Ei tietenkään tiedä. Kukaan ei tiedä. Mun katu-uskottavuus kärsisi huomattavasti, jos tämä synkkääkin synkempi salaisuus paljastuisiTietääkö teidän miesten vaimot/avovaimot/tyttöystävät että kirjoittelette kaksplusnpalstalla naisten kanssa?
Ei tietenkään tiedä. Kukaan ei tiedä. Mun katu-uskottavuus kärsisi huomattavasti, jos tämä synkkääkin synkempi salaisuus paljastuisiTietääkö teidän miesten vaimot/avovaimot/tyttöystävät että kirjoittelette kaksplusnpalstalla naisten kanssa?
shh ja ihan omaksi parhaaksesi.En saa luotua nimimerkkiä, nyt harmittaa! Kolme kertaa yritin. Olisin halunnut jutellut mm vammaistuista. Onko täällä joku oma ryhmä vammaisille missä voisi jutella kirjautumatta? Tai sopiiko sulle jutella tässä?
Ei tietenkään tiedä. Kukaan ei tiedä. Mun katu-uskottavuus kärsisi huomattavasti, jos tämä synkkääkin synkempi salaisuus paljastuisi
Et kai ole ns.korvaamaton, maltatko viettää lomiasi?Lomalla meni vähintään 5h etätöinä joka päivä... Joo, ei noi pärjää ilman minua
Mä mieluummin kerron vaikka taannoisesta hiivatulehduksesta ihmisille Hesarin kannessa, kuin palstailusta.Ei tietenkään tiedä. Kukaan ei tiedä. Mun katu-uskottavuus kärsisi huomattavasti, jos tämä synkkääkin synkempi salaisuus paljastuisi
Mukavilla työkavereilla on kyllä iso merkitys.Jos mä voittasin lotossa niin mä ostasin ton firman missä oon nyt töissä Tykkään työstäni kun hullu puurosta vaikka se raskasta onkin Mut kun kaikki lähtee niin selkärangasta ja paikka on kuin toinen koti työkavereineen päivineen ni ei sieltä malta lähteä Tuo on kyllä käsille raskasta ja toinen käsi on jo leikattu niin voipi olla et ennen eläkeikää joutuu kuitenkin vaihtaan alaa/paikkaa
Riippuu vähän kuinka hyvin haluaa ettö hommat hoituuEt kai ole ns.korvaamaton, maltatko viettää lomiasi?
Delegoinnin taito on ihan hieno taito.
Mutta sun pitää ohjeistaa työväkesi (jos olet siis yrittäjä ja sulla on alaisia?) niin hyvin ennen lomille lähtöä, että ne osaa hommat unissaan. Luotatko heihin?Riippuu vähän kuinka hyvin haluaa ettö hommat hoituu
Työohjeet on olemassa, mutta pieni luottamuksen puute vaivaa välilläMutta sun pitää ohjeistaa työväkesi (jos olet siis yrittäjä ja sulla on alaisia?) niin hyvin ennen lomille lähtöä, että ne osaa hommat unissaan. Luotatko heihin?
Ainut minkä sä laiturinnokasta teet, on se kun ne kysyy viestillä "aletaanko yhteistyö Samsungin kans, ne tarjoais miljardikauppoja", että sä vastaat "Joo", ja otat laiturilla tirsat.
(Sori neuvomiseni. Neuvominen on niin kivaa, varsinkaan kun itse ei ole asiantuntija asiassa )
Surkeet työntekijät?Työohjeet on olemassa, mutta pieni luottamuksen puute vaivaa välillä
Huhuu Elena777 oletko vielä linjoilla?En saa luotua nimimerkkiä, nyt harmittaa! Kolme kertaa yritin. Olisin halunnut jutellut mm vammaistuista. Onko täällä joku oma ryhmä vammaisille missä voisi jutella kirjautumatta? Tai sopiiko sulle jutella tässä?
Ei ne mitään surkeita oleSurkeet työntekijät?
Hmm, olen surkea matikassa mut jokin tässä yhtälössä ei nyt täsmää....Ei ne mitään surkeita ole
Hän on varmaan päikkäreilläHuhuu Elena777 oletko vielä linjoilla?
Voisivat olla oma-aloitteisempia ja tehdä valmistelevia hommia, jos ei ole tilauksia juuri sillä hetkelläHmm, jokin ei nyt täsmää.
Ok, kiitos. Yritän myöhemmin uudelleen. Kävi niin hyvä tuuri että tältäkin foorumilta löytyi kohtalontoveri.Hän on varmaan päikkäreillä
Niin. Mitäs boss tekee silloin asialle?Voisivat olla oma-aloitteisempia ja tehdä valmistelevia hommia, jos ei ole tilauksia juuri sillä hetkellä
Miten niin kohtalotoveri?Ok, kiitos. Yritän myöhemmin uudelleen. Kävi niin hyvä tuuri että tältäkin foorumilta löytyi kohtalontoveri.
NinnannunnaEi kyllä nytkyllä alapeukkua tarvinnunna
Minä menetin jalkani onnettomuudessa ja Elena777 lla vähän sama kohtalo. Olisin vammaistuista kysynyt. Google haku toi minut tähän ketjuun. Etsin vertaistukea siis näin lyhyesti sanottuna.Miten niin kohtalotoveri?
Heitä kannustetaan - uhkailemalla!Niin. Mitäs boss tekee silloin asialle?
Herttinen sentäänHeitä kannustetaan - uhkailemalla Ruoskalla!
Mistä sä muuten siellä laiturinnokassa ees tiedät mitä firmaan kuuluu sun loman aikana, tai miten ne hoitaa hommansa?Heitä kannustetaan - uhkailemalla!
@Elena777 ei ole menettänyt mitään.Minä menetin jalkani onnettomuudessa ja Elena777 lla vähän sama kohtalo. Olisin vammaistuista kysynyt. Google haku toi minut tähän ketjuun. Etsin vertaistukea siis näin lyhyesti sanottuna.
Jahas säkin heräsit, kun tuli raaoista menetelmistä puhe.Herttinen sentään