Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin, kysy asiaa ihmiseltä joka siitä on sulle kertonut, hän kun parhaiten kaiken tietää?:)
Luitkohan viestini väärin? Luin tästä ketjusta asian. Olisin mielelläni halunnut vaihtaa muutaman ajatuksen kanssasi kun meillä on jotakin yhteistä. Voin hankkia nimimerkin ja laittaa yksityisviestinkin niin että ei tässä tarvitse asiaa avata jos sinull sopii?

vierailija
Mustikkakukko uunissa :p. Onkohan ruisjauhot myös ei syömäkelpoista tavaraa :unsure:?
Jos joku on kerännyt kaikki torajyvät ois niistä ja jos se ei ole suorakylvöllä kasvatettua - siinähän täytyy ruiskuttaa glyfosaattia aina, kun maata ei käännetä. Ja hyvää jauhoa tulee, jos ei ole annettu jyvien homehtua eikä ole lisätty niihin mitään happoa - auhonparanteeksi kutsuvat sitä, vaikka se vaan tappaa toukat sieltä, ei muuten mitään paranna.

Jos joku on kerännyt kaikki torajyvät ois niistä ja jos se ei ole suorakylvöllä kasvatettua - siinähän täytyy ruiskuttaa glyfosaattia aina, kun maata ei käännetä. Ja hyvää jauhoa tulee, jos ei ole annettu jyvien homehtua eikä ole lisätty niihin mitään happoa - auhonparanteeksi kutsuvat sitä, vaikka se vaan tappaa toukat sieltä, ei muuten mitään paranna.
Eli ite pitäs rukiitkin viljellä jotta vois olla varma että niitä voi syödäo_O Ei onneks kovin hankalaks elämä mene:cautious:

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Rohkeesti vaan oma firma pystyyn. Tai aloita kevytyrittäjyys :)
Jos mä voittasin lotossa niin mä ostasin ton firman missä oon nyt töissä:rolleyes: Tykkään työstäni kun hullu puurosta vaikka se raskasta onkin:) Mut kun kaikki lähtee niin selkärangasta ja paikka on kuin toinen koti työkavereineen päivineen ni ei sieltä malta lähteä:rolleyes: Tuo on kyllä käsille raskasta ja toinen käsi on jo leikattu niin voipi olla et ennen eläkeikää joutuu kuitenkin vaihtaan alaa/paikkaa(n)

vierailija
Luin tästä ketjusta että sulta puuttuu kädet. Minulta itseltäni puolestaan puuttuu jalka. Olisin kaivannut vertaistukea. Minä menetin nuorena jalkani pahassa liikenneonnettomuudessa. Tapahtuiko sinulle joku onnettomuus vai synnyitkö ilman käsiä?
En viitsi turhaan tehdä nimimerkkiä, mutta jos Elena777 voit vaihtaa muutaman viestin kanssa niin luon nimimerkin. Uusi foorumi ei ihan osaa näitä lainauksia. Kaikki viestit eivät mene läpi!

Yhteistyössä