Kokovartalohieronta ja seksi ei todellakaan ole sama asia! Siitäkään huolimatta ettei saa seksissä orgasmia. Kyllä seksi on nautinnollisempaa kuin hieronta.
En sanonutkaan, että seksi ja hieronta on sama asia. Vaan sanoin, että jos en itse saa seksissä orgasmia, niin MINÄ nautin enemmän siitä hieronnasta, jos vaan kosketusta yms miettii. Ja kerroin syynkin: jos olen lähellä orgasmia, mutta en saa, minulle jää vain pettynyt ja turhautunut olo. Sitten taas, jos seksissä en kiihotu, en saa siitä seksuaalistakaan nautintoa.
Kyllä muakin panettaa ja oikeasti haluan seksiä. Sitä on näköjään vaikea niiden tajuta jotka saavat orgasmin helposti. Tuntuu, että te nautitte seksistä vain orgasmin aikana, muuten se ei tunnu miltään vai? Kyllä mä ainakin tunnen ja nautin alusta asti. Jos joskus saisin orgasmin, niin se olisi vain plussaa. En kuitenkaan jaksa stressata sitä etten saa orgasmia vaan nautin seksistä mieheni kanssa.
Itse asiassa nautin seksistä muutenkin kuin orgasmin aikana, mutta jos olen lähellä orgasmia, tuntuu pahalta, jos en laukeakaan - jää ikäänkuin kireä tunne ja tuntuu, että jokin jää puuttumaan. Enkä esitä mitään olettamuksia muiden suhteen, koska kyllähän me kaikki olemme erilaisia. Esim. minä haluan paljon suuseksiä ja haluan laueta suuseksissä, mutta ymmärrän, että jotkut haluavat enemmän yhdyntöjä ja laukeavat yhdynnässä - vaikka itselleni siis pelkkä yhdyntä ei toimisi, käsitän että jollain muulla on toisin. Pystyn hyvin uskomaan ja ymmärtämään, että sinä haluat seksiä ja nautit seksistä, koska olet eri ihminen kuin minä.
Tässä se taas nähtiin, että orgasmin saavien mielestä niiden ei kannata harrastaa seksiä jotka ei saa. Turha lässyttää, että puhutte omalta kannalta koska se paistaa kilometrien päähän, että ette ymmärrä miksi kukaan harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. Ette ymmärrä, että seksistä voi silti nauttia ja sitä voi oikeasti haluta. Jos en haluaisi seksiä, niin en todellakaan sitä harrastaisi. Seksi on muutakin kuin pelkkää läheisyyttä ja hellyyttä eikä sitä saa muuta kuin seksistä. Ei mulle mikään hieronta ja halailu riitä. Haloo, valot päälle taas.
Äh, ei kukaan mitään tuollaista ole täällä sanonut tai olettanut. Mutta selkeästi sinäkään et tunnu tajuavan, että joku muu sitten taas ei pysty nauttimaan seksistä lman orgasmia - siis jos ei saa orgasmia koskaan. Itselläni on se, että saan aina itsetyydytyksessä ja sain aiempien kumppaneiden kanssa. En mä sille mitään voi, että nyt orgasmiton seksi tuntuu vaillinaiselta ja tuntuu, että se ei vaan toimi, enkä saa siitä sitä, mikä MINUT tekisi tyytyväiseksi. Minua ei tyydytä pelkkä seksi ilman orgasmia. Ei se haittaa, jos ei joskus saa, mutta siis jos en ikinä saa, niin se kyllä tarkoittaa MINULLE sitä, että seksi ei toimi.
Seksi ei ole orgasmin saavien yksinoikeus. Kai tiesitte, että on paljonkin naisia jotka eivät saa orgasmia toisen kanssa? Tai saa orgasmin vain suuseksissä tms. eikä koskaan yhdynnässä? Se on helppo huudella ja viisastella jos itse laukeaa helposti eikä tajuta, että suurimmalla osalla ei niin ole.
Tiesin. Mutta koska itse olen aikaisemmin saanut, niin tämän nykyisen kanssa asia menee eri lailla. Ja en minäkään saa yhdynnässä orgasmia, ellen ole ensin saanut sitä suuseksissä, ja itse asiassa minä tykkäänkin suuseksistä enemmän kuin yhdynnästä - että siinä mielessä ei ole mitään uutta se, että kaikkien seksi ei ole samanlaista. Ja minä tässä lähinnä pohdin omaa ongelmaani - en vaan yksinkertaisesti keksi, mistä voisin siinä seksissä nauttia, jos tuntuu että seksuaalinen tyydytys jää puuttumaan. Nykyinen kumppani ei siis ole tyydyttänyt minua seksuaalisesti. Tässä ei auta se, jos joku muu saa tyydytyksen ilman orgasmia, koska itse selvästikään en saa - minä saan tyydytyksen silloin, jos saan orgasmin. Ihan sama, millä lailla - suulla, käsin, yhdynnässä, sillä ei ole väliä, kunhan vain saan sen. Mutta nyt kun en ole tämän nykyisen kanssa saanut koskaan, tarkoittaa se sitä, että en ole koskaan saanut hänen kanssaan seksuaalista tyydytystä. Ja siksi en erityisemmin nauti. Ei seksi vastenmielistäkään ole, mutta toistaiseksi se hieronta tai muu hellittely on ollut miellyttävämpää - koska niistä olen saanut sen, mitä niistä on pitänytkin saada, mutta seksissä en saa sitä, mikä siitä pitäisi saada. Ja tarkoitan nyt nimenomaan sitä seksuaalista tyydytystä ja nautintoa.
Sori rautalangasta vääntäminen.