No ei tod. Keksi keksinä ja pullat nypittyinä Vatsani mun on pakottanut tekeen epämiellyttäviä valintojaVoi jestas, kahvi mustana kiitos. Ette kai dumppaa pullaa tai keksiä kahvin joukkoon kuten mummi?
No ei tod. Keksi keksinä ja pullat nypittyinä Vatsani mun on pakottanut tekeen epämiellyttäviä valintojaVoi jestas, kahvi mustana kiitos. Ette kai dumppaa pullaa tai keksiä kahvin joukkoon kuten mummi?
Mä vein roskat illalla ja niin ois tehny mieli jäädä ulos istuksiin kun ilma oli niin miellyttävä. Mutta kiireinen lomalainen on kiireinen aamusta iltaan niin ei ehtinyTäälläkin t-paitakeli. Todella mukava ilta istuskella ulkona. Tosin heti lensi hirveekärpänen hiuksiin, kun sai oven auki. Onneksi se oli ainoa.
Töissä on rennompaa kuin lomallaMä vein roskat illalla ja niin ois tehny mieli jäädä ulos istuksiin kun ilma oli niin miellyttävä. Mutta kiireinen lomalainen on kiireinen aamusta iltaan niin ei ehtiny
On kyllä ollu melkonen kärpänen, jos sai ovenkin aukiTäälläkin t-paitakeli. Todella mukava ilta istuskella ulkona. Tosin heti lensi hirveekärpänen hiuksiin, kun sai oven auki. Onneksi se oli ainoa.
Nyt sä kyllä vähän paljastit ellulle leffan juontaOliks se se missä oli se joku "metsäjumala" tms, osittain niinkun hirvi tai semmonen Vai sekoitankohan nyt johonkin toiseen, siitä voi melkein sanoo et ihan hyvä ö-luokan leffa
Juu niin on, mulla oli aamulla ihan lusmu olo kun ajoin autoo aamuruuhkassa Ja eilen jo mietin et miten mä jaksan tän neljä viikkoaTöissä on rennompaa kuin lomalla
Nyt sä kyllä vähän paljastit ellulle leffan juonta
No kuka aloittaa aina? En mä kiksejä saa. Haluan vaan ettet aina kiusaa ja ole tietävinäsi harmaiden ja muiden asioista kaikkea.Voitko lopettaa?
Koeta käsittää jo, että mua ei edes kiinnosta sun elämä tai sinä.
Sait jo kiksisi tälle illalle, joten mikä sua vaivaa?
Anna mun olla ja elä omaa elämääsi.
Kiitos ja anteeksi.
Katsookohan se nyt sen loppuun
Katsoi ei hätääKatsookohan se nyt sen loppuun
Varo ettei maidosta tule liikaa kaloreita. Käytä mielummin pölyä.En syö pullaa enkä kakkua enkä keksiä
Kahvi menee kyllä mustanakin, mutta nyt olen käyttänyt maitoa
No elä välitä, et paljastanut kun katoin sen jo (onneks) loppuun ja en muista koska viimeks olisin nähnyt noin huonon elokuvan
Kasvatitko avokadon itse siemennestä vai ostitko?Voi vittu.... mä unohdin ne rehut taaskin ulos, nyt oon tullu suihkusta ja vällyjen alla, en jaksa pukea enkä kyllä mene nakusillani niitä tuolta tänne raahaileen.... Viirivehka muistaakseni kesti vähän viileämpää mut tuosta avokadosta en tiedä Toivottavasti yökin on lämmin...
Se oli kyllä huono.No elä välitä, et paljastanut kun katoin sen jo (onneks) loppuun ja en muista koska viimeks olisin nähnyt noin huonon elokuvan
Mua ärsyttää tollasissa elokuvissa se kun maltilla ja pienellä vaivalla esim tuosta olis saanut oikeasti hyvän. Etenkin kauhu/trillerigenressä tuppaa oleen monesti se et heillä on idea ja sit hätsysti vaan kasataan jotain siihen ympärille ja kuvitellaan että veri ja suolenpätkät kuittaa virheetKatsookohan se nyt sen loppuun
Ite kasvatin, r0sin ja Kaisin innoittamanaKasvatitko avokadon itse siemennestä vai ostitko?
Olisko ollut jollakulla iltalääkityksen aikaEi nukuta vielä. Täällä melkein tuntuu jo tunnelma rauhoittuneen.
Joo ja vaikka monesti elokuva alkaa hyvin niin tuntuu että lopussa tulee kiire ja hätä ja loppu kursitaan nopeasti ja hätäisesti kasaan. Sarjoissa sama homma...GoT, sons of anarchy...Mua ärsyttää tollasissa elokuvissa se kun maltilla ja pienellä vaivalla esim tuosta olis saanut oikeasti hyvän. Etenkin kauhu/trillerigenressä tuppaa oleen monesti se et heillä on idea ja sit hätsysti vaan kasataan jotain siihen ympärille ja kuvitellaan että veri ja suolenpätkät kuittaa virheet
olipa hyvä ku muistutit, sininen on ottamatiOlisko ollut jollakulla iltalääkityksen aika
Itikö kuinka nopeasti? Tekisi mieli kokeilla myös tuota.Ite kasvatin, r0sin ja Kaisin innoittamana
Ota samalla se punanenkinolipa hyvä ku muistutit, sininen on ottamati
mulla ei idäItikö kuinka nopeasti? Tekisi mieli kokeilla myös tuota.
Jep, harvassa on ne sarjat jotka on maltettu pitää kasassa kaudesta toiseen ja osattu lopettaa ajoissa. Ei tuu äkkiseltään kuin muutama mieleen.Joo ja vaikka monesti elokuva alkaa hyvin niin tuntuu että lopussa tulee kiire ja hätä ja loppu kursitaan nopeasti ja hätäisesti kasaan. Sarjoissa sama homma...GoT, sons of anarchy...