Aqela
60+Mitkäs ne Aqelan 2 vanhempaa on?
Nyt ois pakettimatka Tsekkeihin Pjorsnkchwitzigiccchhh:iin tiedossa, jos joku arvaa.
60+Mitkäs ne Aqelan 2 vanhempaa on?
Nyt ois pakettimatka Tsekkeihin Pjorsnkchwitzigiccchhh:iin tiedossa, jos joku arvaa.
Tuo on muuten ihan totta ja creepyllä tavalla pelottavaaJaa mää vai? Mä en harrasta palstatapaamisia, mut jos harrastaisin niin en ekalla kerralla lähestyisi peiton alla ja menemällä kankkuun kiinni. Ei ihmisiä nyt sillai lähestytä.
Vaan ensin kysytään otatko kahvia, sit sanotaan heti perään "turha vinkua kun mulla ei oo galapacossaarelaista tummaapaahtoa", sit isketään notkuva vati juhlavehnästä pöytään. Lopuks kirmaillaan koivikossa.
Kumpi esimerkkiTuo on muuten ihan totta ja creepyllä tavalla pelottavaa
Joo niin olisTuo on muuten ihan totta ja creepyllä tavalla pelottavaa
MolemmatKumpi esimerkki
Tosta luin että että sä lähestyisit heti ekalla kerralla peiton alla menemällä kankkuun kiinnimut jos harrastaisin niin en ekalla kerralla lähestyisi peiton alla ja menemällä kankkuun kiinni. Ei ihmisiä nyt sillai lähestytä.
Noku mä taisin tulkita sun sanan "Sinä!" äskeisellä sivulla vastaukseksi siihen kysymykseeni että kuka Kaisin peiton alla mönkii, että sä syytät mua että mä siellä möngin.Molemmat
Tosin luin ton ensimmäisen esimerkin ensiks vähän väärin
Tosta luin että että sä lähestyisit heti ekalla kerralla peiton alla menemällä kankkuun kiinni
Laita siitä siivuja lasagneenMutta on mulla yks toinenki ruoka ihan ekaa kertaa kokeilussa:munakoiso. Meinaan lisätä sitä kun teen uudestaan ratatouillea.
Mut jos sitä jää yli, niin mitä munakoisolla tekee?
Pelottaakin tuommone musta mötikkä jääkaapissa...ihan kuin joku jättimäinen punkki.
Moussaka tai vaan paistaa pannullaMutta on mulla yks toinenki ruoka ihan ekaa kertaa kokeilussa:munakoiso. Meinaan lisätä sitä kun teen uudestaan ratatouillea.
Mut jos sitä jää yli, niin mitä munakoisolla tekee?
Pelottaakin tuommone musta mötikkä jääkaapissa...ihan kuin joku jättimäinen punkki.
Heität sillä naapurin emäntää kuuppaanMut jos sitä jää yli, niin mitä munakoisolla tekee?
Ei riitä kantomatka jos heitän. Pitäs treenata enste munakoisoilla.Heität sillä naapurin emäntää kuuppaan
Etkä edes arvaa kuinka pahasti, olen aivan sekaisin näistä naisistaElenasta mulla on aina ollut hyvin positiivinen käsitys, mutta näyttää, että nämä palstatuttavuudet sekoittaa hänenkin päänsä
Pitäis kokeilla moussakaa, mut ei tänään. Nuo makaronilaatikolla kasvatetut muksut hajois jo, kun ensin isken venäläisen keiton pöytään, sit kreikkalaisturkkilaisbalkanilaisen pataruuan.Moussaka tai vaan paistaa pannulla
Houkuttelet tulemaan lähemmäksi, lupaat antaa hänelle kahvia ja pullaa jos tulee kylään!Ei riitä kantomatka jos heitän. Pitäs treenata enste munakoisoilla.
Ja sit munakoiso läjähtää keskelle otsaa? Naapurisopu kukoistaa...Houkuttelet tulemaan lähemmäksi, lupaat antaa hänelle kahvia ja pullaa jos tulee kylään!
Ja sit munakoiso läjähtää keskelle otsaa? Naapurisopu kukoistaa...
En moiti sinua, niin olen minäkin.Etkä edes arvaa kuinka pahasti, olen aivan sekaisin näistä naisista