Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Siis se harmaa pullo?
Mä taas tykkään siitä enemmän tiskatessa, riittää ihan pieni määrä(y)
Just se. Meillä on sit joku maanantai pullo mut esim. Wingsien jälkeen ritilän pesu sujuu paljon lyhyemmällä liotuksella kun pesen tavallisella. Ja lasit tulee helpommin kirkkaaks tavallisella. Yllätyin todella kun toiveena oli et nimenomaan ritilät ja kattilat yms sais sillä pestyä helpommin mut kävikin päinvastoin. Mutta toisaalta hyvä että voi pitäytyä hyvillä mielin ihan tuossa sensitivessä:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Vois keittää lisää kahvia...mä olen alkanut muuten laittamaan siihen maitoa
Etkö ennen oo laittanut? On vatsalle parempaa. Mä join 15v asti maidolla ja sokeripalalla, sit rupes ällöttään lämmin maito ja rupesin juomaan mustana niin et laitoin tilkan vettä joukkoon about 27vuotiaaks, sit rupesin siirtyyn takas maidon käyttöön ja join silloin tällöin maidon kans ja nykyään juon pääsääntöisesti maidon kans paitsi jos maito on loppunut niin menee mustana:)
 
vierailija
Etkö ennen oo laittanut? On vatsalle parempaa. Mä join 15v asti maidolla ja sokeripalalla, sit rupes ällöttään lämmin maito ja rupesin juomaan mustana niin et laitoin tilkan vettä joukkoon about 27vuotiaaks, sit rupesin siirtyyn takas maidon käyttöön ja join silloin tällöin maidon kans ja nykyään juon pääsääntöisesti maidon kans paitsi jos maito on loppunut niin menee mustana:)
Ja just niin, Päläpälä pläää pläää
 
Etkö ennen oo laittanut? On vatsalle parempaa. Mä join 15v asti maidolla ja sokeripalalla, sit rupes ällöttään lämmin maito ja rupesin juomaan mustana niin et laitoin tilkan vettä joukkoon about 27vuotiaaks, sit rupesin siirtyyn takas maidon käyttöön ja join silloin tällöin maidon kans ja nykyään juon pääsääntöisesti maidon kans paitsi jos maito on loppunut niin menee mustana:)
Lapsena laitoin maitoa, sitten sain jonkun kammon ja lopetin vuosiks kahvin juonnin kokonaan ja aikuisiällä aloin juomaan mustana...vasta viime keväänä opistolla aloin käyttämään maitoa kahvin joukossa ja totuin siihen.
Voi jestas, kahvi mustana kiitos. Ette kai dumppaa pullaa tai keksiä kahvin joukkoon kuten mummi?
 

Yhteistyössä