vierailija
On sulla.Rellulla ei ole hauskaa kuule nyt harmaana, eikä mustana ja toi ritual elokuvakin on tosi huono..mutta jatka sinä harhojesi parissa aivan rauhassa.
On sulla.Rellulla ei ole hauskaa kuule nyt harmaana, eikä mustana ja toi ritual elokuvakin on tosi huono..mutta jatka sinä harhojesi parissa aivan rauhassa.
Mä en tykännyt siitä edes sarjana
Sä et kyllä tunne minua ihmisenä yhtään, jos kuvittelet noinOn sulla.
Nautitaan nämä helteet ensin.. mones päivä?No joko odotatte lokakuuta, kun breaking bad -elokuva tulee Netflixistä?
No väität itse tuntevasi mut niin mulla on oikeus luulla tuntevani sut. Enkä vain luule.Sä et kyllä tunne minua ihmisenä yhtään, jos kuvittelet noin
Just se. Meillä on sit joku maanantai pullo mut esim. Wingsien jälkeen ritilän pesu sujuu paljon lyhyemmällä liotuksella kun pesen tavallisella. Ja lasit tulee helpommin kirkkaaks tavallisella. Yllätyin todella kun toiveena oli et nimenomaan ritilät ja kattilat yms sais sillä pestyä helpommin mut kävikin päinvastoin. Mutta toisaalta hyvä että voi pitäytyä hyvillä mielin ihan tuossa sensitivessäSiis se harmaa pullo?
Mä taas tykkään siitä enemmän tiskatessa, riittää ihan pieni määrä
Mitkä helteet? Ulkona on olevinaan lämmin yli +20 mutta silti käy niin kylmä viimaNautitaan nämä helteet ensin.. mones päivä?
Alapeukkunen järkytyksestäni...Mä en tykännyt siitä edes sarjana
Huomenna. Ja ei tietenkään illalla tähän aikaan enää helle ooMitkä helteet? Ulkona on olevinaan lämmin yli +20 mutta silti käy niin kylmä viima
Jaa että missä mä väitän tuntevani sinut??No väität itse tuntevasi mut niin mulla on oikeus luulla tuntevani sut. Enkä vain luule.
Etkö ennen oo laittanut? On vatsalle parempaa. Mä join 15v asti maidolla ja sokeripalalla, sit rupes ällöttään lämmin maito ja rupesin juomaan mustana niin et laitoin tilkan vettä joukkoon about 27vuotiaaks, sit rupesin siirtyyn takas maidon käyttöön ja join silloin tällöin maidon kans ja nykyään juon pääsääntöisesti maidon kans paitsi jos maito on loppunut niin menee mustanaVois keittää lisää kahvia...mä olen alkanut muuten laittamaan siihen maitoa
No ei tietenkään illalla enää mutta esim. tänään päivällä täällä oli +22 ja silti kylmä viima.Huomenna. Ja ei tietenkään illalla tähän aikaan enää helle oo
Sä olet aina tietävinäsi ja tuntevinasi kaikki harmaat.Jaa että missä mä väitän tuntevani sinut??
Tai anna olla ja ihan vaan tiedoksesi, en tunne enkä väitä tuntevani, enkä edes halua tuntea sinua.
Lapsena laitoin maitoa, sitten sain jonkun kammon ja lopetin vuosiks kahvin juonnin kokonaan ja aikuisiällä aloin juomaan mustana...vasta viime keväänä opistolla aloin käyttämään maitoa kahvin joukossa ja totuin siihen.Etkö ennen oo laittanut?
Oliks se se missä oli se joku "metsäjumala" tms, osittain niinkun hirvi tai semmonen Vai sekoitankohan nyt johonkin toiseen, siitä voi melkein sanoo et ihan hyvä ö-luokan leffaOnko kukaan kattonut netflixiltä sitä the ritual elokuvaa?
Yritän katella parhaillaan, mutta ei oikein uppoa...jotenkin paikoillaan polkee vaan koko ajan
Ja just niin, Päläpälä pläää pläääEtkö ennen oo laittanut? On vatsalle parempaa. Mä join 15v asti maidolla ja sokeripalalla, sit rupes ällöttään lämmin maito ja rupesin juomaan mustana niin et laitoin tilkan vettä joukkoon about 27vuotiaaks, sit rupesin siirtyyn takas maidon käyttöön ja join silloin tällöin maidon kans ja nykyään juon pääsääntöisesti maidon kans paitsi jos maito on loppunut niin menee mustana
Joo siinä oli se joku typerä hirvimörkö. Ai kamala kun oli kökkö.Oliks se se missä oli se joku "metsäjumala" tms, osittain niinkun hirvi tai semmonen Vai sekoitankohan nyt johonkin toiseen, siitä voi melkein sanoo et ihan hyvä ö-luokan leffa
Voitko lopettaa?Sä olet aina tietävinäsi ja tuntevinasi kaikki harmaat.
Just se, ihan tosi pitkäveteinen ja väkisin väännetty...mutta katoinpahan loppuun.Oliks se se missä oli se joku "metsäjumala" tms, osittain niinkun hirvi tai semmonen Vai sekoitankohan nyt johonkin toiseen, siitä voi melkein sanoo et ihan hyvä ö-luokan leffa
Etkö ennen oo laittanut? On vatsalle parempaa. Mä join 15v asti maidolla ja sokeripalalla, sit rupes ällöttään lämmin maito ja rupesin juomaan mustana niin et laitoin tilkan vettä joukkoon about 27vuotiaaks, sit rupesin siirtyyn takas maidon käyttöön ja join silloin tällöin maidon kans ja nykyään juon pääsääntöisesti maidon kans paitsi jos maito on loppunut niin menee mustana
Voi jestas, kahvi mustana kiitos. Ette kai dumppaa pullaa tai keksiä kahvin joukkoon kuten mummi?Lapsena laitoin maitoa, sitten sain jonkun kammon ja lopetin vuosiks kahvin juonnin kokonaan ja aikuisiällä aloin juomaan mustana...vasta viime keväänä opistolla aloin käyttämään maitoa kahvin joukossa ja totuin siihen.
no ei todVoi jestas, kahvi mustana kiitos. Ette kai dumppaa pullaa tai keksiä kahvin joukkoon kuten mummi?
Täällä oli tosi lämmin tänään ja huomiselle ja ylihuomiselle on uhottu 26 astettaMitkä helteet? Ulkona on olevinaan lämmin yli +20 mutta silti käy niin kylmä viima
En syö pullaa enkä kakkua enkä keksiäVoi jestas, kahvi mustana kiitos. Ette kai dumppaa pullaa tai keksiä kahvin joukkoon kuten mummi?
Täälläkin t-paitakeli. Todella mukava ilta istuskella ulkona. Tosin heti lensi hirveekärpänen hiuksiin, kun sai oven auki. Onneksi se oli ainoa.Täällä oli tosi lämmin tänään ja huomiselle ja ylihuomiselle on uhottu 26 astetta