Ommuute naapurin tenavan näköne Laps parka, äiti tuupertui munakoison alle.
Alkaa naapurisota ties mitä naapuri heittää päähäsiJa sit munakoiso läjähtää keskelle otsaa? Naapurisopu kukoistaa...
Hmm...nyt en teekään ratatuita eikä muita, vaan päräytän moussakat pöytään!
*pieni adhd-geenini aktivoitui kun ei malta odottaa ensin ratatouillee vaan haluu oikasta jo musakkaan*
Sieltä tulee koko hernesato, koiranputkipillillä ammuttuna.Alkaa naapurisota ties mitä naapuri heittää päähäsi
Toinen on oma ja toinen on hämärä.
Onko oma kultainen Daddy, vai joku hämärä Sugar-Daddy?
Silläkö sä yleensä häntä vatkaat?Perhana,piti vatkata miehen munaa käsin
Unohin ettei mulla oo vielä uutta sähkövatkainta
Sithän sulla on motivaatio lähtee juoksulenkilleSieltä tulee koko hernesato, koiranputkipillillä ammuttuna.
Kyl mie sitä yhtä munaa vatkaan yleensä käsin,mutta noita kananmunia riipuen mitä teen,niin sähkövatkaimellaSilläkö sä yleensä häntä vatkaat?
Siis tarkoitin sitä ruskeaa kastiketta. En lihapullia. Yleensä kun tehdään ruskeaa kastiketta niin mikä se mauste on millä siitä tulee oikein maukasta?Mä teen Ranskalaisen sipulikeittopussin ohjeella. Aina on kehuja tullu.
Maukkaudesta en tiedä, mutta itse laitan veden joukkoon lihaliemikuution ennenkun lisään sen siihen pannulle...ei tartte lisätä edes suolaa kastikkeeseen sen ansiosta yhtään.Siis tarkoitin sitä ruskeaa kastiketta. En lihapullia. Yleensä kun tehdään ruskeaa kastiketta niin mikä se mauste on millä siitä tulee oikein maukasta?
Pidä se hämärä vaikka parvekkeella.Toinen on oma ja toinen on hämärä.
Huomenta.
Onks Nalle Puh niin kamala? No, Nasun näkemisen sijasta mä voisin kyl viettää työpäivän vaikka laittamalla rekkakuorman p*skaa 1/2 litran Eskimo-pakastepusseihinn....
Ei saa moittia nakkisoppaa. Mä alan moittia sit maksakastiketta minkä kerkiän, ja mullahan on tänään aikaa.V'ittu, että oli turha ja tylsä päivä!
Ja kurjuuden maksimoinniksi lounaana oli nakkisoppaa.
Voisko joku ystävällinen tehtailla kansalaisaloitteen noitten turvakoulutusten kieltämiseksi?
Miten teette lihapullakastikkeen? mitä mausteita laittaa ruskeaan kastikkeeseen että siitä tulee oikein maukas? sinappia?ketsuppia? soijaa?
Ei saa moittia nakkisoppaa. Mä alan moittia sit maksakastiketta minkä kerkiän, ja mullahan on tänään aikaa.
Tuotemerkki "Roosan paskapussi".Ois muuten hyvä bisnesidea. Vitosen pussi. Loistavaa kotitarveviljelyssä.
Mieti aina, että päivä olisi voinut olla vieläkin tylsempi. Olisit voinut olla tietoturvakoulutuksessa ja saada hernekeittoa...V'ittu, että oli turha ja tylsä päivä!
Ja kurjuuden maksimoinniksi lounaana oli nakkisoppaa.
Voisko joku ystävällinen tehtailla kansalaisaloitteen noitten turvakoulutusten kieltämiseksi?
Tuotemerkki "Roosan paskapussi".
"Echon ecopaska"