Mulla on jo työpaikkaala lähäriksi
ai jaaha, no mitä sä teet työkses?Mulla on jo työpaikka
Tehdashommiaai jaaha, no mitä sä teet työkses?
mäkin oon ollu tehtaalla röissäTehdashommia
Ja mää!mäkin oon ollu tehtaalla röissä
Mä oon tehnyt nyt 20 vuotta. Ei uskoisi mutta kahta samanlaista työpäivää ei ole ollutmäkin oon ollu tehtaalla röissä
Käviskö joku kahvilanpitäjä, vaatekaupan myyjä tms? Ei tartte istua koko päivän aikana.Seisomista ja raskasta työtä. Istumista ei.
Siis musta Xjotain nimimerkki etsi uutta uraa. Minä en. Hän vissiin pystyy istumaanKäviskö joku kahvilanpitäjä, vaatekaupan myyjä tms? Ei tartte istua koko päivän aikana.
Nykyään on onneksi sähköpöytiä ym että toimistotyöntekijätkin voi seistä. Ja kassat on puoli-istuvassa asennossaOn muuten älytöntä, että on duuneja missä muka pitäisi istua koko työpäivä.
Kassankin vois helposti muuttaa sellaiseksi että myyjä voisi joko seisoa tai istua jos se olisi alunperin niin ylhäällä ettei koko linjastoa tarvitse muutella, ainoastaan istuinpenkin tulisi olla ylös-alas liikkuva.
Jep.Hienoa että jaksat tsempata ja mennä tartuttamaan muita
Mäkin nukahdin sohvalle ja heräsin hädissäni, koska luulin että mulla on vieraita joiden olemassaolon olin unohtanut kokonaan ennen päikkyjäNukahdin soffalle ja nyt on niska iha solmussa.
Suomen lakiin pitäs kirjata että opot ei saa saikkea.Vituttaa...kaks viikkoa oottanu opolle aikaa, nyt kun menin, ootin puoltuntia ei opoa missään. Sitten joku tuli sanomaan et opo sairaana, uus aika joskus, ei mitään tietoa millon. Hyvinpä meni tämäkin.
Noi on inhottavia heräämisiäMäkin nukahdin sohvalle ja heräsin hädissäni, koska luulin että mulla on vieraita joiden olemassaolon olin unohtanut kokonaan ennen päikkyjä
Ei sit voineet vaikka ovelle lappua laittaa, olipa huono tuuriVituttaa...kaks viikkoa oottanu opolle aikaa, nyt kun menin, ootin puoltuntia ei opoa missään. Sitten joku tuli sanomaan et opo sairaana, uus aika joskus, ei mitään tietoa millon. Hyvinpä meni tämäkin.
KiitosHyvää syntymäpäivää Kais
Mä kuulen joskus puoliunessa ovikellon soiton äänen. Eikä ovella ole ketään.Huomenta
Ja mä heräsin hikikohtaukseen ja sen jälkeen iski horkka ja kaiken sen keskellä muka kuulin selvästi, että ovikello soi ja menin tarkistamaan ovisilmästä, että kuka siellä tähän aikaan on tulossa kylään (klo ½6)
Onko kuume tarttuvaa?Hienoa että jaksat tsempata ja mennä tartuttamaan muita