Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Se olisi ehkä hyvä mutta En ilkeä mennä kun on hiukan ylimääräistä vyötäröllä :oops: ja muualla :cry:
Mikset ilkeis?
Menemällä rohkeasti voit rohkaista jotakuta toistakin tekemään samoin..ei sulla ole mitään hävettävää muiden silmien edessä.
Mieti se vaikka niin, että jos joku random ihminen katsoo sua, se on vaan hetken katse ja sen jälkeen se ihminen jatkaa elämäänsä ja miettii todennäköisesti mitä ostais kaupasta uimisten jälkeen jääkaappiin tai että muistiko hän ostaa varmasti pannu eikä suodatinkahvia vieraita varten...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja r0s
vierailija
Mikset ilkeis?
Menemällä rohkeasti voit rohkaista jotakuta toistakin tekemään samoin..ei sulla ole mitään hävettävää muiden silmien edessä.
Mieti se vaikka niin, että jos joku random ihminen katsoo sua, se on vaan hetken katse ja sen jälkeen se ihminen jatkaa elämäänsä ja miettii todennäköisesti mitä ostais kaupasta uimisten jälkeen jääkaappiin tai että muistiko hän ostaa varmasti pannu eikä suodatinkahvia vieraita varten...
Niin. Nyt kun on tullut vyötärölle makkaraa ja lisäkiloja niin olen kuullut joidenkin nuorten miesten sanovan kadulla hyi vitttu kun olen mennyt ohi. Niin välillä ahdistaa lähteä edes lenkille..
 
olen kuullut joidenkin nuorten miesten sanovan kadulla hyi vitttu kun olen mennyt ohi.
Ymmärrän että tuntuu pahalta, mutta mieti sitä että ne on korvien välistä keskenkasvuisia ja löytävät tollaset puheet vielä edestään viimestään siinä vaiheessa kun omat kaljamahat roikkuvat uhkaavasti kohti maata.
Ota tollaset puheet voimavarana vaan ponnistaa eteenpäin ja jättää heidän typerät kommentit seläntaakse, sinne ne kuuluukin.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
Ymmärrän että tuntuu pahalta, mutta mieti sitä että ne on korvien välistä keskenkasvuisia ja löytävät tollaset puheet vielä edestään viimestään siinä vaiheessa kun omat kaljamahat roikkuvat uhkaavasti kohti maata.
Ota tollaset puheet voimavarana vaan ponnistaa eteenpäin ja jättää heidän typerät kommentit seläntaakse, sinne ne kuuluukin.
Voit ottaa myös itse oppia omista sanoistasi.
Jätä typerät kommentit seläntaakse, sinne ne kuuluukin.
 
vierailija
Ymmärrän että tuntuu pahalta, mutta mieti sitä että ne on korvien välistä keskenkasvuisia ja löytävät tollaset puheet vielä edestään viimestään siinä vaiheessa kun omat kaljamahat roikkuvat uhkaavasti kohti maata.
Ota tollaset puheet voimavarana vaan ponnistaa eteenpäin ja jättää heidän typerät kommentit seläntaakse, sinne ne kuuluukin.
Niin. :unsure:Kaikki ovat hyviä juuri sellaisena kuin ovat ja kaikki saavat olla juuri sellaisia kuin haluavat olla.
Itse olen aina ollut ns. normaalipainoinen mutta nyt viime vuosi ja sairaus toi paljon lisäkiloja. Itse en totu tähän olotilaan, vaatteet kiristää ja veto on pois, hengästyttää ,jopa kenkien laitto on vaikeaa..kauppojen sovituskopeissa tulee välillä itku. Siksi haluan palata normaaliin olotilaani. enkä kyllä koskaan totu muiden katseisiin ja haukkumisiinkaan. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Itse en totu tähän olotilaan, vaatteet kiristää ja veto on pois, hengästyttää ,jopa kenkien laitto on vaikeaa..kauppojen sovituskopeissa tulee välillä itku. Siksi haluan palata normaaliin olotilaani. enkä kyllä koskaan totu muiden katseisiin ja haukkumisiinkaan. :(
No niin, eli tossahan sulla on iso motiivi tehdä muutos ja sä kyllä pystyt siihen.
Sitä mukaa kun kunto kasvaa ja huomaat itsessäsi muutoksen, alat välittämään myös vähemmän muiden julmista puheista tai tuijotuksista.
 
vierailija
No niin, eli tossahan sulla on iso motiivi tehdä muutos ja sä kyllä pystyt siihen.
Sitä mukaa kun kunto kasvaa ja huomaat itsessäsi muutoksen, alat välittämään myös vähemmän muiden julmista puheista tai tuijotuksista.
Niin on (y) Yritän tsempata itseäni että kyllä se tästä, alku vaikeaa mutta kunhan tuloksia alkaa tulla niin se varmasti innostaa ja tsemppaa lisää
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ihana istuskella ulkona, mut sillä välin kun haettiin tytön kans nukke sisältä ilmeisesti täällä heräs joku hyttysparvi eikä anna enää istua rauhassa:confused:
Ja mä en yleensä edes kelpaa hyttysille, nyt tommosia pienehköjä kimpussa:cautious:
Meillä on täällä ulkona sellaisia pieniä paskiasia, mitkä puree niin perkulesti. Vähän pienempiä kuin banaanikärpäset.
 
Ihana istuskella ulkona, mut sillä välin kun haettiin tytön kans nukke sisältä ilmeisesti täällä heräs joku hyttysparvi eikä anna enää istua rauhassa:confused:
Ja mä en yleensä edes kelpaa hyttysille, nyt tommosia pienehköjä kimpussa:cautious:
Onks siellä kuin nihkee ilma?
Mun kimpussa viihtyvät pahiten just nihkeellä säällä..(n)
 

Yhteistyössä