Kuinka kauan olet ollut tehtaalla töissä?Juu.
?Kuinka kauan olet ollut tehtaalla töissä?
luit väärinJaa mitkä muut asiat?
Mä siivoan suuttuneena tehokkaimmin, mutta tykkään siitä muullonkinMä siivoan kun on pakko mutta tavarat on levällään. Ei ole likaista ja ei ole kovin siistiä. Siivoaminen tökkii jostakin syystä.
Tuoko sieltä kukaan muuta kun tupakkaa ja viinaa?Onko jotakin mitä kannattaa ostaa viron reissulla? Tuli vaan mieleen.
Joo, ton tiedän mutta poikien isotädit ja isosedät ovat aina olleet tossa aivan liian ylisiistejä..ja toi siivous tehdään usein vuoden aikana.Jos tekee perussiivouksen niin se tehdään katosta lattiaan. Kaikki pinnat puhdistetaan.
Suuttuneena mä en tee yhtään mitään. Yleensä poistun paikalta ovet paukkuen.Mä siivoan suuttuneena tehokkaimmin, mutta tykkään siitä muullonkin
Ylisiisti mutta ei saita miesOnko jotakin mitä kannattaa ostaa viron reissulla? Tuli vaan mieleen.
Tuo!Tuoko sieltä kukaan muuta kun tupakkaa ja viinaa?
Teen mä tuotakinSuuttuneena mä en tee yhtään mitään. Yleensä poistun paikalta ovet paukkuen.
Mut esimerkiksi kylppärin katto täytyy pestä yhtä usein kuin ne seinäkaakelitkin. Lämmin ilma nostaa sen lianKIN kattoon.Jos tekee perussiivouksen niin se tehdään katosta lattiaan. Kaikki pinnat puhdistetaan.
Mä haluisin päästä Viroon sinne joulutorille edes kerran!Tuo!
Vaatteita, ruokaa, kodin tavaraa..
Mä mökötän.Teen mä tuotakin
Tai en niinkään paukuttele ovia, mutta lähen pois tilanteesta ja puran kiukkuni siivoukseen
Ruokaa en ole koskaan tuonut kun satamasta kotiin on sen verran matkaa että tulee säilyvyysongelmia. Viinaa ja tupakkaa en ole tuonut kun ei ole käyttöä.Tuo!
Vaatteita, ruokaa, kodin tavaraa..
Jep, mä en puhunut saniteettitiloista.Mut esimerkiksi kylppärin katto täytyy pestä yhtä usein kuin ne seinäkaakelitkin. Lämmin ilma nostaa sen lianKIN kattoon.
Ok. Mulla on niin lyhyt matka kotiin. Eikö kukaan pyydä tuomaan viunaa tai tupakkia?Ruokaa en ole koskaan tuonut kun satamasta kotiin on sen verran matkaa että tulee säilyvyysongelmia. Viinaa ja tupakkaa en ole tuonut kun ei ole käyttöä.
Ei ole pyytänyt kun en ala kameliksi kellekkään. Tietävät että saavat itse raahata ostoksensa.Ok. Mulla on niin lyhyt matka kotiin. Eikö kukaan pyydä tuomaan viunaa tai tupakkia?
Mitä ruokaa sää sieltä yleensä tuot?Ok. Mulla on niin lyhyt matka kotiin. Eikö kukaan pyydä tuomaan viunaa tai tupakkia?
Täytyy testata seuraavan kerran kun menet käymään, pyydän tuliaisiks itelleni jtnEi ole pyytänyt kun en ala kameliksi kellekkään. Tietävät että saavat itse raahata ostoksensa.
Tyhjän saa pyytämättäkin.Täytyy testata seuraavan kerran kun menet käymään, pyydän tuliaisiks itelleni jtn
Esim. leipää, maggaraa, majoneesia. Karkkia ostan aina. Maista ja laivalta.Mitä ruokaa sää sieltä yleensä tuot?
Mä olen saanut tuliaisina karkkia
Viinaa en ole pyytänyt tuomaan ja en polta