On eräs ihminen joka teki todella väärin mua kohtaan...välillä en pysty ajattelemaan mitään muuta kun kostoa sitä ihmistä kohtaan.. raivo ja verenpaine nousee enkä pysty nukkumaan jos ajatukset tulevat yöllä mieleen... ja pitäisi vaan jotenkin osata unohtaa. en osaa, miten voin? miten saan vihan ja raivon ja kostonhimon pois`? Eikä siis ole mistään parisuhdekriisistä kyse,
Tiedän liiankin hyvin tuon tunteen...
Mua satutettiin todella julmasti ja monta kertaa, aloin oireilla mm. fyysisesti niin että olin jatkuvasti kipeä ja hiuksia irtos päästä tukkoina, ahmin ja oksentelin taas, valvoin öisin ja nukuin vuorokaudessa vain muutamia tunteja, olin aina vihainen ja itkin yli puoli vuotta melkein joka ikinen päivä, koska en ymmärtänyt miksi ja millä oikeudella toinen ihminen kehtaa satuttaa ja olla niinkun mitään ei olis tapahtunut.
Halusin kostaa ja se oli mulle uutta, koska en ole luonteeltani kostonhaluinen ihminen.
Sanotaanko näin että se kerta kun sattui, oli se kerta mikä herätti ''sisäisen tiikerini'' hereille.
Onnekseni pääsin pikkuhiljaa niistä tuntemuksista eroon ja pystyin antamaan anteeksi vaikkei kukaan ikinä sitä pyytänyt...kai mä annoin anteeksi itseni takia enemmänkin.
Näin jälkeenpäin en todellakaan pitänyt siitä vihan tuntemuksesta ja halusin siitä jo silloin eroon.
Parhaimpia terapeutteja mulle oli ne oikeat ystävät, ihmiset joihin voi luottaa ja joista tietää etteivät ikikuuna päivänä pettäis luottamusta.
Koita ap vaan päästä siitä eroon, keskustele ystävien kanssa tai vaikka raivoa yksin ollessa...
Niin ja olet sä sata varma, että olet oikeasti oikealle ihmiselle vihainen eikä niin, että joku/jotkut ulkopuoliset ovat sotkeneet asioita?
Niinkin on kuulema joskus toisille tehty.