@nyuu Onkohan meillä sama klinikka? Munkin klinikka on kesätauolla just sopivasti. Mihin menet varhaisultraan?Klinikka on kiinni, kesätauolla ja naikkarille en uskalla soittaa, luultavasti vittuilevat vaan puhelimessa sanovat jotain että kesken menee jos on mennäkseen tms.
@nyuu Onneksi olkoon, hieno uutinen! Mietinkin sua ja teidän pikkuista tänään! Ihanaa kuulla, että kaveri siellä reippaana mukana.Kävin perhekeskus Artessa!
Ja ultrassa kaikki hyvin sydän sykki ja pikkuinen se siellä olla möllötteli. Eka näytti että vastais paria päivää pienempää, mutta kun anturia käännettiin oikeaan kulmaan niin saatiin ihan oikeat päivätkin sieltä!
Verenvuodoille ei löytynyt mitään selitystä. Mutta yritän niiden nyt antaa vaan olla, jos eivät tässä nyt lisäänny. Ehkä ne vaan nyt kuuluu asiaan
@kirsillevauva Vuotoa tulee tosi naftisti, silloin tällöin siteeseen asti mutta muuten sen huomaa vain pyyhkiessä. Vuoto on ruskeaa. @nyuu Tänään on rv 5+5.@nyuu, olipas ihana lukea sun uutiset! Jännitin niitä ja kävin lukemassa jo päivällä, mutten ehtinyt kommentoida.
@Aallotar19, kuinka paljon vuotoa on? Tuleeko kirkasta vai ruskeaa? Siteeseen sakka?
Siis se oli tosi kauheeta. Viikolla käytiin maanantaina ultrassa, tiistaina tuli pari siteellistä vuotoa ja jatkui tiputteluna. Torstaina menin Naistenklinikalle ja keskenmeno todettiin 8+0. Kuulemma tossa vaiheessa enää parin prosentin luokkaa keskenmenot. En mitenkään olisi voinut ennakoida, ihan puskista tuli. Saa nähdä kuin hysteerinen seuraavassa raskaudessa on. Toivon sydämestäni, ettet joudu vastaavaa kokemaan.@kirsillevauva saako kysyä siitä sun ekasta keskenmenosta lahjoilla mikä oli? Millä viikoilla se meni kesken? Eikös ollut ultran jälkeen?
Nokun sitä mä mietinkin et on ihan tooosi pieni todennäköisyys että menis kesken tossa vaiheessa. Oon niin pahoillani tosiaan että jouduitte ton käymään läpi oliko sulla jotain oireita, kipuja tms ennen tota pahinta. Ja oliks siel ultrassa kaikki ok?Siis se oli tosi kauheeta. Viikolla käytiin maanantaina ultrassa, tiistaina tuli pari siteellistä vuotoa ja jatkui tiputteluna. Torstaina menin Naistenklinikalle ja keskenmeno todettiin 8+0. Kuulemma tossa vaiheessa enää parin prosentin luokkaa keskenmenot. En mitenkään olisi voinut ennakoida, ihan puskista tuli. Saa nähdä kuin hysteerinen seuraavassa raskaudessa on. Toivon sydämestäni, ettet joudu vastaavaa kokemaan.
Ulttassa kaikki hyvin, tosin koko oli kaksi päivää jäljessä. Ei ollut kipuja tai ennakoivaa vuotoa. Valitettavasti tää on melkoista pelkäämistä koko raskaus, joka ainakin minulla jatkui lapsen synnyttyä. Pelkäsin lapsen kuolemaa ensimmäiset vuodet.Nokun sitä mä mietinkin et on ihan tooosi pieni todennäköisyys että menis kesken tossa vaiheessa. Oon niin pahoillani tosiaan että jouduitte ton käymään läpi oliko sulla jotain oireita, kipuja tms ennen tota pahinta. Ja oliks siel ultrassa kaikki ok?