en usoMiksi ei? Nehän palvoo miestä ja tekee kaiken miehen pitämiseksi tyytyväisenä.
en usoMiksi ei? Nehän palvoo miestä ja tekee kaiken miehen pitämiseksi tyytyväisenä.
Niin oli ja mä olin kahden miehen kanssa.Kävi painamassa välillä jotain muuta ja askela ottaa miehen takasin kun ei muuta saa.
Et taitas tarvita saappaita?Mun pitää ostaa vielä laukku tälle vuodelle...onneks tänä vuonna ei tartte ostaa niin paljon enää kirjoja.
Täällä on tuulistaOnpa synkkää ja tuulista ulkona.
Jaaha. Mies tilaa itselleen korvarenkaita.
Persereikäsikö se niin kovin taas puhaltaa kaasuja ilmoilleTäällä on tuulista
entäs sun?Ei saa lainata kurtin viestiä.
Edelliset ovat (taas) jotenkin rutussa tai vääntyneet tai kadonneet.
Edelliset ovat (taas) jotenkin rutussa tai vääntyneet tai kadonneet.
On taas perseiden aika.
https://yle.fi/uutiset/3-10918759
Taitaa olla yhterensä kahdeksan reikää korvissaan.
Siis tilaa itselleen. onko sillä korvikset?
Miehellä? No enpä ole moista ennen kuullut...että niin montaTaitaa olla yhterensä kahdeksan reikää korvissaan.
Huolehdi vaan omista rei'istäsiPersereikäsikö se niin kovin taas puhaltaa kaasuja ilmoille
Miehellä? No enpä ole moista ennen kuullut...että niin monta
Huuli- ja kulmakoruista sain sen sentäs luopumaan.
Korvikset ovat mulle okei. Ja nännilävistykset ja vaiks napakorukin mutta en hitossa pussaile mitään metallimötiköitä.
Mulla oli kaksikin kertaa korvareiät mutta aina ne umpeutuivat.
Sun mies pitää lävistyksistä- Onko sulla yhtään itselläsi? Mulla on kulmassa,navassa ja korvassa.
En minäkään osaa pitää muita koruja. En korvakoruja en kaulaketjuja... Nuo lävistykset onneksi pysyvät kiinni, ei tarvitse vaihtaa tai irrottaa tai nipoa mitään..Mulla oli kaksikin kertaa korvareiät mutta aina ne umpeutuivat.
En mä osaa käyttää koruja.
Sama juttu, vieläkin näkyy ne reiät mutta emmä oppinut ikinä korviksiin.Mulla oli kaksikin kertaa korvareiät mutta aina ne umpeutuivat.
En mä osaa käyttää koruja.