Blaah, pakko purkaa turhautuminen.
Mulla on edelliset 3-4 kiertoa ollut nyt 24-25 pv. Tässä kierrossa oli käytössä greippimehu ja vadelmanlehtitee, jotka ilmeisesti siirsi oviksen muutaman päivää myöhemmäksi, kun tikutin mielestäni oviksen vasta kp 14, kun normaalisti ollut jo kp 10. Ei ollut digitesti, joita yleensä käytän, mutta vahvat viivat tuli. No tästä syystä Flown mukaan menkat alkais tiistaina jolloin kierto ois 28pv, mutta testasin tänään eli kp 26 kun ”periaatteessa” normaaliin verrattuna on menkat myöhässä, ja johan tää muutenkin on dpo 11. No niin selkeä nega kuin vain voi olla. Toki oon tässä jo pari päivää sen aistinut, kun vatsaan on hiipinyt ne tutut menkkamaiset kivut, mutta sitä ennen oli toiveita, ja oireena nimenomaan oireettomuus kun yleensä mulla on kipuja oviksesta menkkoihin ja rinnat arat, mitä nyt ei ollut.
No ei se auta kuin laittaa leuka rintaan, ja seuraava kierto olisikin sitten ensimmäinen inssi yritys. Inssi siis tehdään jos ovis osuu kohdilleen, meillä töiden puolesta vähän hankala tilanne kun olen osan viikko pois kotoa töiden vuoksi. Toki tässä alkaa jännittää jo se, että mitä jos ei hoidoillakaan raskaudu, vaikka ei sais jännittää.
Pitkä avautuminen, mutta pakko jonnekin purkaa.