Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta. Eläinkunta käy hermoille. :cautious:
-5.45 kärpänen herätti. Mikä mun naamassa niin kiinnostaa, että sitä pitää käyttää kiitoratana vaikka huidon pois?
-päästin kissan sit sisälle ja syötin sen, kissa oli ruokkiessa niin onnessaan että puski mun kättä niin että lihasoosit roiskui sen turkille ja ties minne

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
No ainakin rannekanavaoireyhtymä, toinen käsi jo leikattu. Ammattitauti vaikka vakuutusyhtiöstä sen kiistivät. Nuo on niin kovassa rasitteessa koko ajan töissä et varmaan jossain välissä menee kyynärhermo, rasitusvammana myös golfkyynärpää ja tenniskyynärpää vaivaa, käyn useamman kerran vuodessa osteopaatilla ja se auttaa mut ei sekään ihmeitä tee kun ei ole varaa ja aikaa ihan joka kuukausi käydä ja kun nuo on kovassa rasitteessa 8h joka arki päivä. Tuolla on kaksi yhtä kauan ollutta ja niillä suunnilleen samat vaivat, toisella niin kovat kivut käsissä et sano ettei kahta vuotta enää kestä.
Kuinka sun ikäinen ihminen voi olla niin ikäloppu käsiensä suhteen muka, kirjoitat niinkuin olisit kohta jo mummoiässä?

On se - miksei lääkäri määrää heti aluksi sellaista? Sairaslomaa täytyy saada silti ennen kuin pahaksi menee.
Mä en ainakaan töissäni käytä hiirtä kun sellasen kolmen klikkauksen verran viikossa jos niinkään paljoa. Toimisto töissä varmasti hyvä. Mun omat työt ei sisällä tietokone hommia yhtään, muutamaa tulostusta/kk lukuunottamatta. Sairasloma ei paljon auta kun sen hetkiseen vaivaan, töihin paluun jälkeen kahdessa päivässä vaivat takas. Et siinä vaiheessa kun alkaa oleen huonona ni ei ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin alan vaihto, tuolla kun ei oikein korvaavaa työtä ole.
No pakkaamontyöt taitaa olla kevyempiä mut se on tylsää:unsure:

• Tykkää
Reactions: Echo
-5.45 kärpänen herätti. Mikä mun naamassa niin kiinnostaa, että sitä pitää käyttää kiitoratana vaikka huidon pois?
-päästin kissan sit sisälle ja syötin sen, kissa oli ruokkiessa niin onnessaan että puski mun kättä niin että lihasoosit roiskui sen turkille ja ties minne
Huomenta:p
Mun kissa on sellanen, että alkaa onnellisena kuolaamaan ja ns. tappaa ruokansa, eli ravistelee päätään aina kun ottaa ruokaa kipostaan ja sitten niitä hyytelön palasia pyyhitään myös tapetista pois ja ympäri lattiaa:LOL::X3::cautious:

Viimeksi muokattu:
Kuinka sun ikäinen ihminen voi olla niin ikäloppu käsiensä suhteen muka, kirjoitat niinkuin olisit kohta jo mummoiässä?
Johan mä sen sanoin, työt. Kyllä nää vielä toimii hyvin, ja leikkaus auttoi, mut mun veikkaus on et toista kymmentävuotta ei enää mennä. Tosin meillä on nyt viimeisen vuoden aikana tullut noita tiettyjä helpotuksia, koneita ja nuo nostopöydät joten jos ne pidemmällä aikavälillä auttaa niin toivottavasti pystyn oleen tuolla niin kauan kuin firma pystyssä on.

Huomenta, älä huoli kohta tulee talvi ja eläinkunta rauhoittuu(y) No kisusta en tiiä, häneen tuskin talvi vaikuttaa:)

Hiustenkuivain on ruvennut pitämään pahaa ääntä, särisee ja hurisee kovaa. Kohta se varmaan kosahtaa (n)
Kuivaajalla kuivatut hiukset kärsivät herkemmin, parempi kun annat kuivua ittekseen tai painelet pyyhkeellä tai tuulettimen eessä harjailetkampailet..kuivaajan lämmin ilma kuulema kuivattaa ne hiukset herkästi.
Noin sanoi mulle joskus kampaaja.

