Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kertokaa nyt äkkiä mikä auttaa pöhöttyneeseen naamaan joka puskee rasvaa ulos ihan koko ajan:sick: Johtuu viikonlopusta kun syötiin sipsejä ja muuta kamalaa johon ei ole tottunut. Kaksi päivää jo puskenut rasvaa ulos eikä loppua näy.Tuntuu ihan kamalalta koko naama:cry: Vettä juonut mutta millä tuon rasvan erittämisen saa loppumaan ja kaunko siinä menee?!
Juo Sitruunavettä ja hanki rasvaisen ihon puhdistusaine, joku pesuaine.

vierailija
En osaa sanoa kuka olis parempi kuin Agela.
Eikä se niin helppoa ole, ei naisystävää niin vain oteta. Siihen , kato pitää olla se naisen suostumus myöskin.
Vaikka mamu olenkin niin en minä väkisten.
Kyllä täytyy miehen olla tyhmä kun on vuosikausia naisen perään joka on varattu. Kai teistä olisi jo pari tullut jos niin olisi tarkoitettu.Eikä palstaromanssit kestä muutenkaan. Et ikinä saa naista kun et muita edes katsele.

Kyllä täytyy miehen olla tyhmä kun on vuosikausia naisen perään joka on varattu. Kai teistä olisi jo pari tullut jos niin olisi tarkoitettu.Eikä palstaromanssit kestä muutenkaan. Et ikinä saa naista kun et muita edes katsele.
Kyyllä varmasti olen tyhmä, sitä en kiellä. En kuitenkaan katsele muita naisia, jos yhden kanssa on jotain tekeillä.

Nyt kuitenkin näyttää, että mulla olis vapaus tutustua muihinkin naisiin.

Kyyllä varmasti olen tyhmä, sitä en kiellä. En kuitenkaan katsele muita naisia, jos yhden kanssa on jotain tekeillä.

Nyt kuitenkin näyttää, että mulla olis vapaus tutustua muihinkin naisiin.
oon käsittäny että et ole enää mikään nuorukainen ja sanoisin että ei kannata vanhoillaan enää laittaa naista riesoikseen

me ikägubet pärjätään jo ihan hyvin ilman p*llua

Yhteistyössä