Kuinka kauan jatkaisitte suhdetta, jossa ette saa orgasmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suhde on kestänyt yli 25 vuotta, ilman orgasmia. Miehen mielestä orgasmi ei ole tärkeää yhdynnässä, mutta silloin puhutaan minun orgasmistani, miehen pitää aina saada orgasmi.
En ole kovinkaan innostunut seksistä eikä mies voi millään käsittää, miksi. Asiasta on puhuttu, mutta silti mies ei käsitä, miksi seksi on minusta ihan pakkopullaa, vain hänen miellyttämistään.
Ja kyllä, suhde jatkuu edelleen. (Lapset, yhteinen asuntolaina jne.)

Match! Missä asut?:love:

Vaimoa ei kiinnosta enää vuosiin, kiinnipitovoimana samat jutut.

Kaipaan kovasti seksiä, mehän saataisiin hyvin toimiva suhde ilman mitään sitoutumista ;):)

Kokovartalohieronta ja seksi ei todellakaan ole sama asia! Siitäkään huolimatta ettei saa seksissä orgasmia. Kyllä seksi on nautinnollisempaa kuin hieronta.

En sanonutkaan, että seksi ja hieronta on sama asia. Vaan sanoin, että jos en itse saa seksissä orgasmia, niin MINÄ nautin enemmän siitä hieronnasta, jos vaan kosketusta yms miettii. Ja kerroin syynkin: jos olen lähellä orgasmia, mutta en saa, minulle jää vain pettynyt ja turhautunut olo. Sitten taas, jos seksissä en kiihotu, en saa siitä seksuaalistakaan nautintoa.

Kyllä muakin panettaa ja oikeasti haluan seksiä. Sitä on näköjään vaikea niiden tajuta jotka saavat orgasmin helposti. Tuntuu, että te nautitte seksistä vain orgasmin aikana, muuten se ei tunnu miltään vai? Kyllä mä ainakin tunnen ja nautin alusta asti. Jos joskus saisin orgasmin, niin se olisi vain plussaa. En kuitenkaan jaksa stressata sitä etten saa orgasmia vaan nautin seksistä mieheni kanssa.

Itse asiassa nautin seksistä muutenkin kuin orgasmin aikana, mutta jos olen lähellä orgasmia, tuntuu pahalta, jos en laukeakaan - jää ikäänkuin kireä tunne ja tuntuu, että jokin jää puuttumaan. Enkä esitä mitään olettamuksia muiden suhteen, koska kyllähän me kaikki olemme erilaisia. Esim. minä haluan paljon suuseksiä ja haluan laueta suuseksissä, mutta ymmärrän, että jotkut haluavat enemmän yhdyntöjä ja laukeavat yhdynnässä - vaikka itselleni siis pelkkä yhdyntä ei toimisi, käsitän että jollain muulla on toisin. Pystyn hyvin uskomaan ja ymmärtämään, että sinä haluat seksiä ja nautit seksistä, koska olet eri ihminen kuin minä.

Tässä se taas nähtiin, että orgasmin saavien mielestä niiden ei kannata harrastaa seksiä jotka ei saa. Turha lässyttää, että puhutte omalta kannalta koska se paistaa kilometrien päähän, että ette ymmärrä miksi kukaan harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. Ette ymmärrä, että seksistä voi silti nauttia ja sitä voi oikeasti haluta. Jos en haluaisi seksiä, niin en todellakaan sitä harrastaisi. Seksi on muutakin kuin pelkkää läheisyyttä ja hellyyttä eikä sitä saa muuta kuin seksistä. Ei mulle mikään hieronta ja halailu riitä. Haloo, valot päälle taas.

Äh, ei kukaan mitään tuollaista ole täällä sanonut tai olettanut. Mutta selkeästi sinäkään et tunnu tajuavan, että joku muu sitten taas ei pysty nauttimaan seksistä lman orgasmia - siis jos ei saa orgasmia koskaan. Itselläni on se, että saan aina itsetyydytyksessä ja sain aiempien kumppaneiden kanssa. En mä sille mitään voi, että nyt orgasmiton seksi tuntuu vaillinaiselta ja tuntuu, että se ei vaan toimi, enkä saa siitä sitä, mikä MINUT tekisi tyytyväiseksi. Minua ei tyydytä pelkkä seksi ilman orgasmia. Ei se haittaa, jos ei joskus saa, mutta siis jos en ikinä saa, niin se kyllä tarkoittaa MINULLE sitä, että seksi ei toimi.

Seksi ei ole orgasmin saavien yksinoikeus. Kai tiesitte, että on paljonkin naisia jotka eivät saa orgasmia toisen kanssa? Tai saa orgasmin vain suuseksissä tms. eikä koskaan yhdynnässä? Se on helppo huudella ja viisastella jos itse laukeaa helposti eikä tajuta, että suurimmalla osalla ei niin ole.

Tiesin. Mutta koska itse olen aikaisemmin saanut, niin tämän nykyisen kanssa asia menee eri lailla. Ja en minäkään saa yhdynnässä orgasmia, ellen ole ensin saanut sitä suuseksissä, ja itse asiassa minä tykkäänkin suuseksistä enemmän kuin yhdynnästä - että siinä mielessä ei ole mitään uutta se, että kaikkien seksi ei ole samanlaista. Ja minä tässä lähinnä pohdin omaa ongelmaani - en vaan yksinkertaisesti keksi, mistä voisin siinä seksissä nauttia, jos tuntuu että seksuaalinen tyydytys jää puuttumaan. Nykyinen kumppani ei siis ole tyydyttänyt minua seksuaalisesti. Tässä ei auta se, jos joku muu saa tyydytyksen ilman orgasmia, koska itse selvästikään en saa - minä saan tyydytyksen silloin, jos saan orgasmin. Ihan sama, millä lailla - suulla, käsin, yhdynnässä, sillä ei ole väliä, kunhan vain saan sen. Mutta nyt kun en ole tämän nykyisen kanssa saanut koskaan, tarkoittaa se sitä, että en ole koskaan saanut hänen kanssaan seksuaalista tyydytystä. Ja siksi en erityisemmin nauti. Ei seksi vastenmielistäkään ole, mutta toistaiseksi se hieronta tai muu hellittely on ollut miellyttävämpää - koska niistä olen saanut sen, mitä niistä on pitänytkin saada, mutta seksissä en saa sitä, mikä siitä pitäisi saada. Ja tarkoitan nyt nimenomaan sitä seksuaalista tyydytystä ja nautintoa.

Sori rautalangasta vääntäminen.

Otsikossa kysymys. Kuinka kauan jatkaisitte suhdetta, jossa ette saa kumppanin kanssa orgasmia. Itse saan aina itsetyydytyksessä helposti ja nopeasti, samoin aiempien kumppaneiden kanssa. Luulen, että ongelmana on se, että en kiihotu kumppanista tarpeeksi ja hän ei myöskään jotenkin "osaa" oikeaa tekniikkaa, joka toimii minuun esim. suuseksissä. Ja keskusteltu on, erilaisia juttuja on kokeiltu. Luulen että en kohta enää motivoidu seksiin, koska minusta siinä kuitenkin seksuaalinen tyydytys ON tärkeää. Minua myös ärsyttää se, että kumppanin oma mielipide on se, että "seksin pointti ei ole orgasmi", joten luulen ettei hän ole myöskään tarpeeksi motivoitunut esim. jatkamaan riittävän pitkään ja etsimään sitä oikeaa tekniikkaa. Hänestä seksissä tärkeintä on läheisyys ja hellyys, mutta minusta sitä voi olla ilman seksiäkin - minusta seksissä orgasmi on todella olennainen asia.

Sulla on ehkä värkki väljä :unsure:

Tarkoitatko siis, että jos et ensimmäisellä seksikerralla saa, lopetat siihen? Minäkin tässä nyt mietin, mikä on se vaihe, jolloin joutuu toteamaan, että juttu ei vaan seksin osalta toimi. Aiemmissa suhteissakaan en saanut parilla ensimmäisellä kerralla, joten en nyt ihan ensimmäisen seksikerran perusteella omalla kohdalla tekisi johtopäätöksiä. Mutta mietin siis sitä, missä vaiheessa pitää todeta, että ei vaan toimi.

Kyllä sen huomaa jo ensimmäisellä kerralla, että toimiiko homma vai ei. Toki sen orgasmin voi onnistua saamaan joskus ja jollain tekniikalla, mutta intohimoa ei tule, jos ei sitä ole. Minusta se on koko homman ydin.

Itsekin mielummin ottaisin sen hieronnan orgasmittoman seksin sijaan.
Ja mitä tulee orgasmin saamiseen, niin etupäässä se on omalla vastuulla. Kenen tajansa tumpelonkin kanssa voi normitapauksessa saada orgasmin, kun tietää, mitä haluaa ja käyttää mielikuvitustaan.

Veikkaan, että monen naisen ongelmana on epärealistinen käsitys seksistä ja toisaalta liiat paineet itsellä.
Joka ainoasta tuutista suitsutetaan mallia siitä, kuinka naisen tulee näyttää seksikkäältä, viettelevältä, kauniilta ymv., joten seksin aikana ei uskalleta heittäytyä täysillä peliin, vaan mietitään asentoja, ilmeitä ja selluliitin näkymistä. Ei silloin kovin helposti laukea.

Toisaalta myös monet kuvittelevat, että seksi on (ja on oltava) aina sellaista romanttisten elokuvien rakkaudenpaloa, jossa tuijotellaan rakastuneena toista intensiivisesti silmiin ja keskitytään siihen toiseen.
Jos on saamisessa ongelmia, kannattaa laittaa silmät kiinni ja antaa mielikuvituksen laukata jonnekin ihan muualle.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Itsekin mielummin ottaisin sen hieronnan orgasmittoman seksin sijaan.
Ja mitä tulee orgasmin saamiseen, niin etupäässä se on omalla vastuulla. Kenen tajansa tumpelonkin kanssa voi normitapauksessa saada orgasmin, kun tietää, mitä haluaa ja käyttää mielikuvitustaan.

Mutta... tässäkin on se juttu, että onko seksin ydin se, että helvetinmoisella vaivalla aikaansaat orgasmin. Sellainenkaan ei mielestäni tyydytä. Kyllä mun täytyy tuntea himoa, halua ja vastustamatonta paloa siihen toiseen ihmiseen, jotta seksi on mielekästä.

Veikkaan, että monen naisen ongelmana on epärealistinen käsitys seksistä ja toisaalta liiat paineet itsellä.
Joka ainoasta tuutista suitsutetaan mallia siitä, kuinka naisen tulee näyttää seksikkäältä, viettelevältä, kauniilta ymv., joten seksin aikana ei uskalleta heittäytyä täysillä peliin, vaan mietitään asentoja, ilmeitä ja selluliitin näkymistä. Ei silloin kovin helposti laukea.

Toisaalta myös monet kuvittelevat, että seksi on (ja on oltava) aina sellaista romanttisten elokuvien rakkaudenpamoa, jossa tuijotellaan rakastuneena toista intensiivisesti silmiin ja keskitytään siihen toiseen.
Jos on saanisessa ongelmia, kannattaa laittaa silmät kiinni ja antaa mielikuvituksen laukata jonnekin ihan muualle.

:LOL: juu, tuo kiireetön silmiintuijottamiseksi on äärimmäisen yleistä lapsiperheissä. Aikaa ja jaksamista on käyttää paneskeluun tuntitolkulla:ROFLMAO:

Mutta... tässäkin on se juttu, että onko seksin ydin se, että helvetinmoisella vaivalla aikaansaat orgasmin. Sellainenkaan ei mielestäni tyydytä. Kyllä mun täytyy tuntea himoa, halua ja vastustamatonta paloa siihen toiseen ihmiseen, jotta seksi on mielekästä.
Riippuu ihan tyypistä ja tilanteesta.
Itse saan varsin helposti ja nopeasti, joten ei tarvitse ponnistella.
Ja joo, totta kai seksi on parempaa, kun sitä toista rakastaa ja himoitsee. Mutta jos sellaista tyyppiä ei ole juuri sillä hetkellä saatavilla, niin ”huonompikin” välttää. Harva nyt sänkyyn päätyy sellaisen tyypin kanssa, jota ei yhtään himoitse, vaikkei nyt rakastaisikaan tai edes tuntisi kunnolla :D

Näin. Kyllä se veisi nopeasti seksihalut jos mies yrittäisi väkisin saada mut laukeamaan. Tulisi hommasta pakkopullaa ja paineita sen suhteen, että pakko saada orgasmi. Silloin se ei ainakaan tule. Mielummin nautin seksistä ilman paineita ja jos se orgasmi joskus sattuisi tulla niin se olisi vain plussaa.

Jos jotkut ei tajua miksi harrastaa seksiä ilman orgasmia, niin mä en tajua miten voisi olla ilman seksiä kokonaan ja tyytyä pelkkään hierontaan. Tykkään kyllä kun mies sormettaa tai antaa suuseksiä, mutta kyllä itse yhdyntä on se mitä mä eniten kaipaan. Mä haluan kullin sisälleni eikä sitä kyllä mikään hieronta korvaa. :D

Riippuu ihan tyypistä ja tilanteesta.
Itse saan varsin helposti ja nopeasti, joten ei tarvitse ponnistella.
Ja joo, totta kai seksi on parempaa, kun sitä toista rakastaa ja himoitsee. Mutta jos sellaista tyyppiä ei ole juuri sillä hetkellä saatavilla, niin ”huonompikin” välttää. Harva nyt sänkyyn päätyy sellaisen tyypin kanssa, jota ei yhtään himoitse, vaikkei nyt rakastaisikaan tai edes tuntisi kunnolla :D

No... olen kyllä päätynyt sänkyyn sellaisten kanssa, jotka on alkaneet ällöttää siinä aktin aikana. Ennen seksiä luulin olevani kiinnostunut tyypistä ja se oli valtavan hauska ja ihana... ja sitten, kun aika koitti, niin yök!
Ehkä ajattelin tätä koko asiaa liikaa omasta näkökulmastani. Olen kerrassaan kummallinen ällötysreaktioni kanssa. Se saattoi laueta yhdestä rumasta partakarvasta tai liian pitkästä isovarpaankynnestä...
Onneksi tapasin mieheni, joka ei ällötä:ROFLMAO:

Sulla on ehkä värkki väljä :unsure:

Oli tai ei, se tuskin vaikuttaa siihen, saanko orgasmin - lähinnähän tässä nimittäin klitorisorgasmia haetaan. Minä en siis aloitusviestissäni puhunut siitä, etten saa orgasmia YHDYNNÄSSÄ, vaan en saa orgasmia tämän miehen kanssa. Minä olen nuoresta asti tykännyt enemmän klitorisorgasmeista ja se on olltu edellytys slle, että olen voinut saada yhdynnässkään (siis jos ensin saan nuolemalla). Nyt ei siis onnistu orgasmi millään lailla.

Näin. Kyllä se veisi nopeasti seksihalut jos mies yrittäisi väkisin saada mut laukeamaan. Tulisi hommasta pakkopullaa ja paineita sen suhteen, että pakko saada orgasmi. Silloin se ei ainakaan tule. Mielummin nautin seksistä ilman paineita ja jos se orgasmi joskus sattuisi tulla niin se olisi vain plussaa.

Jos jotkut ei tajua miksi harrastaa seksiä ilman orgasmia, niin mä en tajua miten voisi olla ilman seksiä kokonaan ja tyytyä pelkkään hierontaan. Tykkään kyllä kun mies sormettaa tai antaa suuseksiä, mutta kyllä itse yhdyntä on se mitä mä eniten kaipaan. Mä haluan kullin sisälleni eikä sitä kyllä mikään hieronta korvaa. :D
Niin kun jo aiemmin sanoin, mielestäni se orgasmi ei ole pääasiassa sen toisen, vaan jokaisen itsensä vastuulla.
Monet naiset lähtevät petipuuhiin sillä mielellä, että pitää tyydyttää mies. Miehet lähtevät pääasiassa petipuuhiin sillä mielellä, että haluavat saada. Tästä johtuen, harvemmalla miehellä on ongelmia laukeamisensa kanssa.

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Täytynee todeta, että minun halujani ei tyydytä pelkkä läheisyyden ja intiimiyden saaminen.

• Tykkää
Reactions: r0s
Niin kun jo aiemmin sanoin, mielestäni se orgasmi ei ole pääasiassa sen toisen, vaan jokaisen itsensä vastuulla.
Monet naiset lähtevät petipuuhiin sillä mielellä, että pitää tyydyttää mies. Miehet lähtevät pääasiassa petipuuhiin sillä mielellä, että haluavat saada. Tästä johtuen, harvemmalla miehellä on ongelmia laukeamisensa kanssa.

Tämäkin on mielikuva, jota naisille on syötetty aikojen alusta asti. Naiset antaa ja miehet saa...
En ole oikein koskaan tajunnut sitä.

Ei ollut kyse siitä, että ihmettelisin muiden syitä seksin harrastamiseen. Tässä oli nyt pointti siinä, että MINÄ en saa mitään kiksejä vain siitä, että klitoristani kosketellaan tai sisälläni on sormi tai penis - en siis saa kiksejä vain tuosta, jos se ei tunnu hyvältä. Sitten taas, jos se tuntuu hyvältä, mutta en laukea, se ei tunnu tarpeeksi hyvältä. Joten minulle seksi ilman nautintoa on lähinnä turhaa. Hieronta taas voi tuntua toisella tavalla hyvältä, se rentouttaa ja siitä tulee hyvä olo. Minulle taas jää kireä, pettynyt ja turhautunut olo, jos olen "melkein saanut", mutten sitten kuitenkaan lauennut, ja yhdentekevältä taas seksi tuntuu silloin, jos ei edes tunnu hyvältä.

Uskon kaiken, mitä sanot - omalta kohdaltasi. Sitä vain ei voi yleistää minuun. Ihan niinkuin minunkaan mieltymyksiäöni (mieluummin klitoriksen kiihottamista kuin yhdyntää) ei voi yleistää sinuun. Olemme erilaisia, molempien mieltymykset ovat ok.

Kyllä sen huomaa jo ensimmäisellä kerralla, että toimiiko homma vai ei. Toki sen orgasmin voi onnistua saamaan joskus ja jollain tekniikalla, mutta intohimoa ei tule, jos ei sitä ole. Minusta se on koko homman ydin.

Se voi kyllä tässä meidän tapauksessa olla ongelma. Aiemmissa tunsin enemmän intohimoa kumppaneita kohtaan. Kyllähän toki olen sitäkin miettinyt, mikä osuus tällä on. Tosin joskus olen kyllä jonkun muun kanssa saanut orgasmin, vaikka ei sitä intohimoa ollut silloinkaan. Mutta kaipa tuokin osaltaan vaikuttaa.

Tämäkin on mielikuva, jota naisille on syötetty aikojen alusta asti. Naiset antaa ja miehet saa...
En ole oikein koskaan tajunnut sitä.

