Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Täälläkin t-paitakeli. Todella mukava ilta istuskella ulkona. Tosin heti lensi hirveekärpänen hiuksiin, kun sai oven auki. Onneksi se oli ainoa.
Mä vein roskat illalla ja niin ois tehny mieli jäädä ulos istuksiin kun ilma oli niin miellyttävä. Mutta kiireinen lomalainen on kiireinen aamusta iltaan niin ei ehtiny:D
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Voi vittu.... mä unohdin ne rehut taaskin ulos, nyt oon tullu suihkusta ja vällyjen alla, en jaksa pukea enkä kyllä mene nakusillani niitä tuolta tänne raahaileen.... Viirivehka muistaakseni kesti vähän viileämpää mut tuosta avokadosta en tiedä(n) Toivottavasti yökin on lämmin...
 
Katsookohan se nyt sen loppuun :rolleyes:
Mua ärsyttää tollasissa elokuvissa se kun maltilla ja pienellä vaivalla esim tuosta olis saanut oikeasti hyvän. Etenkin kauhu/trillerigenressä tuppaa oleen monesti se et heillä on idea ja sit hätsysti vaan kasataan jotain siihen ympärille ja kuvitellaan että veri ja suolenpätkät kuittaa virheeto_O
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mua ärsyttää tollasissa elokuvissa se kun maltilla ja pienellä vaivalla esim tuosta olis saanut oikeasti hyvän. Etenkin kauhu/trillerigenressä tuppaa oleen monesti se et heillä on idea ja sit hätsysti vaan kasataan jotain siihen ympärille ja kuvitellaan että veri ja suolenpätkät kuittaa virheeto_O
Joo ja vaikka monesti elokuva alkaa hyvin niin tuntuu että lopussa tulee kiire ja hätä ja loppu kursitaan nopeasti ja hätäisesti kasaan. Sarjoissa sama homma...GoT, sons of anarchy...
 
Joo ja vaikka monesti elokuva alkaa hyvin niin tuntuu että lopussa tulee kiire ja hätä ja loppu kursitaan nopeasti ja hätäisesti kasaan. Sarjoissa sama homma...GoT, sons of anarchy...
Jep, harvassa on ne sarjat jotka on maltettu pitää kasassa kaudesta toiseen ja osattu lopettaa ajoissa. Ei tuu äkkiseltään kuin muutama mieleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä