Ei kyllä nytkyllä alapeukkua tarvinnunnaKokeilematta paras
Ei kyllä nytkyllä alapeukkua tarvinnunnaKokeilematta paras
Luitkohan viestini väärin? Luin tästä ketjusta asian. Olisin mielelläni halunnut vaihtaa muutaman ajatuksen kanssasi kun meillä on jotakin yhteistä. Voin hankkia nimimerkin ja laittaa yksityisviestinkin niin että ei tässä tarvitse asiaa avata jos sinull sopii?Niin, kysy asiaa ihmiseltä joka siitä on sulle kertonut, hän kun parhaiten kaiken tietää?
Jos joku on kerännyt kaikki torajyvät ois niistä ja jos se ei ole suorakylvöllä kasvatettua - siinähän täytyy ruiskuttaa glyfosaattia aina, kun maata ei käännetä. Ja hyvää jauhoa tulee, jos ei ole annettu jyvien homehtua eikä ole lisätty niihin mitään happoa - auhonparanteeksi kutsuvat sitä, vaikka se vaan tappaa toukat sieltä, ei muuten mitään paranna.Mustikkakukko uunissa . Onkohan ruisjauhot myös ei syömäkelpoista tavaraa ?
Laita sokerin sijasta suolaaMutkun kutkun moon enemmän suolasen ystävä
Joko sun loma loppui? Ja heti ylitöiksPäivää. Vihdoin omalla nojatuolilla. Työpäivä vähän venyi...
Pekonia ja nakkejaLaita sokerin sijasta suolaa
Eli ite pitäs rukiitkin viljellä jotta vois olla varma että niitä voi syödä Ei onneks kovin hankalaks elämä meneJos joku on kerännyt kaikki torajyvät ois niistä ja jos se ei ole suorakylvöllä kasvatettua - siinähän täytyy ruiskuttaa glyfosaattia aina, kun maata ei käännetä. Ja hyvää jauhoa tulee, jos ei ole annettu jyvien homehtua eikä ole lisätty niihin mitään happoa - auhonparanteeksi kutsuvat sitä, vaikka se vaan tappaa toukat sieltä, ei muuten mitään paranna.
Lomalla meni vähintään 5h etätöinä joka päivä... Joo, ei noi pärjää ilman minuaJoko sun loma loppui? Ja heti ylitöiks
Jalapenojahan ellu syöPekonia ja nakkeja
Eikö oo ihana tietää miten tärkeä onLomalla meni vähintään 5h etätöinä joka päivä... Joo, ei noi pärjää ilman minua
No vähä jooPäivää. Vihdoin omalla nojatuolilla. Työpäivä vähän venyi...
Tottakai pidän. Olisi kamalaa ellei olisi töitä. Kuolisin tylsyyteen.Eikö oo ihana tietää miten tärkeä on
Vaikka tottakai loma pitäis olla lomaa, toivottavasti pidät työstäsi ettet pääse liikaa väsymään
Aika kiihkeen näköinen nunna.
Mä olisin varmaan jonkun asteinen työnarkomaani jos mulla olis oma firma tai mahdollisuus tehdä töitä niin paljon kun pystyy, kesälomat on mulle aina ihan tuskaa, viikko menee ok mut sit rupee jo ahdistaanTottakai pidän. Olisi kamalaa ellei olisi töitä. Kuolisin tylsyyteen.
*kutittaa varpaista*
Rohkeesti vaan oma firma pystyyn. Tai aloita kevytyrittäjyysMä olisin varmaan jonkun asteinen työnarkomaani jos mulla olis oma firma tai mahdollisuus tehdä töitä niin paljon kun pystyy, kesälomat on mulle aina ihan tuskaa, viikko menee ok mut sit rupee jo ahdistaan
*kutittaa varpaista*
Jos mä voittasin lotossa niin mä ostasin ton firman missä oon nyt töissä Tykkään työstäni kun hullu puurosta vaikka se raskasta onkin Mut kun kaikki lähtee niin selkärangasta ja paikka on kuin toinen koti työkavereineen päivineen ni ei sieltä malta lähteä Tuo on kyllä käsille raskasta ja toinen käsi on jo leikattu niin voipi olla et ennen eläkeikää joutuu kuitenkin vaihtaan alaa/paikkaaRohkeesti vaan oma firma pystyyn. Tai aloita kevytyrittäjyys
En viitsi turhaan tehdä nimimerkkiä, mutta jos Elena777 voit vaihtaa muutaman viestin kanssa niin luon nimimerkin. Uusi foorumi ei ihan osaa näitä lainauksia. Kaikki viestit eivät mene läpi!Luin tästä ketjusta että sulta puuttuu kädet. Minulta itseltäni puolestaan puuttuu jalka. Olisin kaivannut vertaistukea. Minä menetin nuorena jalkani pahassa liikenneonnettomuudessa. Tapahtuiko sinulle joku onnettomuus vai synnyitkö ilman käsiä?
Ei tietoa mistä foorumista puhut, mutta laita toki viestiä niin osaan vastata?En viitsi turhaan tehdä nimimerkkiä, mutta jos Elena777 voit vaihtaa muutaman viestin kanssa niin luon nimimerkin. Uusi foorumi ei ihan osaa näitä lainauksia. Kaikki viestit eivät mene läpi!
En saa luotua nimimerkkiä, nyt harmittaa! Kolme kertaa yritin. Olisin halunnut jutellut mm vammaistuista. Onko täällä joku oma ryhmä vammaisille missä voisi jutella kirjautumatta? Tai sopiiko sulle jutella tässä?Ei tietoa mistä foorumista puhut, mutta laita toki viestiä niin osaan vastata?