vierailija
Vill inte Pulla!Sluta ny och gå for pulla dig
Vill inte Pulla!Sluta ny och gå for pulla dig
Kyseinen henkilö varmaan itse ikilaihduttaja niin luulee että kaikilla muillakin on energiankäytön kanssa ongelmia..Ruokailun tarkoitus onkin saada sopiva määrä energiaa. Oliko tämä joku sairaalloisesti ylipainoisten pikalaihdutusketju?
Varför inte?Vill inte Pulla!
Koitas nyt vaan tutkia äläkä taas höpise omias.En löydä tietoa aiheesta. Jossain sanotaan, että kasvikset, kuten pavut sulaa huonommin, mutta missään ei sanota, paljon ne käyttää energiaa sulamiseen ja kumpi sulaa helpommin.
Mitenniin taas? En ole ennen puhunut ruoansulatuksesta.Koitas nyt vaan tutkia äläkä taas höpise omias.
Pulla sulaa dåligVarför inte?
Se mistä homma lähti oli se kun sanoin että olisi hyvä pitää kasvisruokapäivä suoliston vuoksi...ei ollut kyse mulla mistään laihdutuksesta. tuo toinen miettii energiankulutusta ja muutaKyseinen henkilö varmaan itse ikilaihduttaja niin luulee että kaikilla muillakin on energiankäytön kanssa ongelmia..
Et niin kun et tiedä siitä mitään, eikä linkkien laittaminen ole tietoa.Mitenniin taas? En ole ennen puhunut ruoansulatuksesta.
Nokun m1es alkoi väittää jotain että liha on parempi mahalle kuin kasvis.Se mistä homma lähti oli se kun sanoin että olisi hyvä pitää kasvisruokapäivä suoliston vuoksi...ei ollut kyse mulla mistään laihdutuksesta. tuo toinen miettii energiankulutusta ja muuta
No siksi mä sitä linkiitietoa kysyin, että joku kertois mulle. Pöhlä. Aina joutuu olemaan itse joku fking asiantuntija kaikessa.Et niin kun et tiedä siitä mitään, eikä linkkien laittaminen ole tietoa.
Se suoliston toiminta pysyy parhaiten kunnossa, kun syö säännöllisesti ja monipuolisesti, niin lihaa kuin kasviksiakin.Liha ei lihota vaan se kasvisruokapäivän idea on siinä että suolisto saa levätä eikä tarvitse sulattaa lihaa koska lihan sulatukseen vaaditaan enemmän kun kasvisten. niin Auttaa suoliston toimintaa pysymään hyvänä. ja vähentää paksusuolen syövän riskiä.
Ja sä aloit väittää laihdutuksesta.Nokun m1es alkoi väittää jotain että liha on parempi mahalle kuin kasvis.
Poolalle sanoin, en sulle.No siksi mä sitä linkiitietoa kysyin, että joku kertois mulle. Pöhlä. Aina joutuu olemaan itse joku fking asiantuntija kaikessa.
Noin se sanoJa sä aloit väittää laihdutuksesta.
Ja se ei ole totta. Liha sulaa hitaampaa.Tuo ei perustu muuhun kuin taikauskoon, kuten kaikenlaiset mehupaastotkin. Liha sulaa kasviksia helpommin.
Aina kaikki luulee että mä oon poola. Se vissiin on jauhanu jostai ruoasta täällä ja ruohikosta. En tiedä sitten onko se syönyt sitä. Mutta Te olette ihan hermona sen hahmon kanssaPoolalle sanoin, en sulle.
Onhan, voidaan kinastella täällä.Ei mtn tekemistä
säää oletkin se. älä yritä jekuttaaAina kaikki luulee että mä oon poola. Se vissiin on jauhanu jostai ruoasta täällä ja ruohikosta. En tiedä sitten onko se syönyt sitä. Mutta Te olette ihan hermona sen hahmon kanssa
mene sinä hevonv*ttuun uuden nikkisi kanssaOnhan, voidaan kinastella täällä.
Mä olen käynyt tän keskustelun jo pari kertaasäää oletkin se. älä yritä jekuttaa
Kettä kiinnostaa?Ei mtn tekemistä
Emmä haluisOnhan, voidaan kinastella täällä.
En minäkään. Ainakaan sun kanssa.Emmä haluis