Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jaa mää vai? Mä en harrasta palstatapaamisia, mut jos harrastaisin niin en ekalla kerralla lähestyisi peiton alla ja menemällä kankkuun kiinni. Ei ihmisiä nyt sillai lähestytä. :eek:o_O

Vaan ensin kysytään otatko kahvia, sit sanotaan heti perään "turha vinkua kun mulla ei oo galapacossaarelaista tummaapaahtoa", sit isketään notkuva vati juhlavehnästä pöytään. Lopuks kirmaillaan koivikossa.
Tuo on muuten ihan totta ja creepyllä tavalla pelottavaa:eek:
 
Mun on ihan turha tehdä terveysruokaa, koska teen liian hyvää ruokaa.

Nyt tästä Putin-sopastakin tuli hyvää, ja vaikka tää ei oo epäterveellistä (nakkeja lukuunottamatta) niin kai kun kohta puoli kattilallista on menny, niin alkaa terveellisyyskin olla niin taikka näin. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Molemmat:sneaky:

Tosin luin ton ensimmäisen esimerkin ensiks vähän väärin:oops:

Tosta luin että että sä lähestyisit heti ekalla kerralla peiton alla menemällä kankkuun kiinni:alien:
Noku mä taisin tulkita sun sanan "Sinä!" äskeisellä sivulla vastaukseksi siihen kysymykseeni että kuka Kaisin peiton alla mönkii, että sä syytät mua että mä siellä möngin.
Mut se "Sinä!!" tais olla jotain muuta kauhistelua...:oops:(n)
 
Mutta on mulla yks toinenki ruoka ihan ekaa kertaa kokeilussa:munakoiso. :rolleyes: Meinaan lisätä sitä kun teen uudestaan ratatouillea.

Mut jos sitä jää yli, niin mitä munakoisolla tekee?
Pelottaakin tuommone musta mötikkä jääkaapissa...ihan kuin joku jättimäinen punkki. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Olette hurjaa porukkaa, on pieni pakko myöntää. Echolla kaksi +mieastä. Oma mies, Kruttti ja KalaMies.
Aqela kaipaa monta miestä, oma mies ja ainakin kaksi lisää.
Useat ovat mamuja vastaan, mutta kuitenkin ihanteet ovat jotain "ulkomaalaistaustaisia
Elenasta mulla on aina ollut hyvin positiivinen käsitys, mutta näyttää, että nämä palstatuttavuudet sekoittaa hänenkin päänsä
 
Mutta on mulla yks toinenki ruoka ihan ekaa kertaa kokeilussa:munakoiso. :rolleyes: Meinaan lisätä sitä kun teen uudestaan ratatouillea.

Mut jos sitä jää yli, niin mitä munakoisolla tekee?
Pelottaakin tuommone musta mötikkä jääkaapissa...ihan kuin joku jättimäinen punkki. :cautious:
Moussaka tai vaan paistaa pannulla
 

Yhteistyössä