Mistä voi johtua, ettei saa orgasmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Itsetyydytyksessä saan aina helposti. Aiemman kumppanin kanssa sain aina helposti. Nyt orgasmi tuntuu tulevan tosi harvoin. Joskus tuntuu, että se on ihan, ihan lähellä - mutta sitten kuitenkaan ei tule. Ja puhun nyt klitorisorgasmista - se on minulle paras tapa saada, ja klitoris todellakin saa huomiota, kumppani nuolee ja tuntuu hyvältä... mutta orgasmia ei tule. En keksi, mitä kumppanin pitäisi tehdä toisin. Seksin aikana en stressaa, vaan ajattelen samanlaisia juttuja kuin itsetyydytyksessä - yritän siis kiihottailla ajatuksilla auttaa asiaa, ja usein tuleekin just se tilanne, että MELKEIN saan. Mutta en kuitenkaan.

Mistä kaikesta tällainen voi johtua?

Onko suhde tuore? Jos on tuore suhde, ei ehkä osaa rentoutua tarpeeksi.

Ei ole tuore suhde, ollaan jo jonkin aikaa oltu yhdessä, ja tunnettiin jo ennestään. En usko että on tuosta kyse, ja siis olen saanut hänen kanssaan ehkä kaksi tai kolme kertaa. Mutta pointti on siis se, että orgasmi ei tule helposti, usein ei tule ollenkaan - on vaan aika lähellä - ja silloinkin, jos se tulee, siinä kestää kauan. t. ap

No siinäpä se, kestää liian kauan, kiihko loppuu.
Miksi ajattelet muita seksijuttuja?? Vaikeehan se on tulla miehen kanssa josta et kiihotu....
Plus että olet tottunut vain oman käden tiettyihin aistimuksiin. ..et epäkiihottavan miehen lipittelyyn.

Itsetyydytyksessä saan aina helposti. Aiemman kumppanin kanssa sain aina helposti. Nyt orgasmi tuntuu tulevan tosi harvoin. Joskus tuntuu, että se on ihan, ihan lähellä - mutta sitten kuitenkaan ei tule. Ja puhun nyt klitorisorgasmista - se on minulle paras tapa saada, ja klitoris todellakin saa huomiota, kumppani nuolee ja tuntuu hyvältä... mutta orgasmia ei tule. En keksi, mitä kumppanin pitäisi tehdä toisin. Seksin aikana en stressaa, vaan ajattelen samanlaisia juttuja kuin itsetyydytyksessä - yritän siis kiihottailla ajatuksilla auttaa asiaa, ja usein tuleekin just se tilanne, että MELKEIN saan. Mutta en kuitenkaan.

Mistä kaikesta tällainen voi johtua?

et vaan osaa naida

Yhteistyössä