Vai oikeaan aikaan illasta?Mitäs tervehti väärään aikaan päivästä!
Vai oikeaan aikaan illasta?Mitäs tervehti väärään aikaan päivästä!
Isoäitini kutsui tuollaisia viiksiä räkästoppariksiOmar onkin vähän kypsempi mies.
(Hups, Omar Sharif on jo kuollu )
Kalapuikot ne onIsoäitini kutsui tuollaisia viiksiä räkästoppariksi
Eikun mää tervehin oikeaan aikaan illasta ja sää väärään aikaan...päivästäVai oikeaan aikaan illasta?
Avaa nyt ihmeessä jo ikkunoita ja ovia siellä että saat happea ja viilennystä. Alkaa jutut olemaan sekaviaEikun mää tervehin oikeaan aikaan illasta ja sää väärään aikaan...päivästä
Tässä enää tiiä miten tää meni koko keissi
Avaa nyt ihmeessä jo ikkunoita ja ovia siellä että saat happea ja viilennystä. Alkaa jutut olemaan sekavia
Mua on suakin isommat miehet haastaneet ja on muuten aika monta haastetta vielä odotuslistalla
*plärää Kultaisen käytöksen kirjaa ja soittaa Kaarina Suonperälle*Mitäs tervehti väärään aikaan päivästä!
Silloin pitäisi toivottaa kaupassakin hyvää illanjatkoa jos on ilta.No onhan se päivä koko päivä vaikka ilta alkoikin jo.
Vedä nahkapatukka pyllyysSilloin pitäisi toivottaa kaupassakin hyvää illanjatkoa jos on ilta.
Hetkinen, jos se olis noin niin sillonhan mä olin oikeassa?!Vai oikeaan aikaan illasta?
Kassa ei huomannut ajan kulua ja että on ilta. Toivotti automaattisesti päivän jatkot.Hetkinen, jos se olis noin niin sillonhan mä olin oikeassa?!
Mä taas oon joskus sanonu jollekin lentokenttävirkailijalle tms.kun se sanoo "Hyvää matkaa" että "Kiitos samoin".Kassa ei huomannut ajan kulua ja että on ilta. Toivotti automaattisesti päivän jatkot.
Hvii ekko kun ei toimi mikkään. Ja jollain on ollut aika hyvin menee varmaan ihan hyvin.
Sinnäe siellä ruuttus!!!Avaa ovi!
Oisit vetänyt turpihin sitäKassa ei huomannut ajan kulua ja että on ilta. Toivotti automaattisesti päivän jatkot.
Mä oon sanonut monesti kiireisessä ravintolassa tarjoilijalle samoin, joka selvästi nälissään toivottaa hyvää ruokahaluaMä taas oon joskus sanonu jollekin lentokenttävirkailijalle tms.kun se sanoo "Hyvää matkaa" että "Kiitos samoin".
Mulle sitä sanottu. Jollekin toiselle ketjussa.Oisit vetänyt turpihin sitä
HävytöntäMulle sitä sanottu. Jollekin toiselle ketjussa.
Lentokoneessa kuuluu katsoa luurista äänet täysillä aziz the combat fighter videoita.Mä taas oon joskus sanonu jollekin lentokenttävirkailijalle tms.kun se sanoo "Hyvää matkaa" että "Kiitos samoin".