Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onkohan ensitreffit alttarilla seuraavalla kaudella mukana homopari? Tuli mieleen tuosta ohjelman mainoksesta missä mies meneekin järveen pussaamaan sammakkoa ja sitten se katsoo kameraan silleen intensiivisesti.
Sammakostahan tulee prinssi...
 
Huomenta. :) Suht hyvin nukuttu, ilman apuaineita. Mies nukkui vielä 7 maissa hetulat täristen, hyvä kun nukkui hänkin sikeästi. :)

Näin painajaista että olin tulevaisuuden Helsingissä: siellä sai palvelua vain englanniksi. Sitten kun yritin mennä raitiovaunuun niin joku kone tunnisti mut toisinajattelijaksi ja laittoi mut koneeseen, jossa joku piikki lähestyi mua...pakenin siitä koneesta. :cautious:(n)
 
Huomenta vaan tännekin

Kissa herätti klo 5 pudottamalla lasin lattialle, enkä saanut sen jälkeen enää unta(n)
Huomenta. Voi ei:unsure: olis tullut edes kehrään rinnan päälle korvaukseks niin oisit siihen nukahtanut:)
Huomenta. :) Suht hyvin nukuttu, ilman apuaineita. Mies nukkui vielä 7 maissa hetulat täristen, hyvä kun nukkui hänkin sikeästi. :)

Näin painajaista että olin tulevaisuuden Helsingissä: siellä sai palvelua vain englanniksi. Sitten kun yritin mennä raitiovaunuun niin joku kone tunnisti mut toisinajattelijaksi ja laittoi mut koneeseen, jossa joku piikki lähestyi mua...pakenin siitä koneesta. :cautious:(n)
Ja huomenta sinullekkin!:rolleyes:


Ja kaikille muille myös hyvää huomenta:)
Niin ihana päivä tulossa ikkunasta katsoen ettei malttais odottaa että pääsee uloso_O Nyt mä tiedän miltä koirista tuntuu kun ne odottaa ulos pääsyä:cautious:
 
On tääkin saatana savotta.. ihan kuin ei oisi riittävän kamalaa tulla piäkonttorille, tästä on tehty jokin eläinten ja lasten päivähoitopaikka. Jostain kuuluu koiran haukuntaa ja käytävillä kirmailee parikin kakaraa.

Tää on TYÖPAIKKA. Ketään ei kiinnosta muiden elukat tai jälkikasvu.
 
On tääkin saatana savotta.. ihan kuin ei oisi riittävän kamalaa tulla piäkonttorille, tästä on tehty jokin eläinten ja lasten päivähoitopaikka. Jostain kuuluu koiran haukuntaa ja käytävillä kirmailee parikin kakaraa.

Tää on TYÖPAIKKA. Ketään ei kiinnosta muiden elukat tai jälkikasvu.
sano että oot koirille allerginen ja vaadi päästä takaisin kotio
 
vierailija
On tääkin saatana savotta.. ihan kuin ei oisi riittävän kamalaa tulla piäkonttorille, tästä on tehty jokin eläinten ja lasten päivähoitopaikka. Jostain kuuluu koiran haukuntaa ja käytävillä kirmailee parikin kakaraa.

Tää on TYÖPAIKKA. Ketään ei kiinnosta muiden elukat tai jälkikasvu.
Mä lähtisin ainakin menemään, olen allerginen koirille. (ja lapsille)
 

Yhteistyössä