Mistä voi johtua, ettei saa orgasmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saatko sitten yhdynnässä hänen kanssaan?

No en, kun en saa yhdynnässä ollenkaan orgasmia, ellen ole ensin saanut orgasmia jollain muulla tavalla. Ja käytännössä se jokin muu tapa olisi suuseksi. Enkä välttämättä edes saa yhdynnässä. Minulle aina nimenomaan nuoleminen on ollut se tärkein, helpoin ja todennäköisin tapa saada, ja tykkään siitä enemmän kuin yhdynnästä.

Saatko sitten yhdynnässä hänen kanssaan?

No en, kun en saa yhdynnässä ollenkaan orgasmia, ellen ole ensin saanut orgasmia jollain muulla tavalla. Ja käytännössä se jokin muu tapa olisi suuseksi. Enkä välttämättä edes saa yhdynnässä. Minulle aina nimenomaan nuoleminen on ollut se tärkein, helpoin ja todennäköisin tapa saada, ja tykkään siitä enemmän kuin yhdynnästä.

Lattialle selälleen ja tuoli silleen että saat jalat polvitaipeista tuolin päälle yhdeksänkymmenen asteen kulmaan.

Sit teet ihan pieniä vatsalihasrutistuksia. Niin että se tuntuu hyvältä myös sukuelinalueella. -Joo, ei välttämättä tunnu miltääne kana päivänä eikä toisenakaan. Mut ennenpitkää saat orgasmin pelkästään tekemällä niitä rutistuksia.

Lattialle selälleen ja tuoli silleen että saat jalat polvitaipeista tuolin päälle yhdeksänkymmenen asteen kulmaan.

Sit teet ihan pieniä vatsalihasrutistuksia. Niin että se tuntuu hyvältä myös sukuelinalueella. -Joo, ei välttämättä tunnu miltääne kana päivänä eikä toisenakaan. Mut ennenpitkää saat orgasmin pelkästään tekemällä niitä rutistuksia.

Kuulostaa kyllä ihan kiinnostavalta, ja voisin kokeilla. Mutta mietin vaan, että kun itsellänihän ei ole KOSKAAN ennen ollut mitään orgasmivaukeuksia. Saan nykyisin orgasmin varsin hyvin itsekin, masturboimalla - ja se tapahtuu nopeasti. Olen saanut orgasmin aikaisempien kumppaneiden kanssa. Joten en oikein jaksa uskoa, että vika olisi omassa kropassani tai vaikka lihaksissani. En siis tarkoita, ettenkö voisi tai haluaisi tuota vinkkiäsi kokeilla - itse asiassa teen mielelläni asioita, jotka parantavat orgasmikykyä ja seksielämää muutenkin, plus että liikunnasta tykkään muutenkin - mutta mietin vaan, että jatkuuko ongelma tämän kumppanin kanssa siitä huolimatta. No, ajan kanssahan tuon tietysti huomaa...

Kuulostaa kyllä ihan kiinnostavalta, ja voisin kokeilla. Mutta mietin vaan, että kun itsellänihän ei ole KOSKAAN ennen ollut mitään orgasmivaukeuksia. Saan nykyisin orgasmin varsin hyvin itsekin, masturboimalla - ja se tapahtuu nopeasti. Olen saanut orgasmin aikaisempien kumppaneiden kanssa. Joten en oikein jaksa uskoa, että vika olisi omassa kropassani tai vaikka lihaksissani. En siis tarkoita, ettenkö voisi tai haluaisi tuota vinkkiäsi kokeilla - itse asiassa teen mielelläni asioita, jotka parantavat orgasmikykyä ja seksielämää muutenkin, plus että liikunnasta tykkään muutenkin - mutta mietin vaan, että jatkuuko ongelma tämän kumppanin kanssa siitä huolimatta. No, ajan kanssahan tuon tietysti huomaa...

Niinno onhan toki mahdollista, että ongelma on sun päässäsi tavalla tai toisella. Mut ellet tiedosta, että ongelma on nimenomaan psyykkinen, niin olettaisin sen olevan fyysinen. Ehkä nykyinen partneri ei sua naidessaan stimuloi yhtälailla klitoriksen aluetta mitä aiemmat partnerit ovat stimuloineet ja siksi ongemaan ehkä auttaisi just se että "oppii" emätinorgasmin.

Sori, en oo täysin selvinpäin, ehkä tuli selitettyä epäselvästi.

Aiempien kumppaneiden kanssa olen saanut helposti, saan myös itsetyydytyksessä. Ja toiseksi tässä oli kyse klitorisorgasmista, miten siihen emättimen lihakset liittyvät???
Sitten että naisen orgasmi on vaginan-, anuksen seudun ja kohdun supistelua. Lihaskudoksen supistelua.
Klitoris on vain paisuvaiskudosta, eikä se itsessään ole orgasmin toteuttaja. Sen kautta kyllä voi aiheuttaa orgasmin, mutta itse orgasmi tapahtuu fyysisesti muualla.
Samoin voit saada orgasmin ihan ilman koskemista yhtään mihinkään, tarvitset vain kiihottumisen ja lantionpohjan lihasten jännittymisen. Vastaavasti jos et osaa millään tapaa jännittää lantionpohjan lihaksias, niin on hyvin epätodennäköistä että saisit orgasmia. Ja vastaavasti, mitä vahvemmat ja voimakkaammat lihakset, sitä voimakkaampi kovin orgasmi on (niin kuin mikä tahansa lihastyö.)
Kovassa kiihotuksessa yleensä luonnostaankin jännittyy, ja tekee lihastyötä kun pumppaa miestä vasten, mutta jos ei kiihota niin sit ei kiihota, minkäs teet. Ehkä pitäis miettiä miten kiihottais...?

Ostat ensin tuollaisen linkatun satisfyerin ja annat miehesi käytellä sillä sinulle orgasmin näin opit rentoutuun ja saaman orgasmeja miehesi seurassa ja siitä se sitten vähitellen lähtee.

Itsetyydytyksessä saan aina helposti. Aiemman kumppanin kanssa sain aina helposti. Nyt orgasmi tuntuu tulevan tosi harvoin. Joskus tuntuu, että se on ihan, ihan lähellä - mutta sitten kuitenkaan ei tule. Ja puhun nyt klitorisorgasmista - se on minulle paras tapa saada, ja klitoris todellakin saa huomiota, kumppani nuolee ja tuntuu hyvältä... mutta orgasmia ei tule. En keksi, mitä kumppanin pitäisi tehdä toisin. Seksin aikana en stressaa, vaan ajattelen samanlaisia juttuja kuin itsetyydytyksessä - yritän siis kiihottailla ajatuksilla auttaa asiaa, ja usein tuleekin just se tilanne, että MELKEIN saan. Mutta en kuitenkaan.

Mistä kaikesta tällainen voi johtua?
No siis et oo läsnä kun ajattelet muutakuin kumppania. Mulla oli sama ongelma kun keskityin muuhun kuin aktiin. Ehkä se auttaa kun ajatukset ei oo läsnä pääset oikeeseen tunteeseeñ?.

Yhteistyössä