Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
näyttää ihan yrjöltä. ei sillä, voihan tuo olla hyvää

No ei toi nyt tuollaisenaan miltään maistu!

Tortillalätyn päälle tulista salsaa, juustoraastetta ja sit pari isoa lusikallista noita soosseja (siis osaan kanaa, osaan lihaa), sit kääritään ne ja tungetaan uuniin pariksikymmeneksi minuutiksi.

Sit voi vaan syödä eikä tarvitse säätää mitään pöydässä enää.

Salaatti on alkupalana.
 
vierailija
postille pitäisi tehdä jotain. vaikka hallituksen. joku laki tai jotain. aivan naurettavaksi mennyt..postimaksut nousee, postia ei jaeta ajallaan, sitä jaetaan vain parina päivänä viikossa, paketit on missä sattuu, työntekijöiltä alennetaan palkkaa, johtaja saa, oliko jopa niin paljon kuin 82000€ kuukaudessa. .
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Vituttaa edelleen postin mokailu,ilman mokaa olisin saanu paketin jo keskiviikona ja nyt vielä vittu lakon takia en saa vieläkään pakettia kun jumittaa kuopiossa. Ja yhteyttä tuonne paskafirmaan ei saa.
(n)
Posti on totaalisesti persiistä!
On ollut jo pitkään ja silti nostavat vielä postimaksuja...miten kehtaavatkin:alien:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kaikille ja varsinkin sulle rennon leppoisaa iltaa ja viikonloppuun sujahtamista:)

Täällä harjotellaan elämistä, olemista, puhumista ja kuuntelemista. Yritetään kasvaa ja kehittyä ihmisinä, aina ei onnistu kuin strömsöössä ja toivottavasti silloin edes vähän tulee viisastuttua virheistään, mene ja tiedä..

Ja nakit toimii, nälkä lähtee toviksi karkuteille(y)
 
r0s
Kaikille ja varsinkin sulle rennon leppoisaa iltaa ja viikonloppuun sujahtamista:)

Täällä harjotellaan elämistä, olemista, puhumista ja kuuntelemista. Yritetään kasvaa ja kehittyä ihmisinä, aina ei onnistu kuin strömsöössä ja toivottavasti silloin edes vähän tulee viisastuttua virheistään, mene ja tiedä..

Ja nakit toimii, nälkä lähtee toviksi karkuteille(y)

Niinsiis kylmänähän nakki on just oiva huikopala! :p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Eiku sisällä on jo sekä smetanaa että juustoa.

(ja mä en tykkää kärventyneestä juustosta, pitsassakin laitan aina sen täytteiden alle)
Pitsassa juusto laitetaankin aina täytteiden alle. Noin tuhat vuotta on tehty näin. Suomessa jotkut toki edelleen päällystää pitsan juustolla että ei ole kuin palanutta juustoa siinä päällä.
En sanoisi että olet edelläkävijä vaan ehkä perässäkävelijä tässä pitsajuustotapauksessa
 
r0s
Pitsassa juusto laitetaankin aina täytteiden alle. Noin tuhat vuotta on tehty näin. Suomessa jotkut toki edelleen päällystää pitsan juustolla että ei ole kuin palanutta juustoa siinä päällä.
En sanoisi että olet edelläkävijä vaan ehkä perässäkävelijä tässä pitsajuustotapauksessa

Millos olet tehnyt itse ensimmäisen pitsan?

Mä suunnilleen vuonna -85. Ja ihan kokonaan, alusta asti itse. Niin että se juusto oli alla.
 
Millos olet tehnyt itse ensimmäisen pitsan?

Mä suunnilleen vuonna -85. Ja ihan kokonaan, alusta asti itse. Niin että se juusto oli alla.
Se milloin olet tehnyt ekan pitsasi ei nyky-ymmärryksen mukaan ennakoi myöhemmin pitsan tehneiden pitsantekotaitoja.
Minä tein ekan ihan kokonaan itse tekemäni pitsan noin plus miinus vuosi niin olikohan joku 1998

Olenko huonompi kuin sinä koska olet vanhempi?
Entä olenko automaattisesti parempi kuin sinä koska olen nuorempi?

Miten tahansa tätä katsoo niin vastaus molempiin on iso kyllä
 
r0s
Se milloin olet tehnyt ekan pitsasi ei nyky-ymmärryksen mukaan ennakoi myöhemmin pitsan tehneiden pitsantekotaitoja.
Minä tein ekan ihan kokonaan itse tekemäni pitsan noin plus miinus vuosi niin olikohan joku 1998

Olenko huonompi kuin sinä koska olet vanhempi?
Entä olenko automaattisesti parempi kuin sinä koska olen nuorempi?

Miten tahansa tätä katsoo niin vastaus molempiin on iso kyllä

En mä paremmuudesta kisaa vaan ihmettlen sitä, että voiko olla perässäkävelijä jos tekee ruoan alusta asti silleen miten itse kokee mieluisimmaksi.
 

Yhteistyössä