Ai, sori. Kyllä voit olla perässäkävelijä koska nuo keksittiin tuhat vuotta sitten.En mä paremmuudesta kisaa vaan ihmettlen sitä, että voiko olla perässäkävelijä jos tekee ruoan alusta asti silleen miten itse kokee mieluisimmaksi.
Ai, sori. Kyllä voit olla perässäkävelijä koska nuo keksittiin tuhat vuotta sitten.En mä paremmuudesta kisaa vaan ihmettlen sitä, että voiko olla perässäkävelijä jos tekee ruoan alusta asti silleen miten itse kokee mieluisimmaksi.
Ajatella. Säkin pysyt aina mun perässäni.Ai, sori. Kyllä voit olla perässäkävelijä koska nuo keksittiin tuhat vuotta sitten.
*puhaltaa* ja ojentaa Relaxant-voidetta.Päänsärky
*puhaltaa* ja ojentaa Relaxant-voidetta.
no voi vittu. juusto kuuluu päällimmäsiseksi pitsassa .Eiku sisällä on jo sekä smetanaa että juustoa.
(ja mä en tykkää kärventyneestä juustosta, pitsassakin laitan aina sen täytteiden alle)
perheriitaa eppekin kanssa. noh kylmät porkanat ei ole kovin romanttisia.Kaikille ja varsinkin sulle rennon leppoisaa iltaa ja viikonloppuun sujahtamista
Täällä harjotellaan elämistä, olemista, puhumista ja kuuntelemista. Yritetään kasvaa ja kehittyä ihmisinä, aina ei onnistu kuin strömsöössä ja toivottavasti silloin edes vähän tulee viisastuttua virheistään, mene ja tiedä..
Ja nakit toimii, nälkä lähtee toviksi karkuteille
hölmö olet vainPitsassa juusto laitetaankin aina täytteiden alle. Noin tuhat vuotta on tehty näin. Suomessa jotkut toki edelleen päällystää pitsan juustolla että ei ole kuin palanutta juustoa siinä päällä.
En sanoisi että olet edelläkävijä vaan ehkä perässäkävelijä tässä pitsajuustotapauksessa
ei sitä voidetta päänsätkyyn käytetä. mitä hemmetin urveloita täällä on taas neuvomassa??*puhaltaa* ja ojentaa Relaxant-voidetta.
älä kännissä jakele noita typeriä ohjeita.*puhaltaa* ja ojentaa Relaxant-voidetta.
ei sitä voidetta päänsätkyyn käytetä. mitä hemmetin urveloita täällä on taas neuvomassa??
Mun päänsärky johtuu kiukusta ja ärsyyntymisestä. Jos hieronta tuolaisella relanxvoiteella rentouttaa,ni mun päänsärky myös helpottuu.ei sitä voidetta päänsätkyyn käytetä. mitä hemmetin urveloita täällä on taas neuvomassa??
Niinhän sä toivot/uskot/luulet/kuvittelet/oletatperheriitaa eppekin kanssa. noh kylmät porkanat ei ole kovin romanttisia.
Mulla särkee päätä silloin kun on kuume nousemassa.
Juuh tai menkat alkamassa tai verenpaine nousee.Tai verensokeri heittelehtii.Mulla särkee päätä ku olen tulossa kipeäksi tai jos oon nukkunut ihan ketulleen ja niskat ovat jumissa.
Nii tai kun oon ollut liian kauan syömättä tai juomatta.
Niinhän sä toivot/uskot/luulet/kuvittelet/oletat
Jatka vaan tuolla tyylilläsi, niin edelleenkin jäät vaille myös romanttisista asioista
No eihän tee. Älä suosittele sitä myrkkyä muille. Itse voit tunkea sitä vaikka vaaaginaasi.Tekee hyvää kun hieroo sillä niskaa ja hartioita kun päätä särkee.
Ei siinä ole mitään myrkyllistä. Eikä sitä kuulu käyttää sisäisesti.No eihän tee. Älä suosittele sitä myrkkyä muille. Itse voit tunkea sitä vaikka vaaaginaasi.
Oliko siinä mineraalisuolaa tai gllutammaattia?Mie muuten söin tänään nakkia
Mitä sittehölmö olet vain
Edelleen jatka kaikessa rauhassa valitsemallasi yksinäisellä tiellä
No itse sanoit ettei nyt mene hyvin. On kasvettava ihmisenä tai jotain muuta pjaskaa. Silloin on suhde rikki. Voimia sulle.