vierailija
Onko kullin nupissa?Huuli- ja kulmakoruista sain sen sentäs luopumaan.
Korvikset ovat mulle okei. Ja nännilävistykset ja vaiks napakorukin mutta en hitossa pussaile mitään metallimötiköitä.
Onko kullin nupissa?Huuli- ja kulmakoruista sain sen sentäs luopumaan.
Korvikset ovat mulle okei. Ja nännilävistykset ja vaiks napakorukin mutta en hitossa pussaile mitään metallimötiköitä.
No ellet pystynyt aiemmista viesteistä päättelemään niin mieti vaikka koko ehtoo.Onko kullin nupissa?
Ideoita kehiin.
Mulla kesäkurpitsaa, suippo paprikaa, aura juustoa ja munakoiso.
Et halua oikeasti saada vastausta tähän Suutut jos sanoo.Ideoita kehiin.
Mulla on kesäkurpitsaa, suippo paprikaa, aura juustoa ja munakoiso.
pilkot paloiksi ja eiku uuniinIdeoita kehiin.
Mulla on kesäkurpitsaa, suippo paprikaa, aura juustoa ja munakoiso.
Huomiselle. On jauhelihaa ja kanaa. Mutta kasvisruokakin käy.Jaa tälle päivälle vai huomiselle? Eikä oo mitään lihaa?
Et halua oikeasti saada vastausta tähän Suutut jos sanoo.
Unohdat koko akan nyt heti ,sellanen tuuliviiri se on.Ok, Aqela, mitäs minä nyt teen? Sanopa se!
Paprikaa, (sipulia ja valkosipulia) kanaa ja kesäkurpitsaa joko wokkina tai patana.Huomiselle. On jauhelihaa ja kanaa.
So, pitääkö mun aloittaa ihan alusta asti uudelleen?Unohdat koko akan nyt heti ,sellanen tuuliviiri se on.
En mie tiedä.Ok, Aqela, mitäs minä nyt teen? Sanopa se!
Ok, kyllä kai minä jotain keksin.En mie tiedä.
KiittiPaprikaa, (sipulia ja valkosipulia) kanaa ja kesäkurpitsaa joko wokkina tai patana.
Tai sit Paprikasta, (sipulista. valkosipulista ja tomaattimiuskasta) ja munakoisoista jauhelihan kera kreikkalaistyylistä, mausteeksi mustanpippurin lisäksi ripaus kanelia ja sokeria.
KiitosOk, kyllä kai minä jotain keksin.
Toivon, että sulla menee hyvin sun miehen kans.
Älä huoli kaveriksi ei tee sinulle hyvää.Etsi parempi nainen.Ok, kyllä kai minä jotain keksin.
Toivon, että sulla menee hyvin sun miehen kans.
Älä huoli kaveriksi ei tee sinulle hyvää.Etsi parempi nainen.
No sua ei kyllä huoli kukaan, se on selvä.Älä huoli kaveriksi ei tee sinulle hyvää.Etsi parempi nainen.
En osaa sanoa kuka olis parempi kuin Agela.Älä huoli kaveriksi ei tee sinulle hyvää.Etsi parempi nainen.
Ei onnistu. Tiedän mitä yrität.Älä huoli kaveriksi ei tee sinulle hyvää.Etsi parempi nainen.