@nyuu voi hitto miten ikävää että vuotaa, tosiaan toivotaan että harmitonta, mutta tuo on kyllä hirveetä kun itsellä aivan paniikki ja ahdistus ja sit ei pääse mihinkään edes tarkistukseen.. kyllähän se varmaan fakta on ettei paljon ole tehtävissä oli tilanne mikä vaan mutta, jotain inhimillisyyttä pitäis olla! Paljon voimia päivään!
Mulla oli eilen hyvä päivä
ostin viimein sen saakutin kaukalon ja telakan.. kyllä oon pystynyt sillä asialla itteni lähes stressiraunioksi ajamaan!!! Kun tuohon jonka ostin oli jo ainakin kerran päätynyt ja sitä oli täällä lastentarvikkeessa vielä myymälä kappale poistossa, kun niillä on muutto... viikko sitten siis kun kävin ja just se väri jonka halusin. Mutta sillon muistelin et netissä on vielä halvemmalla, mutta sotkin toiseen kaukaloon.. Sit kun to viimein kerkisin taas käydä, niin olikin sit eri värinen kaukalo ja sitä en tahtonut.. ja lisäks kun sitä pyörittelin aloin miettii et se on liia iso minun käsitellä kun oon niin pieni ja kaukalo varmaan isoin mitä on.. toki oon sitä "renkaille" joka tapauksessa ajatellut (joten ihan kauheestihan ei kannella sit tarviis), joko tohon yhdistelmään adabterilla tai sit että ostas sellaset ikään kun matkaratastyyppiset toiset, samaa merkkiä kun kaukalo, että kävis suoraan (tämän asian pähkäilyn nyt oon jättänyt hetkeks lepäämään, en vielä adapteria ostanut) To kävin myös toisessa liikkeessä ja siellä sit jostain syystä suositteli toista paljon halvempaa kaukaloa (sama merkki) ja ei olevinaan juurikaan eroa turvallisuudessa, no johan se järki sanoo et jostain se hinta ero tulee.. hetken jo mietin sitä mutta kun kotona tutkin niin joo ei se on niin pitkään markkinoilla ollut malli et ei! Ja kun kaikki muut kaukalot vaan näyttää niin matalilta ja hepposilta tohon verraten minkä ostin. Sit jo rupesin haaveilemaan cybexin kaukalosta jonka saa jalustassa käännettyä ovelle päin.. ja maksaa sit vielä tuplana (pelkkä kaukalo sen minkä nyt maksoin jalustan kaa) no siinä olis ollut toki se et sama jalusta kävis seuraavaan istuimeen jos ostas niiden. Mutta niitä ei oo täällä missään et pääsisi hipistelemään. Eilen sit menin taas sinne lastentarvikkeeseen (netistä itseasiassa näin että niillä pitäisi olla sitä kaukaloa sen värisenä kun tahdon, mutta kun tarjous hinta oli vaan siitä kappaleesta joka esillä) Siinä sitten pyörin ja sain palvelua ja kyselin niistä cybexeistä ja niiden yhteen sopivuuksista ym.. Ja kuulin et myös muilla on sellasia jalustoja jotka käy sekä kaukaloon että seuraavaan, mutta ei just britax römerillä jota olin koko ajan ajatellut, dääm, taas enemmän sekaisin.. ja myös kääntyviä jalustoja on muillakin kun cybexillä sit seuraavaan istuimeen, mutta kaukalossa vaan niillä.. äh.. yhä enemmän sekaisin..
No siinä päädyin ostamaan niiltä sellasen sängyn mitä oli miettinyt vieriimetykseen, kapea (mahtuu paremmin makkariin, saa isäntä pitää yöpöydän) pinnis mistä saa toisen laidan alas ja sit myöhemmin voi käyttää sohvana lastenhuoneessa, oli se myymäläkappale -50% eli vaan vähän päällä 100€ patjan kanssa..
Sit se työntekijä kävi takavarastolla ja tuli et tuota meillä kyllä on tossa laatikossa sen värinen kaukalo mistä puhuit..
ja sain sit siihen tarjoushintaan kaukalon lootasta ja sen esittely telakan!!! JA päätin et nyt loppuu tää vekslaaminen ja miettiminen se on nyt siinä!!!!
Ei oo ikinä tullut niin onnellinen olo kun vinguttaa yli 400€!!!!
Hymyilytti vain koko illan, nyt miun muksulle on jo kaukalokin ja sänky (vaikka onhan se toinen sänky tuolla varastossa, mutta kun se ei oo kasattuna ja ei oo silleen päässyt kattolee ni, tää eri asia). Ainut et nyt tietysti sit tän aamun oon alkanut murehtia, kun miusta liikkeitä tuntuu niin vähän..
Miten
@Ramiina ja
@hillan_kukka (ja jos pidemmällä olijat muistaa) onko teillä miten vilkkaat tyyppit? Mulla ei oikeen päivän aikaan tunnu kun ihan yksittäisiä jotain ja nyt tuntuu et iltasinkin pitää ihan houkutella.. toki on nyt eri asennossa kun aijemmin, sillon tuntu kovempana nyt alempana ja vähän hiljasempia.. Jalat on varmaan mun selkään päin niin luulen et siks ei tuu kovia.. eli järjellä kyllä pysyy selittämään, mutta silti jotenkin huoli että mitäskö hänen liikkuskella enemmän tässä vaiheessa.. toki just kun tätä kirjottelen niin jonkinlainen möyrintä alkoi..
Uskomatonta et viikon päästä jo uus kymmen viikoissa
29+0