Neuvolassa käyty, kaikki ok siellä. Vauva oli hoitajan mielestä asettunut tosi alas ja pää tuntui kiinnittyneet sinne jo joten synnytykseen suotuisa asento ainakin on löytynyt ja luultavasti pysyykin
Kiva että poikittaisen asennon vaihtuminen raivotarjontaan on sujunut näin hienosti, kertaakaan vauva ei oo yrittänytkään palata takas, en ois uskonut et pääsen näin helpolla. Uudelleensynnyttäjällä vauva ei laskeudu eikä kiinnity välttämättä ollenkaan ennen ku synnytyksen jo käynnistyttyä joten oisin voinu joutua jännäämään paljon pitempäänkin. Tosin nyt todellakin huomaa että vauva on alhaalla ku pitää juosta vessassa yhtenään - paitsi öisin. Käyn ennen nukahtamista yhtenään pissalla ja sit simahdan ja nukun koko yön, ällistyttävää
Toki mun yöt on yleensäkin noin 6-7 h mut silti, mukava saada nukkua.
Painoa tullut tähän mennessä vajaat 14 kg. Ja vaikka oon yrittänyt hiukan katella herkkujen syöntiä ym. niin sama meininki painon kans kuin aiemmissa raskauksissa joskaan en onneks tuu pääsemään sentään ihan samoihin lukemiin ku ekassa raskaudessa mut hyvinhän tuo nytkin nousee...
Todella, todella toivon et ylimääräiset lähtee imetyksellä ja vaunulenkeillä suht helposti kuten ennenkin.
Joka tapauksessa oli huojennus ku hoitajakin totesi et turha kattoa kohdunsuuta tms. kun ei näillä viikoilla enää kuitenkaan esteltäis enää synnytyksen käynnistymistä. Se oikein erikseen sano et ihan normaalisti saan olla
Naureskeltiinkin vielä että käy kuitenkin niin että menee yli lasketun
Kunhan menee yli muuton niin sitten mun puolesta saa syntyä milloin haluaa
Ens viikon lopulla muutetaan.
Kohta vaihtuu taas viikot, huomenna rv 35+0. Tällä viikolla laskettuun kuukausi aikaa, huiii