Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ostin kokeiluun Fairy platinumia. Ilmeisesti sen pitäisi olla 3 kertaa parempaa kuin normaali fairy... No, mulla on viikon ollut testissä, vuorotellen käyttänyt fairy sensitiveä ja tuota platinumia ja mun mielestä tuo platinum on kaikessa tiskissä paskempaa kuin tavallinen:confused: Eli ei jatkoon...:cool:
 
Ostin kokeiluun Fairy platinumia. Ilmeisesti sen pitäisi olla 3 kertaa parempaa kuin normaali fairy... No, mulla on viikon ollut testissä, vuorotellen käyttänyt fairy sensitiveä ja tuota platinumia ja mun mielestä tuo platinum on kaikessa tiskissä paskempaa kuin tavallinen:confused: Eli ei jatkoon...:cool:
Meillä on sitä tavallista fairya aina,joko vihreää tai keltaista vai onko se oranssia. Juu kerran kokeilu platiumia ja palattiin takaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ostin kokeiluun Fairy platinumia. Ilmeisesti sen pitäisi olla 3 kertaa parempaa kuin normaali fairy... No, mulla on viikon ollut testissä, vuorotellen käyttänyt fairy sensitiveä ja tuota platinumia ja mun mielestä tuo platinum on kaikessa tiskissä paskempaa kuin tavallinen:confused: Eli ei jatkoon...:cool:
Siis se harmaa pullo?
Mä taas tykkään siitä enemmän tiskatessa, riittää ihan pieni määrä(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Ei pilannut. Sie haluat vaan jatkaa tuota jankutusta.
Jos ei virheitään voi myöntää niin se on sairasta jos mikä, on pakko olla aina oikeassa vaikka ei olisikaan.. tämänkin jankutuksen olisi voinut lopettaa kyllä jo ajat sitten jos siinä olisi ollut naista myöntämään että aloitti ensin sen niittaamisesta puhumisen. mutta ei se uskalla myöntää.
 
Jos ei virheitään voi myöntää niin se on sairasta jos mikä, on pakko olla aina oikeassa vaikka ei olisikaan.. tämänkin jankutuksen olisi voinut lopettaa kyllä jo ajat sitten jos siinä olisi ollut naista myöntämään että aloitti ensin sen niittaamisesta puhumisen. mutta ei se uskalla myöntää.
Mulle ainakin riittää nyt tuo siun jankkaaminen.
Kiitos ja näkemiin. Hyvät illanjatkot kaikille.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777
Jos ei virheitään voi myöntää niin se on sairasta jos mikä, on pakko olla aina oikeassa vaikka ei olisikaan.. tämänkin jankutuksen olisi voinut lopettaa kyllä jo ajat sitten jos siinä olisi ollut naista myöntämään että aloitti ensin sen niittaamisesta puhumisen. mutta ei se uskalla myöntää.
Miksi en uskaltaisi myöntää?
Myönnänpäs että kirjoitin niittaamisesta ensiksi, mutta sinussa ei ole tarpeeksi inhimillisyyttä lopettaa tuota jankuttamista, sä kyllä tiedät miksi kirjoitin niin jos olet edes hiukan tässä maailmassa, etkä elä harhoissa.

Nyt voit lopettaa tai jatkaa, tee mitä tahdot...mutta ymmärräthän, että tästä eteenpäin tappelet keskenäsi..et minun kanssa?
 
vierailija
Miksi en uskaltaisi myöntää?
Myönnänpäs, mutta sinussa ei ole tarpeeksi inhimillisyyttä lopettaa tuota jankuttamista, sä kyllä tiedät miksi kirjoitin niin jos olet edes hiukan tässä maailmassa, etkä elä harhoissa.

Nyt voit lopettaa tai jatkaa, tee mitä tahdot...mutta ymmärräthän, että tästä eteenpäin tappelet keskenäsi..et minun kanssa?
No et silti myönnä sitä. Sä kirjoitit ensin siitä niittaamisesta, tunnusta jo. Mä lopetan kyllä heti sitten. siis heti.

nyt pahoitit jo Kaisin mielen. miksi et halua lopettaa?
 

Yhteistyössä