Mä tunnen useammankin miehen jolle naisen tyydytys on yhtä tärkeä, ellei jopa tärkeämpi kuin oma tyydytys.

Ja jopa niitä jotka eivät edes tarvitse yhdyhtää koska nainen on niin "jalustalla" ja ylempi että mies mielellään tyydyttää naisen ja tyytyy itse runkkaamaan.

Kinkymaailman riemuja. :p

Mä tunnen useammankin miehen jolle naisen tyydytys on yhtä tärkeä, ellei jopa tärkeämpi kuin oma tyydytys.

Ja jopa niitä jotka eivät edes tarvitse yhdyhtää koska nainen on niin "jalustalla" ja ylempi että mies mielellään tyydyttää naisen ja tyytyy itse runkkaamaan.

Kinkymaailman riemuja. :p

:ROFLMAO:
Siksipä sanoinkin, että tämä on ajatus, jota on syötetty naisille... ei tietenkään kaikille naisille, mutta liian usealle erilaisin tavoin. Naisten tulee olla "siveellisiä" eikä saa "jakaa" kaikille jne. Kukaan ei jauha tätä paskaa miehille. Voin kuvitella, että seksi on usein miehille helpompaa, koska niiden ei tarvitse olla niin perkeleen kunnollisia.

Anna mulle tuohon vinkkejä! Olen yrittänyt ohjeistaa kumppania, esim. kokeilemaan erilaista rytmiä nuolemisessa jne, ajattelen samoja fantasioita joiden kanssa tyydytän itseäni - välillä jopa uskon, että pian oikeasti saan, mutta sitten hetki menee ohi. En tiedä, onko kumppanilla sittenkin väärä tekniikka, mutta juuri sen verran vähän, etten itse tajua asiaa, vai mistä kiikastaa. Kun myöskään en osaisi äkkiseltään sanoa, miten hänen pitäisi tehdä toisin.

Tässä ei siis ole kyse siitä, että alettaisiin yhdyntään ilman esileikkiä. Vaan tässä on kyse siitä, että en saa edes, vaikka saan suuseksiä todella pitkään ja kokeillaan myös sormin kiihottamista. En saa, vaikka kuinka heittäydyn fantasioihini. Ja minua ei jännitä, en häpeile vartaloani, kumppani on tuttu, luotan häneen, hän tykkää minusta... En siis itse todellakaan keksi, mitä voisi tehdä toisin - joko hän tai minä itse.

Anna mulle tuohon vinkkejä! Olen yrittänyt ohjeistaa kumppania, esim. kokeilemaan erilaista rytmiä nuolemisessa jne, ajattelen samoja fantasioita joiden kanssa tyydytän itseäni - välillä jopa uskon, että pian oikeasti saan, mutta sitten hetki menee ohi. En tiedä, onko kumppanilla sittenkin väärä tekniikka, mutta juuri sen verran vähän, etten itse tajua asiaa, vai mistä kiikastaa. Kun myöskään en osaisi äkkiseltään sanoa, miten hänen pitäisi tehdä toisin.

Tässä ei siis ole kyse siitä, että alettaisiin yhdyntään ilman esileikkiä. Vaan tässä on kyse siitä, että en saa edes, vaikka saan suuseksiä todella pitkään ja kokeillaan myös sormin kiihottamista. En saa, vaikka kuinka heittäydyn fantasioihini. Ja minua ei jännitä, en häpeile vartaloani, kumppani on tuttu, luotan häneen, hän tykkää minusta... En siis itse todellakaan keksi, mitä voisi tehdä toisin - joko hän tai minä itse.

Tä alkaa kyllä kuulostaa enemmän ja enemmän sun päänsisäiselle lukolle... olet niin huolissasi siitä, ettet saa, joten stressaanut ja homma menee aivan reisille.
Päätä seuraavaksi olla saamatta orgasmia;)

• Tykkää
Reactions: r0s ja .....

Saatko, jos seksin aikana itse tyydytät itseäsi?

Yhteistyössä