• Tykkää
Reactions: Echo
Huomenta:p
Mun kissa on sellanen, että alkaa onnellisena kuolaamaan ja ns. tappaa ruokansa, eli ravistelee päätään aina kun ottaa ruokaa kipostaan ja sitten pyyhitään myös tapetista pois ja ympäri lattiaa:LOL::X3::cautious:
Sille pitää rakentaa oma pleksi ruokailualueen ympärille. :D

Yritin saada 7 jälkeen vielä unta, ja otin tuon mirrin mun jalkopäähän. Se ei taaskaan tienny miten päin olla saadusta huomiosta, pyöri ja kieppui ja kehräsi onnessaan.
No on se kiva kisu. :)

Sille pitää rakentaa oma pleksi ympärille. :D

Yritin saada 7 jälkeen vielä unta, ja otin tuon mirrin mun jalkopäähän. Se ei taaskaan tienny miten päin olla saadusta huomiosta, pyöri ja kieppui ja kehräsi onnessaan.
No on se kiva kisu. :)
Mä nukun usein ton mun pötkylän kanssa päiväunet vierekkäin ja sillä on sellanen tyyli, että ennen nukkumaan menemistä ensiks pusketaan naamoja vastakkain (saan kasvoni täyteen kissankarvoja) ja sen jälkeen hän alkaa kuolaamaan onnessaan ja kehrää ja kurnuttaa, sen jälkeen menee tovi koska hän leipoo tassuillaan joko kylkeäni tai alla olevaa petiä/sohvaa, sitten heittäytyy dramaattisesti kyljelleen ihan tiukasti kiinni mua vasten, eikä siirtyminen auta mitään vaikka tulis kuin kuuma (koska hän nousee ja tulee perässä).:love::love:

Mä nukun usein ton mun pötkylän kanssa päiväunet vierekkäin ja sillä on sellanen tyyli, että ennen nukkumaan menemistä ensiks pusketaan naamoja vastakkain (saan kasvoni täyteen kissankarvoja) ja sen jälkeen hän alkaa kuolaamaan onnessaan ja kehrää ja kurnuttaa, sen jälkeen menee tovi koska hän leipoo tassuillaan joko kylkeäni tai alla olevaa petiä/sohvaa, sitten heittäytyy dramaattisesti kyljelleen ihan tiukasti kiinni mua vasten, eikä siirtyminen auta mitään vaikka tulis kuin kuuma (koska hän nousee ja tulee perässä).:love::love:
Hommaa Mantalle kollikissa kaveriksi. :sneaky:

vierailija
Kuivaajalla kuivatut hiukset kärsivät herkemmin, parempi kun annat kuivua ittekseen tai painelet pyyhkeellä tai tuulettimen eessä harjailetkampailet..kuivaajan lämmin ilma kuulema kuivattaa ne hiukset herkästi.
Noin sanoi mulle joskus kampaaja.
Niinhän se on. Olen yrittänytkin antaa hiusten kuivua aina itsestään pesun jälkeen mutta ne on niin pitkät ja paksut että välillä alkaa väsyttämään ennen kuin ne on kuivat jos suihkussa käynti on viivästynyt ja pakko sitten kuivata koneella. (n)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mut eilen tuli elokuu-angsti. Jossain vaiheessa elokuuta suren aina kesän loppua, vielä kun varsinainen nätti syksy ei oo alkanut. Sit kun syyskuu pärähtää niin alkaa iloita syksystä.

Mistä täällä maalla tietää että ihmiset palaa töihin ja opiskeluihin? Aamuisin kuuluu tuolta isommalta tieltä autojen humina. Se on mulle stressaava ääni.
Kaikilla kiire, koulubussit ja taksit alkaa pörrätä joka paikassa....en halua alkaa siihen rumbaan taas, enenenenen! :unsure:

Mut eilen tuli elokuu-angsti. Jossain vaiheessa elokuuta suren aina kesän loppua, vielä kun varsinainen nätti syksy ei oo alkanut. Sit kun syyskuu pärähtää niin alkaa iloita syksystä.

Mistä täällä maalla tietää että ihmiset palaa töihin ja opiskeluihin? Aamuisin kuuluu tuolta isommalta tieltä autojen humina. Se on mulle stressaava ääni.
Kaikilla kiire, koulubussit ja taksit alkaa pörrätä joka paikassa....en halua alkaa siihen rumbaan taas, enenenenen! :unsure:
niin sinäkö et ite käy töissä mutta jaksat stressata toisten työssäkäynnistä?

r0s

Mwillä on ala-aste ja päiväkotin melkein naapurissa. Kaikki ajavat joka hemmetin arkiaamu tästä ohi. Oikeasti stressaavaa ku sit jos ite sais nukkua pitkään niin se eka letkahan tulee jo ennen kuutta. Seuraava ennen seiskaa. Ja sitä jatkuu sit vielä kasilta, ysiltä ja kymmeneltä.

• Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777

Yhteistyössä