KiitosKiitos. Stemppiä sinulle myös.
KiitosKiitos. Stemppiä sinulle myös.
Mikset ilkeis?Se olisi ehkä hyvä mutta En ilkeä mennä kun on hiukan ylimääräistä vyötäröllä ja muualla
No pyh.Se olisi ehkä hyvä mutta En ilkeä mennä kun on hiukan ylimääräistä vyötäröllä ja muualla
Tsemppiä siis Kirjoitusvirhe pirulainenKiitos. Stemppiä sinulle myös.
Niin. Nyt kun on tullut vyötärölle makkaraa ja lisäkiloja niin olen kuullut joidenkin nuorten miesten sanovan kadulla hyi vitttu kun olen mennyt ohi. Niin välillä ahdistaa lähteä edes lenkille..Mikset ilkeis?
Menemällä rohkeasti voit rohkaista jotakuta toistakin tekemään samoin..ei sulla ole mitään hävettävää muiden silmien edessä.
Mieti se vaikka niin, että jos joku random ihminen katsoo sua, se on vaan hetken katse ja sen jälkeen se ihminen jatkaa elämäänsä ja miettii todennäköisesti mitä ostais kaupasta uimisten jälkeen jääkaappiin tai että muistiko hän ostaa varmasti pannu eikä suodatinkahvia vieraita varten...
Niitäkin tolloja onNo pyh.
Vain tollo tuijottelee toisten ylimääriä uimahallissa.
Niitäkin tolloja on
Ymmärrän että tuntuu pahalta, mutta mieti sitä että ne on korvien välistä keskenkasvuisia ja löytävät tollaset puheet vielä edestään viimestään siinä vaiheessa kun omat kaljamahat roikkuvat uhkaavasti kohti maata.olen kuullut joidenkin nuorten miesten sanovan kadulla hyi vitttu kun olen mennyt ohi.
Voit ottaa myös itse oppia omista sanoistasi.Ymmärrän että tuntuu pahalta, mutta mieti sitä että ne on korvien välistä keskenkasvuisia ja löytävät tollaset puheet vielä edestään viimestään siinä vaiheessa kun omat kaljamahat roikkuvat uhkaavasti kohti maata.
Ota tollaset puheet voimavarana vaan ponnistaa eteenpäin ja jättää heidän typerät kommentit seläntaakse, sinne ne kuuluukin.
Niin. Kaikki ovat hyviä juuri sellaisena kuin ovat ja kaikki saavat olla juuri sellaisia kuin haluavat olla.Ymmärrän että tuntuu pahalta, mutta mieti sitä että ne on korvien välistä keskenkasvuisia ja löytävät tollaset puheet vielä edestään viimestään siinä vaiheessa kun omat kaljamahat roikkuvat uhkaavasti kohti maata.
Ota tollaset puheet voimavarana vaan ponnistaa eteenpäin ja jättää heidän typerät kommentit seläntaakse, sinne ne kuuluukin.
Rajansa typerillä kommenteillakin on, hän teki ilmoituksen muista syistä kuin typeryydestä.Voit ottaa myös itse oppia omista sanoistasi.
Jätä typerät kommentit seläntaakse, sinne ne kuuluukin.
No niin, eli tossahan sulla on iso motiivi tehdä muutos ja sä kyllä pystyt siihen.Itse en totu tähän olotilaan, vaatteet kiristää ja veto on pois, hengästyttää ,jopa kenkien laitto on vaikeaa..kauppojen sovituskopeissa tulee välillä itku. Siksi haluan palata normaaliin olotilaani. enkä kyllä koskaan totu muiden katseisiin ja haukkumisiinkaan.
Minkä ilmoituksen?Rajansa typerillä kommenteillakin on, hän teki ilmoituksen muista syistä kuin typeryydestä.
Sä voit jo lopettaa tuon jankuttamisen. Ei tarvitse aloittaa kiusaamista taas.Rajansa typerillä kommenteillakin on, hän teki ilmoituksen muista syistä kuin typeryydestä.
Niin on Yritän tsempata itseäni että kyllä se tästä, alku vaikeaa mutta kunhan tuloksia alkaa tulla niin se varmasti innostaa ja tsemppaa lisääNo niin, eli tossahan sulla on iso motiivi tehdä muutos ja sä kyllä pystyt siihen.
Sitä mukaa kun kunto kasvaa ja huomaat itsessäsi muutoksen, alat välittämään myös vähemmän muiden julmista puheista tai tuijotuksista.
Ilmeisesti. Älkää välittäkö siitä. Kaikenlaisia to-llo_ja on maailmassa.Taasko tuo lkki aloittaa jankuttamisen?
Lopeta jo.Minkä ilmoituksen?
Näköjään. Että joku voikin jaksaaTaasko tuo nilkki aloittaa jankuttamisen?
Meillä on täällä ulkona sellaisia pieniä paskiasia, mitkä puree niin perkulesti. Vähän pienempiä kuin banaanikärpäset.Ihana istuskella ulkona, mut sillä välin kun haettiin tytön kans nukke sisältä ilmeisesti täällä heräs joku hyttysparvi eikä anna enää istua rauhassa
Ja mä en yleensä edes kelpaa hyttysille, nyt tommosia pienehköjä kimpussa
Onks siellä kuin nihkee ilma?Ihana istuskella ulkona, mut sillä välin kun haettiin tytön kans nukke sisältä ilmeisesti täällä heräs joku hyttysparvi eikä anna enää istua rauhassa
Ja mä en yleensä edes kelpaa hyttysille, nyt tommosia pienehköjä kimpussa
Mäkäräisiä?Meillä on täällä ulkona sellaisia pieniä paskiasia, mitkä puree niin perkulesti. Vähän pienempiä kuin banaanikärpäset.