Mieti aina, että päivä olisi voinut olla vieläkin tylsempi. Olisit voinut olla tietoturvakoulutuksessa ja saada hernekeittoa...
Mä oikeasti harmittelin sitä ettei ollut torstai ku ois ollut hernesoppaa!
Mut joo, tietoturvalle
Mieti aina, että päivä olisi voinut olla vieläkin tylsempi. Olisit voinut olla tietoturvakoulutuksessa ja saada hernekeittoa...
Mulle ei iske hernekeitto. Taisin saada siitä yliannostuksen lapsenaMä oikeasti harmittelin sitä ettei ollut torstai ku ois ollut hernesoppaa!
Mut joo, tietoturvalle
M-mitä hipsterit touhuaa toisten kakoilla?Mun pussini menis sit kyllä kinksterimarkkinoilla. Sä saisit omasi myytyä jossain hipseteritorilla. Sijainti vois toki olla molemmilla sama, vaiks Helsingin Kallio.
Joskus kauan sitten teini iässä tehtiin kaverin kotona makkarapizzaa kun heillä ei ollut mitään muuta laittaa pizzan päälle..maku oli ihan ok, mutta nakkipizzasta en jostain syystä tykännyt tässä menneenä keväänä yhtäänTai no hei. Nakkipitsa on ihan okei kunhan siinä on mustaleimaemmentaalia.
Heittelevät niillä toisin ajattelijoita tai haistelevat niitä?M-mitä hipsterit touhuaa toisten kakoilla?
sillä lannoitetaan höpöheinät sun muut.M-mitä hipsterit touhuaa toisten kakoilla?
Nakkipizza. Hyi saakeliJoskus kauan sitten teini iässä tehtiin kaverin kotona makkarapizzaa kun heillä ei ollut mitään muuta laittaa pizzan päälle..maku oli ihan ok, mutta nakkipizzasta en jostain syystä tykännyt tässä menneenä keväänä yhtään
Mä voin juoda pari litraa kahvia ja vetää chiliruokaa, ja siinä tuotoksessa ei Kallion vegehipin pöhinäkukat idä.sillä lannoitetaan höpöheinät sun muut.
Toivottavasti käytit antamaani ohjetta banaanikärpästen massamurhan maksimoimiseksiTein banskukärpäsille ansan ja jo hetkessä sen luo pelmahti muutama hyörimään ja pyörimään...toivottavasti uppoovat kaikki sinne jo tänään!
Ei ainakaan tarvitse lisätä vettä lannoitteen joukkoon, koska on jo valmiiksi niin vetelää?Mä voin juoda pari litraa kahvia ja vetää chiliruokaa, ja siinä tuotoksessa ei Kallion vegehipin pöhinäkukat idä.
Ei, mä käytän af rikkalaisia metodeja, eli kuivatan auringonpaisteessa kalliolla.Ei ainakaan tarvitse lisätä vettä lannoitteen joukkoon, koska on jo valmiiksi niin vetelää?
Kutakuinkin jooToivottavasti käytit antamaani ohjetta banaanikärpästen massamurhan maksimoimiseksi
Kuulostaa erittäin ekologiselleEi, mä käytän af rikkalaisia metodeja, eli kuivatan auringonpaisteessa kalliolla.
Se menee vielä enemmän hipstereihin läpi. "Aurinkokuivattua luomupaskaa."
Itse tein roskiksen luo yhden, olohuoneen pöydälle yhden ja keittiön työtasolle yhden. Noin viikko meni ja yhtään ei enää näkynytKutakuinkin joo
Löysin netistä ohjeen sille, mutta muistini (joka on erittäin hyvä mutta erittäin lyhyt ) aikalailla sama ohje oli kuin sulta saatu
Mä voin juoda pari litraa kahvia ja vetää chiliruokaa, ja siinä tuotoksessa ei Kallion vegehipin pöhinäkukat idä.
Menivät sua piiloon jonnekin ja hiipivät hetkenä minä hyvänsä takasinItse tein roskiksen luo yhden, olohuoneen pöydälle yhden ja keittiön työtasolle yhden. Noin viikko meni ja yhtään ei enää näkynyt
Parasta on hodari kahdella nakilla. Tai pelkkä nakki ilman mitään, vain ketsuppia tai sinappia kylkeen.Mie muuten söin tänään nakkia
Lähetin ne sun luoMenivät sua piiloon jonnekin ja hiipivät hetkenä minä hyvänsä takasin
Ei, mä käytän af rikkalaisia metodeja, eli kuivatan auringonpaisteessa kalliolla.
Se menee vielä enemmän hipstereihin läpi. "Afrikkalaisella menetelmällä aurinkokuivattua luomupaskaa."
Lähetin ne sun luo
Nii...r u saying that...mun vielä pitäis syödä kärpässieniäkin?Ootko kuullut miten kärpässienen syömisen aiheuttamaa "henkiintymis"tilaa jatkettiin?
Ties kuinka hurmaavaa vihreää sillä lannnoitetusta kasvaisi!
Mä popsin ne etikkapensaspapujen ja etikkapaprikan kanssaParasta on hodari kahdella nakilla. Tai pelkkä nakki ilman mitään, vain ketsuppia tai sinappia kylkeen.