Ai sillonkii kun on lentoemäntiä ympärillä pörräilemässä?Lentokoneessa kuuluu katsoa luurista äänet täysillä aziz the combat fighter videoita.
Ai sillonkii kun on lentoemäntiä ympärillä pörräilemässä?Lentokoneessa kuuluu katsoa luurista äänet täysillä aziz the combat fighter videoita.
Ai sillonkii kun on lentoemäntiä ympärillä pörräilemässä?
Mulla on sen verran käytöstapoja, että annan ihmisten tehdän työnsä rauhassa. Katson sit vaan vaivihkaan kun poistuvat paikalta.Ai sillonkii kun on lentoemäntiä ympärillä pörräilemässä?
No tuo on oikee asenne, noin mäkin tekisin ja teenMulla on sen verran käytöstapoja, että annan ihmisten tehdän työnsä rauhassa. Katson sit vaan vaivihkaan kun poistuvat paikalta.
aniharva on samassa duunissa koko ikäsä, alussa ollaan lapsia ja sitten opiskellaan, lopuksi ollaan eläkkeelläJa juttu on muuten sillai, että haistakoot huilun kaikenmaailman tehdastyö, meikä lähtee kentälle ja ainakin hiiabin puikkoihiin!
En kyl ymmärrä, miten kukaan saattaa puurtaa samaa duunia koko elämänsä!
Mutsini on ollut 45v samassa työssä. Vielä 3 vuotta, niin pääsee eläkkeelle...Ja juttu on muuten sillai, että haistakoot huilun kaikenmaailman tehdastyö, meikä lähtee kentälle ja ainakin hiiabin puikkoihiin!
aniharva on samassa duunissa koko ikäsä, alussa ollaan lapsia ja sitten opiskellaan, lopuksi ollaan eläkkeellä
eikä niitä 40+ vuoden työuria ole juuri lainkaan enää
Mutsini on ollut 45v samassa työssä. Vielä 3 vuotta, niin pääsee eläkkeelle...
EnMun äiti jouti vaihtamaan pari vuotta ennen kuin jäi eläkkeelle ku edellinen työpaikka lopetettiin.
Mut voisitko sä olla samassa duunissa aina?
no ei ainaskaa mun vanhemmat ole olleet eikä juuri kukaan ketä tunnenNo mut meidän vanhemmat olivat samassa tehtaassa tai kunnalla tai kaupungilla tai jossain laitoksessa iäti. Ja sit saivat jonku kehvelin kellon tai viirin ko jäivät eläkkeelle.
no ei ainaskaa mun vanhemmat ole olleet eikä juuri kukaan ketä tunnen
ei kannattais yleistääNjaa. No ehkä meidän pikkukylässä, missä sairaala työllisti lähes kaikki, toi oli tavallista.
ei kannattais yleistää
ei pädeNo pätee se silti useimpiin 50-60-luvuilla syntyneisiin.
Mää jaksan olla samalla alalla viel pitkään. 27 vuotta nyt oltu eikä kahta samanlaista päivää ole ollut. Kehitys on huimaa ja leka ja rautakanki on pitkälti vaihtunut kompuutteriin. Onneksi vielä välillä pääsee ihan lekaa heiluttamaan hiki päässä.Ja juttu on muuten sillai, että haistakoot huilun kaikenmaailman tehdastyö, meikä lähtee kentälle ja ainakin hiiabin puikkoihiin!
Mää jaksan olla samalla alalla viel pitkään. 27 vuotta nyt oltu eikä kahta samanlaista päivää ole ollut. Kehitys on huimaa ja leka ja rautakanki on pitkälti vaihtunut kompuutteriin. Onneksi vielä välillä pääsee ihan lekaa heiluttamaan hiki päässä.
Mä puurtaisin varmaan jos kroppa kestäis, mut luulen et kädet lakoo seuraavan 10 vuoden sisäänEn kyl ymmärrä, miten kukaan saattaa puurtaa samaa duunia koko elämänsä!
Anoppi on ollut kans jostain 16 vuotiaasta asti samassa työpaikassa, jää ens vuonna eläkkeelleMutsini on ollut 45v samassa työssä. Vielä 3 vuotta, niin pääsee eläkkeelle...
Jotkut kuitenkin niistäkin hommistaa pitää. Sä taidat olla liian menevä tylsään istumatyöhönMut sulla on sit hyvä tilanne!
Mut yritettiin tunkea johonkin vitun kirjanpito/palkkalaskelma-paskaduuneihin.