Ei ihme,ku väsyttääMietin, että miks väsyttää niin paljon ja muistin sitten etten ole nukkunut hyvin koko viikolla ja heräsin klo 6
Ei ihme,ku väsyttääMietin, että miks väsyttää niin paljon ja muistin sitten etten ole nukkunut hyvin koko viikolla ja heräsin klo 6
Ai fiil juu sistöh*halaaruttaa*Mietin, että miks väsyttää niin paljon ja muistin sitten etten ole nukkunut hyvin koko viikolla ja heräsin klo 6
Väännä tunti sen crosstrainerin kanssa nyt, syö jotain ja pistä kämppä, luuri, tietokone ja töllitin pimeäksi vähintään tuntia ennen nukkumaan menoaMietin, että miks väsyttää niin paljon ja muistin sitten etten ole nukkunut hyvin koko viikolla ja heräsin klo 6
Tuo on varmaan aika varma ohjeVäännä tunti sen crosstrainerin kanssa nyt, syö jotain ja pistä kämppä, luuri, tietokone ja töllitin pimeäksi vähintään tuntia ennen nukkumaan menoa
Kävelin tänään niiin paljon kun oli joku liiku reippaasti-päivä opistolla ja ei tee mieli mitään syötävää...rehellisesti sanottuna kuvittelin kellon olevan paljon enemmän mitä se oikeasti on ja meinasin kirjottaa sulle, että johan tässä vois kellahtaa yöunille ilman crossailuakinVäännä tunti sen crosstrainerin kanssa nyt, syö jotain ja pistä kämppä, luuri, tietokone ja töllitin pimeäksi vähintään tuntia ennen nukkumaan menoa
Ootko ressannu opiskeluiden alkua?Mietin, että miks väsyttää niin paljon ja muistin sitten etten ole nukkunut hyvin koko viikolla ja heräsin klo 6
Jos sitä viikonloppuna sitte vaikka erehtyis nukkumaan pitempään..jotta ois koko loppupäivän puolestaan ihan tötteröisenä ja kuin pienessä simassa koska on juonut ja dansannut ihan liikaa
Olen, se kyll helpotti kun pistin lukujärjestystä kuntoon..vaikka toisaalta tekis mieli lisätä siihen vielä muutama aine mitä vois opiskellaOotko ressannu opiskeluiden alkua?
Ja ellei tuo auta, niin tulen pelaamaan canastaaTuo on varmaan aika varma ohje
Mä luin että kanapastaa. Nam.Ja ellei tuo auta, niin tulen pelaamaan canastaa
Luinkohan mää oikein vai enkö mää lukenunna mutta ihanq Jokukummanen vikkeläsorminen ja savolaisvirityksellinen hajattelija ois ollunna liikenteessä
Malta nyt ettet oikeesti väsähdä, tai eikös ne voi keskenkin lopettaa jos liikaa ahnehtii, eli karsia sit "ylimääräiset" jos menee liian raskaaks?Olen, se kyll helpotti kun pistin lukujärjestystä kuntoon..vaikka toisaalta tekis mieli lisätä siihen vielä muutama aine mitä vois opiskella
Mitä se on?Ja ellei tuo auta, niin tulen pelaamaan canastaa
Vanhojen työnarkkis-pappojen rentoutumispeli.Mitä se on?
Mietin just samaaMitä se on?
Voi joo lopettaa kesken, jos menee liian raskaaks tai hankalaks...mun on vaan hankala antaa periksMalta nyt ettet oikeesti väsähdä, tai eikös ne voi keskenkin lopettaa jos liikaa ahnehtii, eli karsia sit "ylimääräiset" jos menee liian raskaaks?
Upeetahan se on että olet noin motivoitunut!
Tylsä korttipeliMitä se on?
Pienikin härö unessa ja sen laadussa vaikuttaa kyllä heti kaikkeen toimintaanUnettomuus on pyllystä.
Ihan kun mäkin olisin välillä havainnut sulla sellaista taipumustaVoi joo lopettaa kesken, jos menee liian raskaaks tai hankalaks...mun on vaan hankala antaa periks
Niin, sähän sen tiedätVanhojen työnarkkis-pappojen rentoutumispeli.
Jaa juodaan votkaa kunnes sammutaan?Vanhojen työnarkkis-pappojen rentoutumispeli.
Mulla on ongelmana että illalla ei nukuta ja aamulla ei meinaa herätäPienikin härö unessa ja sen laadussa vaikuttaa kyllä heti kaikkeen toimintaan
Mutta ei se elo vaan aina pysy tasapainossa. Tosin jos oikeesti vaivaa unettomuus, niin sitä ei parane päästää niskan päälle vaan siihen kannattaa hakea apua. Lääkinnällistäkin
Pelataan mieluummin pokeriaTylsä korttipeli
Pistetään vähän nollakolaa antamaan väriäJaa juodaan votkaa kunnes sammutaan?
Mutku emmä juo kirkkaita