Aqela
Mie oon nurkkabaarissa.Mä jo nautin hitaasti seimaillen pullon makoisaa punkkua.
Mie oon nurkkabaarissa.Mä jo nautin hitaasti seimaillen pullon makoisaa punkkua.
Ja me kotinurkassa. Ja uni taitaa tulla iha just koht.Mie oon nurkkabaarissa.
Mie oon nurkkabaarissa.
Miul onki omat rahat.
Mutta maksajahan on mökillä
Miul onki omat rahat.
Mitä juot baarissa omilla rahoilla?Miul onki omat rahat.
Nyt on marianne drinksu.Mitä juot baarissa omilla rahoilla?
mitä se sulle kuuluuMitä juot baarissa omilla rahoilla?
nus nusElluska pus pus.
nam. olen varmaan joskus juonut sellaisenNyt on marianne drinksu.
No kuule, ihan vaan hyväntahtoista keskustelua aiheesta.ajattelin. Mutta vhtikoita sanoo ettei saa keskustella. asia kunnossa.mitä se sulle kuuluu
Huomenta,eikös punaviinin tanniini voi aiheuttaa jollekkin oireita ?Huomenia!
Metka punkkupullo oli. Varsinaiseti en tullut humalaan (no ei ihme jos yhtä pulloa lipittelee kuutisen tuntia) mutta jonkinsortin krapulantynkä kyllä iski.
Tai sit tää on se pahamaineinen aika kuukaudesta...
Huomenta,eikös punaviinin tanniini voi aiheuttaa jollekkin oireita ?
Eläintarvikekaupat ovat pelottavia paikkoja. Ku aina tulee mieleen, että koira tai joku ois kiva.Kisuille tilattu kuivamuonaa ja jonkin verran myös märkäruokaa,mutta pitäis kai pikku pussi käydä ostamassa mustista ja mirristä,ennen kuin tilaus ehtii tulla.
Jep niin olikin tuo sulfiitti toinen Juuh älä nyt paulaa manaaTosi. Ja kai tossa jotain rikkisulfiittiakin minkä paula tietänee aiheuttavan vinon pinon oireita päänsäryn lisäksi.
Mie kyllä tykkään käydä eläintarvikekaupoissa,mutta yleensä verkkokaupoista saa samat tuotteet halvemmalla eikä tarvia raahata kotiin ite.Eläintarvikekaupat ovat pelottavia paikkoja. Ku aina tulee mieleen, että koira tai joku ois kiva.
Mie kyllä tykkään käydä eläintarvikekaupoissa,mutta yleensä verkkokaupoista saa samat tuotteet halvemmalla eikä tarvia raahata kotiin ite.
Lemmikit on ihania vaikka välillä nuokin on riiviöitä.
Oon käynnyt joskus katsomassa,mutta en tykännyt.Ootko muuten luxplus-sivustolla käynyt? Se on vähän hassu syteemi, kun kuukausittain veloitetaan muistaakseni kymppi mutta sit kaikki minkä tilaa on postikuluttomia. Mä hankin sieltä välillä kaik shampoot ja siteet ja muut pesuaineet ja mausteet ja teet. Ja kai muutakin. Esimerkiksi pukka- tai yoga-teet ovat siellä hitosti edullisempia mitä marketeissa.
mistä semmosia kavereita?Joo en tiedä todellisuutta, mutta olen kuullut yhdeltä irakilaiselta kaverilta, että hänen kaverit ovat kommentoineet suoraan, että he voisivat mennä töihin, mutta ei ole järkeä, koska saman rahan saa tuilla tekemättä mitään.