Kiitos muruPaljon onnea ihanalle Kaisille!
KiitosOnnea Kaisille.
Kiitosonnea kaitsulle
Harmi, ettei ollu ees lappua ovessaVituttaa...kaks viikkoa oottanu opolle aikaa, nyt kun menin, ootin puoltuntia ei opoa missään. Sitten joku tuli sanomaan et opo sairaana, uus aika joskus, ei mitään tietoa millon. Hyvinpä meni tämäkin.
KiitosOikein hyvää syntymäpäivää Kaisille!
Mua mietityttää se että ääni kuuluu mun päässä eikä ovesta.Joskus oon luullut naapurin ovikellosta että meijän Ovikello soi
Mua mietityttää se että ääni kuuluu mun päässä eikä ovesta.
On jos se liittyy influenssaan ja flunssaan.Onko kuume tarttuvaa?
Jep Kerran kysyin kaverilta soiko ovikello. Ei soinut.
Pim pomMua mietityttää se että ääni kuuluu mun päässä eikä ovesta.
Ei sun päässä mikään kilise.Mua mietityttää se että ääni kuuluu mun päässä eikä ovesta.
Jep Kerran kysyin kaverilta soiko ovikello. Ei soinut.
joudut tarjoamaan kierroksen koko porukalleHa haa! Sain 1000 sivun.
TorilleHa haa! Sain 1000 sivun.
ApuaMä kuulin teininä ovikellon soivan useammankin kerran ja menin avaamaan mutta ketään ei missään. Lopulta väijyin keittiöpuukon kanssa oven takana kyykyssä piilossa (konttasin sinne ettei varjosta nähnyt että menin sinne) ja avasin heti kun pärähti.
Eikä ketään missään. Sit kiirehdinkin vessaan, lukkojen taa, puukkoni kera odottelemaan että isä pääsee yövuorosta.
Heti kun ilmestytte tänne.joudut tarjoamaan kierroksen koko porukalle
Ovat!Noi on inhottavia heräämisiä
Samoin, noin on käynyt valitettavan usein...sitten köpöttelen ovisilmälle tarkistamaan asiaa, enkä saa unta enää sen jälkeen koska virkistynMä kuulen joskus puoliunessa ovikellon soiton äänen. Eikä ovella ole ketään.
Voisiko olla tinnitystä ?Jep Kerran kysyin kaverilta soiko ovikello. Ei soinut.
Hui, toi kyllä liittyy jo paranormaaliin touhuun!!Mä kuulin teininä ovikellon soivan useammankin kerran ja menin avaamaan mutta ketään ei missään. Lopulta väijyin keittiöpuukon kanssa oven takana kyykyssä piilossa (konttasin sinne ettei varjosta nähnyt että menin sinne) ja avasin heti kun pärähti.
Eikä ketään missään. Sit kiirehdinkin vessaan, lukkojen taa, puukkoni kera odottelemaan että isä pääsee yövuorosta.
JepSamoin, noin on käynyt valitettavan usein...sitten köpöttelen ovisilmälle tarkistamaan asiaa, enkä saa unta enää sen jälkeen koska virkistyn