vierailija
näyttää ihan yrjöltä. ei sillä, voihan tuo olla hyvääKastikkeet valmiina.
Nyt pitää enää, saunan jälkeen, täyttää tortillalätyt ja tunkea uuniin.
näyttää ihan yrjöltä. ei sillä, voihan tuo olla hyvääKastikkeet valmiina.
Nyt pitää enää, saunan jälkeen, täyttää tortillalätyt ja tunkea uuniin.
Kiitos vitutus ei nyt paljoo helpota*hali* kiukutukseen.
näyttää ihan yrjöltä. ei sillä, voihan tuo olla hyvää
Kato alhaalta sen nimi ja maan lyhenne jneMä en hiffaa tuota.
Saa olla vihanen, sekö postin sekoilu suututtaa vielä vai sattuiko jotain muuta?*voimahali*Per kele ei saa olla näköjään vihainen kais palstalla kun moden hyväksyntää odottaa
Vituttaa edelleen postin mokailu,ilman mokaa olisin saanu paketin jo keskiviikona ja nyt vielä vittu lakon takia en saa vieläkään pakettia kun jumittaa kuopiossa. Ja yhteyttä tuonne paskafirmaan ei saa.Saa olla vihanen, sekö postin sekoilu suututtaa vielä vai sattuiko jotain muuta?*voimahali*
Kato alhaalta sen nimi ja maan lyhenne jne
Vituttaa edelleen postin mokailu,ilman mokaa olisin saanu paketin jo keskiviikona ja nyt vielä vittu lakon takia en saa vieläkään pakettia kun jumittaa kuopiossa. Ja yhteyttä tuonne paskafirmaan ei saa.
Perkeleen posti ja sen moka minkä takia en saanu pakettia keskiviikona ja mahdollisesti lakonMikäs Kaisua perkelöittää?
Vituttaa edelleen postin mokailu,ilman mokaa olisin saanu paketin jo keskiviikona ja nyt vielä vittu lakon takia en saa vieläkään pakettia kun jumittaa kuopiossa. Ja yhteyttä tuonne paskafirmaan ei saa.
On ollut jo pitkään ja silti nostavat vielä postimaksuja...miten kehtaavatkinPosti on totaalisesti persiistä!
Niinpä, jos olis voinu tilata matkahuollon kautta, olisin sitä käyttänyt. Eikä tuonne firmaan asiakaspalveluun saa yhteyttä.
On ollut jo pitkään ja silti nostavat vielä postimaksuja...miten kehtaavatkin
Tulihan jotaki juustokuorrutetta päälle tuliko tuliko!Terveisiä saunasta!
Nää menivät just uuniin.
Juu sissijuustoa tuli tuli.Tulihan jotaki juustokuorrutetta päälle tuliko tuliko!
Tulihan jotaki juustokuorrutetta päälle tuliko tuliko!
Kaikille ja varsinkin sulle rennon leppoisaa iltaa ja viikonloppuun sujahtamista
Täällä harjotellaan elämistä, olemista, puhumista ja kuuntelemista. Yritetään kasvaa ja kehittyä ihmisinä, aina ei onnistu kuin strömsöössä ja toivottavasti silloin edes vähän tulee viisastuttua virheistään, mene ja tiedä..
Ja nakit toimii, nälkä lähtee toviksi karkuteille
Pitsassa juusto laitetaankin aina täytteiden alle. Noin tuhat vuotta on tehty näin. Suomessa jotkut toki edelleen päällystää pitsan juustolla että ei ole kuin palanutta juustoa siinä päällä.Eiku sisällä on jo sekä smetanaa että juustoa.
(ja mä en tykkää kärventyneestä juustosta, pitsassakin laitan aina sen täytteiden alle)
Pitsassa juusto laitetaankin aina täytteiden alle. Noin tuhat vuotta on tehty näin. Suomessa jotkut toki edelleen päällystää pitsan juustolla että ei ole kuin palanutta juustoa siinä päällä.
En sanoisi että olet edelläkävijä vaan ehkä perässäkävelijä tässä pitsajuustotapauksessa
Se milloin olet tehnyt ekan pitsasi ei nyky-ymmärryksen mukaan ennakoi myöhemmin pitsan tehneiden pitsantekotaitoja.Millos sä olet tehnyt itse ensimmäisen pitsan?
Mä suunnilleen vuonna -85. Ja ihan kokonaan, alusta asti itse. Niin että se juusto oli alla.
Se milloin olet tehnyt ekan pitsasi ei nyky-ymmärryksen mukaan ennakoi myöhemmin pitsan tehneiden pitsantekotaitoja.
Minä tein ekan ihan kokonaan itse tekemäni pitsan noin plus miinus vuosi niin olikohan joku 1998
Olenko huonompi kuin sinä koska olet vanhempi?
Entä olenko automaattisesti parempi kuin sinä koska olen nuorempi?
Miten tahansa tätä katsoo niin vastaus molempiin on iso kyllä