Hei Pulla. Paula sai sitten jostain päähänsä, että olen sun kanssa naimisissa. Voisitko tehdä hänelle asiat selviksi? Kiitos.Ellulle paranemista, toivoen Pulla.
Hei Pulla. Paula sai sitten jostain päähänsä, että olen sun kanssa naimisissa. Voisitko tehdä hänelle asiat selviksi? Kiitos.Ellulle paranemista, toivoen Pulla.
Nami pulla..Ellulle paranemista, toivoen Pulla.
Et kyllä vaiha nimimerkkiäs Pullaks*pyörtyy jörkytyksestä*Ellulle paranemista, toivoen Pulla.
Juu mulle riittää ihan yks työläs/ työteliäs, eikun yliahkera aviosiippa, en tartte toista työholistia.Hei Pulla. Paula sai sitten jostain päähänsä, että olen sun kanssa naimisissa. Voisitko tehdä hänelle asiat selviksi? Kiitos.
No oisko se Pullava sit parempi?Et kyllä vaiha nimimerkkiäs Pullaks*pyörtyy jörkytyksestä*
Niin ja sä olet ruutiksen milffi.Sekotin sanat työläs ja työteliäs.
Eli mulla on työteliäs mies joka onnistuu välillä käymään työlääksikin.
Se sopii hälle. Mä voin olla munkki.Et kyllä vaiha nimimerkkiäs Pullaks*pyörtyy jörkytyksestä*
Siinä vasta homma!Niin ja sä olet ruutiksen milffi.
Niin ei musta varmaan haittaakaan olisi, kun et mua ikinä näkisi...Sekotin sanat työläs ja työteliäs.
Eli mulla on työteliäs mies joka onnistuu välillä käymään työlääksikin.
Eiku sä olet nunna, nunnannänniSe sopii hälle. Mä voin olla munkki.
Mut jos on kerranki viineri, saa kuulla palstamiehiltä siitä lopuikänsä kuittailua.Se sopii hälle. Mä voin olla munkki.
Kyllä sä silloin saisit ilmaantua paikalle kun uutta autoa tai sohvakalustoa hommataan. Siis siinä kassallemenovaiheessa.Niin ei musta varmaan haittaakaan olisi, kun et mua ikinä näkisi...
Tuttu meno... Nytkin minua tarvitaan vain, kun joku haluaa/tarvitsee jotakinKyllä sä silloin saisit ilmaantua paikalle kun uutta autoa tai sohvakalustoa hommataan. Siis siinä kassallemenovaiheessa.
Koetko joskus että sulla on vain välinearvo vaimoosi nähden?Tuttu meno... Nytkin minua tarvitaan vain, kun joku haluaa/tarvitsee jotakin
Ja kaikki olisi kateellisia sulleHeh, voin kuvitella että täälläpäin kaupoissa tulis äkkiä tutuks se kuvio: mä shoppaan enste puoli kauppaa tyhjäks, sit metriä ennen kassaa lehahtaa ovista Kalamies jonku viitan kera, vinguttaa Visaa ja lentää taas työmaalleen...
Viitan?Heh, voin kuvitella että täälläpäin kaupoissa tulis äkkiä tutuks se kuvio: mä shoppaan enste puoli kauppaa tyhjäks, sit metriä ennen kassaa lehahtaa ovista Kalamies jonku viitan kera, vinguttaa Visaa ja lentää taas työmaalleen...
Siltä se välillä tuntuuKoetko joskus että sulla on vain välinearvo vaimoosi nähden?
Jaahas että se onkin pulla jolla on se mies haaremi.. Haalii kaikki sinne. no makea pullasyötti houkuttelee...Niin ja sä olet ruutiksen milffi.
Joku Teräsvatsa tuo Kalamies ainaki on. Moni sais mahahaavan tuosta työruljanssista.Viitan?
Eli sä näät hänet Teräsmiehen tai Batmanin ammatissa?
Tuostapa tulikin mieleen, että voikun osais kiipeillä yhtä ketterästi talojen katoille kuin kissanainen
Ja niistä appiukon kärpäsliemistäJoku Teräsvatsa tuo Kalamies ainaki on. Moni sais mahahaavan tuosta työruljanssista.
No jaa, aika alkutekijöissään tää mun haaremi. Siihen kuuluuJaahas että se onkin pulla jolla on se mies haaremi.. Haalii kaikki sinne. no makea pullasyötti houkuöttelee...