vierailija
Voiko sellaistakin tapahtua?Jahas, mä olin näköjään lentänyt ulos harmaaksi...
Voiko sellaistakin tapahtua?Jahas, mä olin näköjään lentänyt ulos harmaaksi...
ihanko totta?Tottakai myös suomalaiset harrastaa tätä, mutta tämän kaverin mukaan tämä on erittäin yleistä hänen maahanmuuttajatuttavien keskuudessa.
Mutta on ihminen kotoisin mistä tahansa, niin tämä tukikikkailumahdollisuus pitäisi eliminoida ja kannustaa työntekoon.
mistä tiedät?Niin ja monella on työpaikka ja kannattaviakin bisneksiä esim.Dubaissa jossa käyvät välillä, mutta Suomessa tekeytyvät työttömiksi.
https://www.youtube.com/watch?v=9EVUPFFMRL0Jep niin olikin tuo sulfiitti toinen Juuh älä nyt paulaa manaa
Näiden irakkien kanssa olleelta suomalaiselta.mistä tiedät?
Sun pitäis mennä työmaaaruokalaan, siellä oppii lisää asioita, joita ei ole koskaan tapahtunutkaan.Näiden irakkien kanssa olleelta suomalaiselta.
missä?Näiden irakkien kanssa olleelta suomalaiselta.
En kerro tarkemmin missäpäin Suomea.missä?
Kaljan ja kikkelin aika
Nääh,kaljan voi jättää kokonaan välistä
No mutta KaisNääh,kikulin voi jättää kokonaan välistä ja juoda korillisen kaljaa
nouuuuuu !No mutta Kais
TunnelmallistaNonih.
Mies maalasi makkarin valmiksi ja sit matkattiin tänne mökille.
Ny on tuli takassa ja kylmää olutta käden ulottuvilla. Ei haittaa hippuakaan, vaikka sataa kaatamalla.
Varo ettei tuu rapulaaNonih.
Mies maalasi makkarin valmiksi ja sit matkattiin tänne mökille.
Ny on tuli takassa ja kylmää olutta käden ulottuvilla. Ei haittaa hippuakaan, vaikka sataa kaatamalla.
Mullekin lyötiin kapteeni Morgania nollakolalla nenän eteen ja yritän saada sen juoduksi...Varo ettei tuu rapulaa
Teen itse parasta kaurakeksiä, mutta en voi syödä niitä, koska niistä tulee jäätävä närästysSauna,kaurakeksiä mansikkahillolla ja kahvia