Jos mä kuulenkin oman pääni sisällä sen kun sun naapurin ovikello soi?
Jos mä kuulenkin oman pääni sisällä sen kun sun naapurin ovikello soi?
Mä kuulin teininä ovikellon soivan useammankin kerran ja menin avaamaan mutta ketään ei missään. Lopulta väijyin keittiöpuukon kanssa oven takana kyykyssä piilossa (konttasin sinne ettei varjosta nähnyt että menin sinne) ja avasin heti kun pärähti.
Eikä ketään missään. Sit kiirehdinkin vessaan, lukkojen taa, puukkoni kera odottelemaan että isä pääsee yövuorosta.
En usko. Kuulen sen harvoin. Olen kuullut sen vain puoliunessa.Voisiko olla tinnitystä ?
Kuulet mun harhat?Jos mä kuulenkin oman pääni sisällä sen kun sun naapurin ovikello soi?
Tai sitten ilkikurisiin naapurinpoikiinHui, toi kyllä liittyy jo paranormaaliin touhuun!!
tai tyttöihinTai sitten ilkikurisiin naapurinpoikiin
OkEn usko. Kuulen sen harvoin. Olen kuullut sen vain puoliunessa.
Tai sitten ilkikurisiin naapurinpoikiin
Jos he oli haamuja niin jooTai sitten ilkikurisiin naapurinpoikiin
tuo on kyllä aika kaukaa haettuaAamukuudelta sateisena aamuna?
Mä veikkaan että kosteus aiheutti sähköhäiriöitä ja vempele pimputteli itseksiin.
No se saattaa olla ehkä todennäköisempääAamukuudelta sateisena aamuna?
Mä veikkaan että kosteus aiheutti sähköhäiriöitä ja vempele pimputteli itseksiin.
Kuin?tuo on kyllä aika kaukaa haettua
tuo on kyllä aika kaukaa haettua
no kyllä aika herkillä jos kosteus yhdistää virtapiirinKuin?
Vanhalla talolla oli samanlainen ongelma joskus kun ovikello oli käytössä, pimputteli kostealla säällä itsekseen..otettiin sitten kokonaan pois käytöstä ja tyydyttiin siihen, että koira ilmoitti aina kun joku tuli ovelle.
termarikaffe on pahaaEväshetki puistossa Tai ei mulla mitään eväitä ole Muksuille riisipiirakoita ja mehua. Kahvia tekis mieli mut kun en tajunnut ottaa termariin
Ja muuten 3 naapuri kuoli saunassa kaikki 3 oli muuten naisia.
Hö Oliko iäkkäitä?Ja muuten 3 naapuri kuoli saunassa kaikki 3 oli muuten naisia.
Totta. Ei se pysy oikeasti hyvänä, mutta ei puistossa saa parempaakaan. Tosin enhän mä nyt saa sitäkääntermarikaffe on pahaa
Eväsretket on kivoja!Eväshetki puistossa Tai ei mulla mitään eväitä ole Muksuille riisipiirakoita ja mehua. Kahvia tekis mieli mut kun en tajunnut ottaa termariin
Ei ollu,keski-ikäisiä 2, yksi oli n 30v vähän alle muistaakseniHö Oliko iäkkäitä?