vierailija
Ei tossa mitään järkeä ole että vaihdat koko ajan nimeä.Onko pakko olla idea?
Ei tossa mitään järkeä ole että vaihdat koko ajan nimeä.Onko pakko olla idea?
Tarvitseeko olla?Ei tossa mitään järkeä ole että vaihdat koko ajan nimeä.
Miten sä jaksat päivästä toiseen tuota samaa?Ei tossa mitään järkeä ole että vaihdat koko ajan nimeä.
Ei tarvitse mutta kohta saat lisänimen ripuli tai jonkun muun kun innostuvat.Tarvitseeko olla?
Nimen vaihtamisesta tulee mieleen Nikita BergenströmTarvitseeko olla?
En ees jaksa kun en joka päivä ole edes.Miten sä jaksat päivästä toiseen tuota samaa?
Juuri siksi se lihottaa.Tuo ei perustu muuhun kuin taikauskoon, kuten kaikenlaiset mehupaastotkin. Liha sulaa kasviksia helpommin.
noniin sunkin mielestä se on typerää.Nimen vaihtamisesta tulee mieleen Nikita Bergenström
Bannissa ei saa käyttää mitään nikkiä.Aaaakkeela taii saada bannin taas kun piti hätäseen nimeä vaihtaa. r.ipuli
Mikä minä olen ketään tuomitsemaan? Tehkööt aikuiset ihmiset mitä ikinä haluavat, kunhan ei mitään laitontanoniin sunkin mielestä se on typerää.
Ai saakeliviikon paras vitsi. ripulilääke aaakkkeela
Ei olekaan, jos se todellakin on kasvisruokaa, eikä kasvipohjaista teollisuusjätettä. Suurin osa kauppojen tarjoamista kasvisruokavaihtoehdoista on pitkälle prosessoitua teollisuusmoskaa, raaka-aineet lennätetty ympäri maailmaa ja ympäristöarvoihin vedotaan.Ei siitä haittaakaan ole. Jos kerran viikossa syö kasvisruokaa.
? Kaupat tarjoa paprikaa, tomaattia, kurkkua... you name it.Ei olekaan, jos se todellakin on kasvisruokaa, eikä kasvipohjaista teollisuusjätettä. Suurin osa kauppojen tarjoamista kasvisruokavaihtoehdoista on pitkälle prosessoitua teollisuusmoskaa, raaka-aineet lennätetty ympäri maailmaa ja ympäristöarvoihin vedotaan.
Syön paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja, osin itse kasvatettuja. Mutta valmistan ne ruuaksi usein lihan tai kalan (itse kalastetun) kanssa, mikä takaa tasapainoisimman ruokavalion ilman kikkailua. Kun ostan tutulta lihakarjan kasvattajalta niityllä syöneen naudan lihaa, tiedän mitä saan, eikä tuote sisällä mitään muuta. Riista ja luonnonkala ovat tietysti vielä parempia vaihtoehtoja.
Lisää taikauskoa. Liha ei lihota, kasvipohjaisten hiilarien mättö lihottaa ja tehokkaasti.Juuri siksi se lihottaa.
Har maa on kielletty sana.Ja taas..katso liitettä 7263
Se sulaa nopeammin kuin kasvikset -> käyttää vähemmän energiaa.Lisää taikauskoa. Liha ei lihota, kasvipohjaisten hiilarien mättö lihottaa ja tehokkaasti.
JooHar maa on kielletty sana.
Minä syön (itse viljeltyinä näin kesällä) noita kaikkia paljon. Mutta mikään ruokavalio ei voi perustua ensisijaisesti parikaan, tomaattiin ja kurkkuun. Mistä proteiini ja energia?? Kaupat tarjoa paprikaa, tomaattia, kurkkua... you name it.