vierailija
Tulehdus ei parane, jos syöt "nopeita" hiilareita.Ei. Niissä on tulehdus. En tarvitse enempää analyysejasi ja neuvojasi.
Tulehdus ei parane, jos syöt "nopeita" hiilareita.Ei. Niissä on tulehdus. En tarvitse enempää analyysejasi ja neuvojasi.
Yritän välttää niitä. Ja syödä kasviksia enemmän.Tulehdus ei parane, jos syöt "nopeita" hiilareita.
Huomenta vaan r0sillekin!Huomenta Echo ja huomenta Ellimaar!
Tänään on sienestyspäivä. Sienestyspäääivä!
Nukkumaan  hyvää yötäHuomenta vaan r0sillekin!
Ai juu....se onki jo taas yö. Päivä meni nopeasti.
sen siitä saa kun laittaa kissanHuomenta vaan tännekin
Kissa herätti klo 5 pudottamalla lasin lattialle, enkä saanut sen jälkeen enää unta
Mitä sä teet työkses jos se tuollaisina ilmenee? Rakentelet robottejaEn tiedä, yhtenä yönä olin kyborgin vankina ja viime yönä tappelin injektioruiskurobotin kans...huomaamatonta työstressiä?
Kaukana ropoteista... Ihan ihmisten kans olen.Mitä sä teet työkses jos se tuollaisina ilmenee? Rakentelet robotteja
Huomenta. Voi ei olis tullut edes kehrään rinnan päälle korvaukseks niin oisit siihen nukahtanutHuomenta vaan tännekin
Kissa herätti klo 5 pudottamalla lasin lattialle, enkä saanut sen jälkeen enää unta
Ja huomenta sinullekkin!Huomenta. Suht hyvin nukuttu, ilman apuaineita. Mies nukkui vielä 7 maissa hetulat täristen, hyvä kun nukkui hänkin sikeästi.
Näin painajaista että olin tulevaisuuden Helsingissä: siellä sai palvelua vain englanniksi. Sitten kun yritin mennä raitiovaunuun niin joku kone tunnisti mut toisinajattelijaksi ja laittoi mut koneeseen, jossa joku piikki lähestyi mua...pakenin siitä koneesta.
Kaikenlaisia unia sitä näkeekin.En tiedä, yhtenä yönä olin kyborgin vankina ja viime yönä tappelin injektioruiskurobotin kans...huomaamatonta työstressiä?
Etkös sä ostanut vasta jonkun keittiö vispaimen?Ai perhana sähkövatkain hajosi,johan johan tuo kesti 13 vuotta.
Se oli sauvasekoitin minkä ostinEtkös sä ostanut vasta jonkun keittiö vispaimen?
sano että oot koirille allerginen ja vaadi päästä takaisin kotioOn tääkin saatana savotta.. ihan kuin ei oisi riittävän kamalaa tulla piäkonttorille, tästä on tehty jokin eläinten ja lasten päivähoitopaikka. Jostain kuuluu koiran haukuntaa ja käytävillä kirmailee parikin kakaraa.
Tää on TYÖPAIKKA. Ketään ei kiinnosta muiden elukat tai jälkikasvu.
AhaaSe oli sauvasekoitin minkä ostin
Mä lähtisin ainakin menemään, olen allerginen koirille. (ja lapsille)On tääkin saatana savotta.. ihan kuin ei oisi riittävän kamalaa tulla piäkonttorille, tästä on tehty jokin eläinten ja lasten päivähoitopaikka. Jostain kuuluu koiran haukuntaa ja käytävillä kirmailee parikin kakaraa.
Tää on TYÖPAIKKA. Ketään ei kiinnosta muiden elukat tai jälkikasvu.