eihän sole ko käyä kauppakouluMinäkin tahtoisin olla merkonomi jonakin päivänä. Saisin minäkin vähän kunnioitusta.
Mutta näyttää, että pinnarina pysyn loppuelämäni.
eihän sole ko käyä kauppakouluMinäkin tahtoisin olla merkonomi jonakin päivänä. Saisin minäkin vähän kunnioitusta.
Oominä käyny vähän koulua jo. Mun veli oli täysaikanen koululainen muutaman vuojen. Yhtänä päivänä hää oli kipiä niin minä menin hänen tlalle kouluun siksi päiväksi.eihän sole ko käyä kauppakoulu
no niin, siinä on hyvä alkuOominä käyny vähän koulua jo. Mun veli oli täysaikanen koululainen muutaman vuojen. Yhtänä päivänä hää oli kipiä niin minä menin hänen tlalle kouluun siksi päiväksi.
Siitä vaan. Liiketalouden perustutkinto ammattikoulussa.Minäkin tahtoisin olla merkonomi jonakin päivänä. Saisin minäkin vähän kunnioitusta.
Mä en ole nyt viitsinyt palstailla. Muista en tiedä.Minne te hävisitte täältä kirjoittelemasta?
Ei ole sinun asia silti kertoa toisten asioita täällä, vaikka aqela olisi jakanutkin tietojaan.
Kyyllä kai tääläkin jotaki kouluja on.no niin, siinä on hyvä alku
onko kannaatassa kauppakouluja vai missä siellä opiskellaan kaupallisen alan perustutkinto?
itse olet ulla taalasmaaHiljaa vähä-älyinen
Hieno homma,tsemppiä opintoihin!Merkonomiksi ja aloitin keväällä.
Voisitko olla kirjoittamasta naiselleni?Hieno homma,tsemppiä opintoihin!
Helposti.Saatiin yksi iso kesäkurpitsa enkä osaa tehdä siitä mitään. Ei edes oikeastaan pidetä edes kokon kesäkurpitsan mausta.Millä siitä saa syötävän makusta?
Saatiin yksi iso kesäkurpitsa enkä osaa tehdä siitä mitään. Ei edes oikeastaan pidetä edes kokon kesäkurpitsan mausta.Millä siitä saa syötävän makusta?
Voisitko olla kirjoittamasta naiselleni?
LonkeroJa iltaa!
Ansaittu siideri on paras siideri. *sihauttaa*
Lonkero
KivennäisvesiJa iltaa!
Ansaittu siideri on paras siideri. *sihauttaa*
Sekin on hyvää.Kivennäisvesi
OnSekin on hyvää.
Just kurvasin kaupasta ja mukaan tarttui mm.karpalon makuinen kivennäisvesiKivennäisvesi