Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jos mä voittasin lotossa niin mä ostasin ton firman missä oon nyt töissä:rolleyes: Tykkään työstäni kun hullu puurosta vaikka se raskasta onkin:) Mut kun kaikki lähtee niin selkärangasta ja paikka on kuin toinen koti työkavereineen päivineen ni ei sieltä malta lähteä:rolleyes: Tuo on kyllä käsille raskasta ja toinen käsi on jo leikattu niin voipi olla et ennen eläkeikää joutuu kuitenkin vaihtaan alaa/paikkaa(n)
Mukavilla työkavereilla on kyllä iso merkitys. :)

Riippuu vähän kuinka hyvin haluaa ettö hommat hoituu :)
Mutta sun pitää ohjeistaa työväkesi (jos olet siis yrittäjä ja sulla on alaisia?) niin hyvin ennen lomille lähtöä, että ne osaa hommat unissaan. Luotatko heihin?

Ainut minkä sä laiturinnokasta teet, on se kun ne kysyy viestillä "aletaanko yhteistyö Samsungin kans, ne tarjoais miljardikauppoja", että sä vastaat "Joo", ja otat laiturilla tirsat.

(Sori neuvomiseni. Neuvominen on niin kivaa, varsinkaan kun itse ei ole asiantuntija asiassa :D)

Mutta sun pitää ohjeistaa työväkesi (jos olet siis yrittäjä ja sulla on alaisia?) niin hyvin ennen lomille lähtöä, että ne osaa hommat unissaan. Luotatko heihin?

Ainut minkä sä laiturinnokasta teet, on se kun ne kysyy viestillä "aletaanko yhteistyö Samsungin kans, ne tarjoais miljardikauppoja", että sä vastaat "Joo", ja otat laiturilla tirsat.

(Sori neuvomiseni. Neuvominen on niin kivaa, varsinkaan kun itse ei ole asiantuntija asiassa :D)
Työohjeet on olemassa, mutta pieni luottamuksen puute vaivaa välillä :D

Yhteistyössä