vierailija
jos on 100% kauraa niin silloin siinä leivässä ei voi olla mitään muuta, ei suollaa,vettä ei mitään .
Nuo prosentit on viljojen keskinäisiä osuuksia. Eli 23 % kauraa ja 77 % vehnää, muu on kaikkea muuta sit.jos on 100% kauraa niin silloin siinä leivässä ei voi olla mitään muuta, ei suollaa,vettä ei mitään .
Suunnitelmassa aukko, voi olla että joudut luopumaan myös pullastaMä luulen että kontio haukkasee sämppärin nanosekunnissa. Mitäs sille sit syötetään?
mutta leipäpaketissa monesti lukee. 100% kauraa tai 100% ruista. se ei ole mahdollista. silloin leivässä ei voi olla muuta. siinä pitäisi lukea leivän jauhoista 100% ruista....Nuo prosentit on viljojen keskinäisiä osuuksia. Eli 23 % kauraa ja 77 % vehnää, muu on kaikkea muuta sit.
Virhe kuunnella tätä pätkä, muksun huoneesta alko kuuluun hiiala hiiala hyssyn pyssyn....
Sanon karhulle "käviskö visa-kortti?"Suunnitelmassa aukko, voi olla että joudut luopumaan myös pullasta
Mulle tuli mieleen siitä jotkut 14-vuotiaan teinin tasolle jääneet jonnet, jotka keksi laulaa kaikki rivoudet mitä on oppineet...Virhe kuunnella tätä päpätkäksitkä, muksun huoneesta alko kuuluun hiiala hiiala hyssyn pyssyn....
Ja sit hän tuli sanoon että kuunneltaisko mieluummin vaikka Risto Räppääjää
uskon että suostuuSanon karhulle "käviskö luonto-visa?"
kiistän jyrkästi että olisin 14v tasolla, kyllä se vähintään 15v pitää ollaMulle tuli mieleen siitä joku 14vuotiaan teinin tasolle jäänyt ruutis, jotka keksi laulaa kaikki rivoudet mitä on oppineet...
Korkeintaan 15 1/2....uskon että suostuu
kiistän jyrkästi että olisin 14v tasolla, kyllä se vähintään 15v pitää olla
15 puol saa ajaa mopeetilla ja raktorilla eli sillä mennäänKorkeintaan 15 1/2....
Ja työnnät haaremistas maksajan karhun eteen? Voipi olla että tuo toimii pullaa paremminSanon karhulle "käviskö visa-kortti?"
Eli Echo syöttää kalamiehen karhulle.Ja työnnät haaremistas maksajan karhun eteen? Voipi olla että tuo toimii pullaa paremmin
Ei karhut ihmisiä syö, korkeintaan vähän nuolasee poskesta ja rapsuttaa kainalostaEli Echo syöttää kalamiehen karhulle.
Kalamies on aina töissä, ei se mun kans metsään riu'ulle kerkiäis.Ja työnnät haaremistas maksajan karhun eteen? Voipi olla että tuo toimii pullaa paremmin
Ei karhut ihmisiä syö, korkeintaan vähän nuolasee poskesta ja rapsuttaa kainalosta
Niin ja kaikkea muuta voi sisältää kaikkea hämähäkkien ja pimppikarvojen väliltä.Nuo prosentit on viljojen keskinäisiä osuuksia. Eli 23 % kauraa ja 77 % vehnää, muu on kaikkea muuta sit.
Niin ja kaikkea muuta voi sisältää kaikkea hämähäkkien ja pimppikarvojen väliltä.
Onko näin päässy käymään leipoessas ja nyt on kova yleistäminen sulla päällä?Niin ja kaikkea muuta voi sisältää kaikkea hämähäkkien ja pimppikarvojen väliltä.
No karhuthan tunnetusti tykkää kalastaEli Echo syöttää kalamiehen karhulle.
Vieläkö sää siitä riu'usta puhutKalamies on aina töissä, ei se mun kans metsään riu'ulle kerkiäis.
Herttinen sentäsEi karhut ihmisiä syö, korkeintaan vähän nuolasee poskesta ja rapsuttaa munista
Tarina lähti siitä kun istuu riukukakalla ja nalle tulee.Vieläkö sää siitä riu'usta puhut