HarmaaHar maa on kielletty sana.
HarmaaHar maa on kielletty sana.
En minä tiedä. Olen lihansyöjä. Mutta liha kuitenkin lihottaa enemmän kuin kasvikset.Minä syön (itse viljeltyinä näin kesällä) noita kaikkia paljon. Mutta mikään ruokavalio ei voi perustua ensisijaisesti parikaan, tomaattiin ja kurkkuun. Mistä proteiini ja energia?
no saa kiertää ja tehdä uuden niinhän sinä silloinkin teit mutta kyllä ne sen huomaa ylläpidossa. sitten napsuu rankkuBannissa ei saa käyttää mitään nikkiä.
Ruokailun tarkoitus onkin saada sopiva määrä energiaa. Oliko tämä joku sairaalloisesti ylipainoisten pikalaihdutusketju?Se sulaa nopeammin kuin kasvikset -> käyttää vähemmän energiaa.
Kasvikset, josta kaali paras, käyttää enemmän energiaa kuin mitä siitä saa.
Lue:En minä tiedä. Olen lihansyöjä. Mutta liha kuitenkin lihottaa enemmän kuin kasvikset.
I did it Edward!Harmaa
Voi kiertää mutta se on kielletty. En ole saanut bannia.no saa kiertää ja tehdä uuden niinhän sinä silloinkin teit mutta kyllä ne sen huomaa ylläpidossa. sitten napsuu rankku
No ei sairaalloisesti lihavat tai kukaan mukaan pikalaihduta kaalilla... (tai millään). Aikasyöminen on tosin toiminut tässä lähipiirissä. Eli se on joku tietty tuntimäärä päivänaikana, kun saa koskea ruokaan.Ruokailun tarkoitus onkin saada sopiva määrä energiaa. Oliko tämä joku sairaalloisesti ylipainoisten pikalaihdutusketju?
Tuohonhan se perustuu Atkinsson. Ihan toimivaa tavaraa. Mutta sieltä jää kuitenkin sitten jotain kivennäisyyksiä tms pois. Tiputin yhtenä kesänä n.2-3kiloa sillä, että söin vain grillilihaa.
Liha ei lihota vaan se kasvisruokapäivän idea on siinä että suolisto saa levätä eikä tarvitse sulattaa lihaa koska lihan sulatukseen vaaditaan enemmän kun kasvisten. niin Auttaa suoliston toimintaa pysymään hyvänä. ja vähentää paksusuolen syövän riskiä.Lisää taikauskoa. Liha ei lihota, kasvipohjaisten hiilarien mättö lihottaa ja tehokkaasti.
Missämissä?Ruokailun tarkoitus onkin saada sopiva määrä energiaa. Oliko tämä joku sairaalloisesti ylipainoisten pikalaihdutusketju?
Aivan, ei kai sana harmaa missään bannissa ole?Harmaa?
väärin. liha sulaa hitaammin kuin kasvikset.Se sulaa nopeammin kuin kasvikset -> käyttää vähemmän energiaa.
Kasvikset, josta kaali paras, käyttää enemmän energiaa kuin mitä siitä saa.
Ihan miten vain, mutta kaali käyttää enemmän energiaa sulamiseen kuin mitä siitä saa.väärin. liha sulaa hitaammin kuin kasvikset.
Sluta ny och gå for pulla digpötpötpötpöt
En löydä tietoa aiheesta. Jossain sanotaan, että kasvikset, kuten pavut sulaa huonommin, mutta missään ei sanota, paljon ne käyttää energiaa sulamiseen ja kumpi sulaa helpommin.väärin. liha sulaa hitaammin kuin kasvikset.