Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenia!

Metka punkkupullo oli. Varsinaiseti en tullut humalaan (no ei ihme jos yhtä pulloa lipittelee kuutisen tuntia) mutta jonkinsortin krapulantynkä kyllä iski. :cautious:

Tai sit tää on se pahamaineinen aika kuukaudesta...
Huomenta,eikös punaviinin tanniini voi aiheuttaa jollekkin oireita ? :unsure:
Tai sulfiitti ?
 
Kisuille tilattu kuivamuonaa ja jonkin verran myös märkäruokaa,mutta pitäis kai pikku pussi käydä ostamassa mustista ja mirristä,ennen kuin tilaus ehtii tulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Eläintarvikekaupat ovat pelottavia paikkoja. Ku aina tulee mieleen, että koira tai joku ois kiva.
Mie kyllä tykkään käydä eläintarvikekaupoissa,mutta yleensä verkkokaupoista saa samat tuotteet halvemmalla eikä tarvia raahata kotiin ite. :D
Lemmikit on ihania vaikka välillä nuokin on riiviöitä.
 
r0s
Mie kyllä tykkään käydä eläintarvikekaupoissa,mutta yleensä verkkokaupoista saa samat tuotteet halvemmalla eikä tarvia raahata kotiin ite. :D
Lemmikit on ihania vaikka välillä nuokin on riiviöitä.

Ootko muuten luxplus-sivustolla käynyt? Se on vähän hassu syteemi, kun kuukausittain veloitetaan muistaakseni kymppi mutta sit kaikki minkä tilaa on postikuluttomia. Mä hankin sieltä välillä kaik shampoot ja siteet ja muut pesuaineet ja mausteet ja teet. Ja kai muutakin. Esimerkiksi pukka- tai yoga-teet ovat siellä hitosti edullisempia mitä marketeissa.
 
Ootko muuten luxplus-sivustolla käynyt? Se on vähän hassu syteemi, kun kuukausittain veloitetaan muistaakseni kymppi mutta sit kaikki minkä tilaa on postikuluttomia. Mä hankin sieltä välillä kaik shampoot ja siteet ja muut pesuaineet ja mausteet ja teet. Ja kai muutakin. Esimerkiksi pukka- tai yoga-teet ovat siellä hitosti edullisempia mitä marketeissa.
Oon käynnyt joskus katsomassa,mutta en tykännyt.
Teet, shampoot,siteet yms tykkään ostaa kaupasta ja kissan ruuat/ tarvikkeet saan ilman postikuluja rahulasta tai mustista ja mirristä tai peten koiratarvikkeesta.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä