Mut olitko nukkuessas vihanen?Ai yöllä? Mä nukun silloin.
Joko se alkaaPäivää, kohta kouluun.
En ollut.Mut olitko nukkuessas vihanen?
Joo, peruskoulu alkoi viime viikolla.Joko se alkaa
Onko totta mitä harmaa kirjoitti aiemmin,Olette kaikki mustat siirtyneet kirjoittelemaan muualle?En ollut.
Sellainen tiukka nahka asu missä on paljon bling blongia ja paljetteja.Jättää tisut ja pakarat paljaiksi.Aqela, kummonen kouluasu sinulla on? Voisitko laittaa kuvan meille?
Wau. Mitä opiskelet? Vaihdatko alaa nyt vai? Muistan, kun joskus olit tyytymätön työhösi, kun juteltiin. (Käyn täällä harvoin, niin en pysy teidä kuulumisista oikein kärryillä.)Päivää, kohta kouluun.
Oletpa utelias.Wau. Mitä opiskelet? Vaihdatko alaa nyt vai? Muistan, kun joskus olit tyytymätön työhösi, kun juteltiin. (Käyn täällä harvoin, niin en pysy teidä kuulumisista oikein kärryillä.)
Yksityisviestejä ja viittomakieltä käyttävät, ei tarvi muuta.Onko totta mitä harmaa kirjoitti aiemmin,Olette kaikki mustat siirtyneet kirjoittelemaan muualle?
Normaalia keskustelua. Kysyjälle tiedoksi aqelasta tulee merkonomi.Oletpa utelias.
Oletko yksi heistä vai mistä tiedät?Yksityisviestejä ja viittomakieltä käyttävät, ei tarvi muuta.
Millä oikeudella kerrot hänen asioista täällä?Normaalia keskustelua. Kysyjälle tiedoksi aqelasta tulee merkonomi.
Itse hän on sen täällä kertonut julkisesti joten tuskin on mikään salaisuus.Millä oikeudella kerrot hänen asioista täällä?
Sinun tehtäväsi ei ole kenenkään yksityisasioiden levittely silti.Itse hän on sen täällä kertonut julkisesti joten tuskin on mikään salaisuus.
Sä yrität vaan lietsoa riitaa täällä taas. Älä viitsi.Sinun tehtäväsi ei ole kenenkään yksityisasioiden levittely silti.
Se on aika tylsä. Lyhythihainen paita ja farkut.Aqela, kummonen kouluasu sinulla on? Voisitko laittaa kuvan meille?
Mitä itse yrität?Sä yrität vaan lietsoa riitaa täällä taas. Älä viitsi.
Se on kotiasu.Sellainen tiukka nahka asu missä on paljon bling blongia ja paljetteja.Jättää tisut ja pakarat paljaiksi.
Merkonomiksi ja aloitin keväällä.Wau. Mitä opiskelet? Vaihdatko alaa nyt vai? Muistan, kun joskus olit tyytymätön työhösi, kun juteltiin. (Käyn täällä harvoin, niin en pysy teidä kuulumisista oikein kärryillä.)
Minne te hävisitte täältä kirjoittelemasta?Merkonomiksi ja aloitin keväällä.
Mitä levittelyö sellainen on jos Aqela on sen julkisesti kertonut täällä niin tuskin hän siitä suuttuu jos sen kertoi kun se oli jo julkista tietoa.Sinun tehtäväsi ei ole kenenkään yksityisasioiden levittely silti.
Mitä levittelyö sellainen on jos Aqela on sen julkisesti kertonut täällä niin tuskin hän siitä suuttuu jos sen kertoi kun se oli jo julkista tietoa.