vierailija
No jaa, aika alkutekijöissään tää mun haaremi. Siihen kuuluu
-Teräsvatsa joka on 24/7 töissä
-Yks poromies joka ei halua meikäläisestä milffiä mut mä vaan ilmotin sille että mä oon nyt sun milffi
No jaa, aika alkutekijöissään tää mun haaremi. Siihen kuuluu
-Yks poromies joka ei halua meikäläisestä milffiä mut mä vaan ilmotin sille että mä oon nyt sun milffi
Uusi jäsenhakemus haaremiin, oletan?
Eipäs ruveta rivostelemaankerrastohousut = pitkät kalsarit = legginsit
minä en pidä semmosten alla mitään
multa puuttuu munat ja en pidä pullastaUusi jäsenhakemus haaremiin, oletan?
Kesälomat loppu jo, nyt otetaan ihan rennostiJoku Teräsvatsa tuo Kalamies ainaki on. Moni sais mahahaavan tuosta työruljanssista.
Okeiokeiokei, tää ei oo sateenkaarihaaremi.multa puuttuu munat ja en pidä pullasta
Minkä myssyn? Villamyssy?Mutta nyt. Marokon aavikolle on tullut yö. Kuunsirppi valaisee tienoota.
Haaremissa verhot sulkeutuvat ja öljylamppu sammuu.
Kuuluu rapinaa (Echo raapii selluliittiaan).
Haaremimiehet -missälie, Echo ottaa yömyssyn ennen työpäivää ja painaa päänsä samettityynyyn.
Okeiokeiokei, tää ei oo sateenkaarihaaremi.
Siis...täh? Onks tuossa lauseessa joku ristiriita?Kesälomat loppu jo, nyt otetaan ihan rennosti
Hyvät yöt sitten vaan. Merkkaa meidän haaremin google-kalenteriin, milloin täytyy olla maisemissaMutta nyt. Marokon aavikolle on tullut yö. Kuunsirppi valaisee tienoota.
Haaremissa verhot sulkeutuvat ja öljylamppu sammuu.
Kuuluu rapinaa (Echo raapii selluliittiaan).
Haaremimiehet -missälie, Echo ottaa yömyssyn ennen työpäivää ja painaa päänsä samettityynyyn.
ei mulla oo poroja enkä oo sanonu etten huoli sua milffikseniNo jaa, aika alkutekijöissään tää mun haaremi. Siihen kuuluu
Mut mun haaremissa on vapaus. Se haaremin jäsen ei aina tajua olevansa osa mun haaremia kun viipottaa tuolla maailmalla.
Aina palkkapäivänäs. Selkee muistaa.Hyvät yöt sitten vaan. Merkkaa meidän haaremin google-kalenteriin, milloin täytyy olla maisemissa
Tuota viestiä kutsutaan diplomatiaksi.ei mulla oo poroja enkä oo sanonu etten huoli sua milffikseni
Ei haaremeissa googleja tunneta. Mä kirjotan sulle kamelinp*skaan päivämäärät.Hyvät yöt sitten vaan. Merkkaa meidän haaremin google-kalenteriin, milloin täytyy olla maisemissa
Voit myös lähettää savumerkkejäEi haaremeissa googleja tunneta. Mä kirjotan sulle kamelinp*skaan päivämäärät.
Palaneet pullat savuaa hyvinVoit myös lähettää savumerkkejä
Ei ne savumerkit kerkiä ku Sotkassa, siis Iskussa on ale ja uutta piironkia ois saatava heti.Voit myös lähettää savumerkkejä
Öitä!Meno meni taas niin villiksi, että täytyy mennä tutimaan. Hyvät yöt kaikille!
Heijastat taivaalle korvapuustin niin kuin Batman logonsa niin kalamies ryntää viitta putkella luoksesi.Ei ne savumerkit kerkiä ku Sotkassa, siis Iskussa on ale
ylitin tällä kertaa ihteniTuota viestiä kutsutaan diplomatiaksi.
HuomentaHuomenia!
Flunssa kaatoi mun työkaverin ja voisi siis jatkaa unia mutta kun ei uni tule enää.